Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה "אתה"(לא באופן אישי) נכנס לי לכיס ,האורחים צריכים לממן לבעל השמחה את האירוע?

אני כשהתחתנתי לקחתי בחשבון "הפסדים" .

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חברה, לא מדובר כאן על מוסכמות חברתיות אלא על העלויות של הארוע, אין קשר לכמה אוכלים ואם זה ילד בן 16 או בן 6,מנה זה מנה והעלות שלה זהה לבעל השמחה.

 

אני אישית נעלב מאלה שלא שמים לפחות 200 לראש, לא בא לך? כבד עליך? לגמרי מבין אותך - אל תבוא עם כל המשפחה, אני אכבד אותך יותר.

 

גם לי זה כבד וגם אני מתעצבן מההוצאות האלה, אז אני פשוט ממציא תרוץ או שהולך רק אחד מאיתנו.

 

איח דבר יותר מעצבן מלראות בסוף הארוע שבאו אנשים שאתה צריך לממן אותם, או שתבואו לבד או שתכבדו עד הסוף.

 

לא יודע, אני מוזר כזה, אבל אני חשבתי שכשאני מזמין אנשים להתארח, ולא משנה אם זה באולם או אצלי בבית, האירוח עלי. למה המוזמנים שלי צריכים לממן את השגעונות שלי? זה מעליב.

פורסם

בעולם של פעם אתה צודק. בעולם של היום (לא אצל הדתיים) המשמעות של לכבד זה גם כספית. אם הגעת וגרמת לי הפסד(בהנחה שלא עשיתי ארוע גרנדיוזי) , לא כיבדת אותי.

ככה אני רואה את זה, בינינו, חוץ מהמשפחה הקרובה והחברים הממש קרובים לא מעניין אותי אם תגיע או לא, אני צריך להזמין לשם ההזמנה, אתה רוצה לכבד, תכבד גם כספית.

פורסם
לא יודע, אני מוזר כזה, אבל אני חשבתי שכשאני מזמין אנשים להתארח, ולא משנה אם זה באולם או אצלי בבית, האירוח עלי. למה המוזמנים שלי צריכים לממן את השגעונות שלי? זה מעליב.

 

אם הזמנת לבית הזמנת מהלב, כנראה שלא הזמנת את הבת דודה של אבא שלך, נכון? אתה צודק, תהיה לארג ואל תצפה לתמורה - גם אני כזה. אבל אולם זה קצת שונה, לא חושב?

פורסם

הזמינו אותי, אני מכבד בעצם נוכחותי. אם ההזמנה כוללת תנאים, אז למה אתה מזמין? אל תזמין.

זה גם מטופש ברמות קשות. אתה תזמין אותי, ואני חייב לשלם לך את עלות המנה המופלצת, ואחר כך אני אזמין אותך, חס וחלילה שלא אפסיד - אני נתתי, אז אתה תתן גם!

בסוף, כולם הוציאו מהכיס את אותם 200,300,1000 ש"ח בשביל אירוע שלא באמת רוצים שתהיה נוכח בו, העיקר שכולם כיסו את המנה הארורה. אשכרה מס, כולם מוציאים כסף מהכיס, אף אחד לא נהנה, ורק מנהלי האולמות צוחקים כל הדרך על הבנק. אמרתי כבר הזוי?

 

אם הזמנת לבית הזמנת מהלב, כנראה שלא הזמנת את הבת דודה של אבא שלך, נכון? אתה צודק, תהיה לארג ואל תצפה לתמורה - גם אני כזה. אבל אולם זה קצת שונה, לא חושב?

 

לא, לא חושב בכלל שאולם זה שונה. למה שזה יהיה שונה? גם בבית הלכתי וקניתי מכל בכל כדי לארח על חשבוני.

פורסם

שמע, don't shoot the messenger.

לא אני המצאתי את זה, יש חוגים מסוימים שזה לא ככה, דתיים למשל.

 

אם עושים אז עד הסוף, לגמרי תומך, אבל לי לפחות יש ציפייה שלא ישאירו אותי עם חור בכיס.

בנושא דומה, אם אני מזמין אלי הביתה, לא מצפה לתמורה, אבל כן מצפה שיזמינו אותי גם,..

פורסם
פולני אמיתי (ולא רק) שומר אקסל של כל אירוע במשפחה,עם תיעוד מדויק מי הביא מה כמה ומתי :p

 

מצטרף להוא עם דקסטר,200 לראש נשמע בסדר.

 

אקסל זה לכורדים יקים.

 

מה זה כל המשפחה?

אם אתם 20 איש זה דבר אחד ואם אתם זוג+תינוק זה דבר אחר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אנחנו נגד הפקות של ימי הולדת(בעיקר של הילדים שלא גרים בקיבוץ) ולא הולכים חד משמעית, גם אם זה החבר הטוב ביותר של הילד. עניין של חינוך .חוגגים להם בגן וזה מספיק.

,

 

חבל

לא מבין את מי אתה בא לחנך פה

בתור ילד קטן, ימי הולדת היו הדבר הכי מהנה שיש

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

ארקו זה עניין חברתי, כל מקום ומה שנהוג אצלו. החוויה הכי מהנה שיש לילדים של אייל זה חליבת פרה ב4 בבוקר. כל מקום והשגעונות שלו 8)

פורסם

חבל על מה ?

