Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אירוע מטופש ביותר שכל תכליתו היא שופוני ומוסכמות חברתיות חומרניות וחמוריות.

מסיבה כזו עושים בבית כמו מסיבת יום הולדת רק עם אוכל שווה יותר, סבא וסבתא וכמה דודים אולי.

לא מאמין בשטויות האלה.

 

כבר הבטחת שאתה מגיע? כי אם לא-

תכין מעטפה עם 200 שקל, ותתקע שם גם ברכה שמצאת באינטרנט.

אל תלכו לאירוע.

יום למחרת תתן לשכן שלך/לבת-מצווש את המעטפה כמתנה לכבוד המאורע המשמח ותגיד שממש רציתם לבוא כל המשפחה לאירוע אבל הייתם צריכים לנסוע לסבתא בטיזינבי/ לחתונה של האח האובד/ יום אחרון כדי לנצל קופון משפחתי במקדונלדס/ אנערף.

תהיה מקורי, תחסוך 400 שקל ותחזק את רגשי האחווה בין השכנים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפי הגיש שלך, אם הזמינו אתי לאירוע בחוות רונית לדוגמא, אני צריך לתת מתנה יותר גדולה ממה שהיתי נותן לזוג שמתחתן באולמי שמשון?

 

לדעתי הגישה לא נכונה, נכון שיש מוסכמות אבל אני בטח לא צריך עשות חשבון כמה הזוג שפך על האירוע.

מה כן, שאני מתלבט כמה לתת סתם דוגמא 700 או 800, תמיד אני הולך על הגבוהה, ברוב המקרים העוד 100-50 שקל לא שווים את התחושה של אולי לא נתתי מספיק.

 

איפה קראת שרשמתי שצריך לעשות חשבון לזוג ?

היום בכל אולם יש לך מינימום של 200 שקל לאדם הוצאה, אם הוא עשה ארוע ומנה עולה לו 500 שקל או ארוע במליון דולר זה לא מעניין אותי

יש את המינימום שעולה לך בכל מקום ועל זה אני מדבר.

אם יש מישהו שהוא קשה יום ואני יודע את זה אני לא אעלב אם ישים לי 100 שקל, אבל אם יש מישהו שאני יודע שהוא לא מסכן ולא גר ברחוב, אז אני בהחלט מצפה שיתן סכום שמכבד אותי ואותו.

 

איך היית מרגיש אם היה מגיע מישהו מהעבודה ושם לך 200 שקל לזוג ? עשו לי את זה, זה לא נעים במיוחד.

 

כל היפים והאמיצים טוענים פה (במילים אחרות), שאין הבדל בין אחד שיתן 100 שקל לאחד שיתן 500 שקל, נכון ? הרי אם הזמנתם אתם לא מצפים לכלום, אפילו לא לאגורה.

 

נו באמת. ההבדל ביני לבינכם שאני אומר כאן את מה שכולם חושבים (למעט אחדים שבאמת מאמינים בזה, ואוכלוסיות מסוימות) אבל אף אחד לא אומר כי זה לא יפה.

 

כשאני עושה חתונה, האם באמת מעניין לי את הת*ת אם החבר של אבא שלי מהעבודה יגיע לארוע ??

אם הדודה של הדודה של הסבתא תגיע? לא, אני לא מכיר אותה בכלל.

 

אז כן, יש ציפייה מסוימת. אני לא יכול שלא להזמין אותם, נכון ?

 

נמסיס - אתה צודק לחלוטין במה שכתבת, היום ארוע (כל עוד זה לא של המשפחה הקרובה, ואז עוד יותר (אבל את זה אתה כבר עושה באהבה)) זה קנס. ככה אני מתייחס לזה.

כי זה המצב. יש ברית לחברים טובים? יאללה הלכו 800 שקל. חתונה? הלכו להם 1000 שקל צ'ק חתונה + 500 מסיבת רווקים במקרה הטוב + 300-400 מסיבת רווקות + 200 שקל מתנה חינה והרשימה נמשכת..

 

אז באמת נראה לך שבא לי לבזבז 2000 שקל על ארוע של חבר? עם כל הכבוד לחבר, יש לי דברים הרבה יותר טובים לעשות עם הכסף הזה.

ולפני שמישהו יגיד "1000 שקל לחבר??" אז כן, כי הוא הביא לי 900 שקל, ואז יש את התרבות המטומטמת שאסור להחזיר אותו הדבר, צריך יותר!

עכשיו בוא נהפוך את המטבע, אם אני אתן לחבר 600 שקל לחתונה, ולא אביא מתנה לחינה, נראה לך שזה יתקבל בצורה יפה ? בוא תהיה אמיתי עם עצמך.

 

זה המצב.

 

שיגיע הגיבור ויגיד שהוא באמת רוצה שהחבר של אבא שלו מהעבודה יגיע, ויתן 100 שקל, וזה סבבה לו.

פורסם
זה בת מצווה או בת מצווש?

בת מצווה זה עם שק במבה, עוגה, וקרטון קולה.

 

בת מצווש זה במקום הכי שווה עם קבלת פנים, והפקה, שאם צה"ל היה מתכנן את המבצעים שלו ככה, ראשי אירגוני טרור איסלאמיים היו יושבים מחובקים בפינה חשוכה, וממררים בבכי על גורלם המר, אופציונלית מתנצרים. וכמובן חצי עולם מוזמנים, כדי לנסות לכסות את העלות, שלא תבייש תקציב שנתי של חלק ממועצות איזוריות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עם חברים כאלה שמתחשבנים על כבוד וכסף באירועים, עדיף להיות איזה חננה שאין לו חברים.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בת מצווה זה עם שק במבה, עוגה, וקרטון קולה.

 

בת מצווש זה ב..

 

את