אתה קראת רק את הסיפא של הכתוב ידידי.

אנחנו נגד התרבות השופוני של ילדי העיר הסמוכה שבאות בד"כ ממשפחות אמידות זו הכוונה.

חוגגים לכל הילדים בגן ולראות עינינו זה מספיק.

קצת קשה לעביר דרך הפורום את ההוויה של חיים בקיבוץ\ מושב שיתופי\ יישוב קהילתי.

העניין פה הוא לא המתנה שעולה 20 שח ההפך הוא הנכון נגד הפקות גרנדיוזית לילד בן 4.

הבן שלי כל שנה ליום הולדת בוחר נושא וכך מפעילים את כל ילדי הגן פעילות של שעה.

שנה שעברה הוא הכין פעילות של הכנת שתיל לכל ילד ושיפוץ גינת התבלינים של הגן .

לדעתי הערך המוסף כאן הוא הרבה יותר חינוכי ומהנה מלראות ליצן מקפל בלונים או מיקי שפיצי שמכין על האש .

פורסם
חברה, לא מדובר כאן על מוסכמות חברתיות אלא על העלויות של הארוע, אין קשר לכמה אוכלים ואם זה ילד בן 16 או בן 6,מנה זה מנה והעלות שלה זהה לבעל השמחה.

 

אני אישית נעלב מאלה שלא שמים לפחות 200 לראש, לא בא לך? כבד עליך? לגמרי מבין אותך - אל תבוא עם כל המשפחה, אני אכבד אותך יותר.

 

גם לי זה כבד וגם אני מתעצבן מההוצאות האלה, אז אני פשוט ממציא תרוץ או שהולך רק אחד מאיתנו.

 

איח דבר יותר מעצבן מלראות בסוף הארוע שבאו אנשים שאתה צריך לממן אותם, או שתבואו לבד או שתכבדו עד הסוף.

 

 

לפי הגיש שלך, אם הזמינו אתי לאירוע בחוות רונית לדוגמא, אני צריך לתת מתנה יותר גדולה ממה שהיתי נותן לזוג שמתחתן באולמי שמשון?

 

לדעתי הגישה לא נכונה, נכון שיש מוסכמות אבל אני בטח לא צריך עשות חשבון כמה הזוג שפך על האירוע.

מה כן, שאני מתלבט כמה לתת סתם דוגמא 700 או 800, תמיד אני הולך על הגבוהה, ברוב המקרים העוד 100-50 שקל לא שווים את התחושה של אולי לא נתתי מספיק.

פורסם

רוצה לחזק את אייל, אני רואה משפחות שאין להן גרוש על הפלחיים ומוציאות הון עתק על יום הולדת לגיל 4-5. הפתעות יקרות לכל הילדים, ליצנים ושאר מרעין בישין. אני לגמרי בעד הגישה הפשוטה, ילד לא באמת מבין את העניין של הכסף וזה מעניין לו את הביצה כמה הוצאת, אלא כשיש מוסכמה חברתית על סגנון מסויים של ימי הולדת ההורים מרגישים מחוייבים לעמוד בסטנדרטים שהחברה הציבה. ילד כזה גם ירצה חתונה שופוני, ולפי תצפיות מדעיות שערכתי משך הנישואין עומד ביחס הפוך להשקעה באירוע הנוצץ.

פורסם

חייב להצטרף למאבק, בשנה האחרונה התחילו ימי הולדת בגן של הגדולה. כל יום הולדת כולל מפעיל ופיצות, ממתקים ושתיה.

המהדרין מוסיפים מתנה לאורחים הקטנים, כלומר איזה שטות ממקס סטוק שמחזיקה יומיים.

בקלות אלפייה. אנחנו מדברים על ילדים בגיל גן, כן?

כמובן שבר/ת השמחה מקבל 30 מתנות מטופשות, גם הן ממקס סטוק וכו, שידחסו לאיזה ארגז, כי מי לעזאזל יכול להתמודד עם 30 צעצועים חדשים?

בקיצור, בעיני זו טרחנות מטופשת שמובילה לחומרנות ואין בה שום היגיון.

שאלוהים יעזור לכולנו.

 

ולפותח השרשור, כנראה שאכלת אותה הפעם. אני במקומך הייתי מביא אלפייה. אולי תצא בסדר גם עם פחות, אבל יש פה פוטנציאל שהצד השני הוא מעושי החשבונות, ובמקום הקטן שאתה גר בו זה יזקף לרעתך. שים קצת יותר ותצא לארג'.

ולעתיד, אני מבחינתי הולך באמת רק לאירועים שאני רוצה ללכת אליהם ואז נותן בכיף.

חברים ככה ככה, מכרים מהעבודה וכאלו, מראש אני מודיע שלא אוכל להגיע, לפעמים שולח צ'ק מתנה על 100 ש"ח וברכה קטנה.

גם לא מבזבז את הזמן, גם חוסך נזק פוטנציאלי גדול יותר וגם יוצא "גבר" - כי אפילו שלא באתי שלחתי כסף.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!


×
×
  • תוכן חדש...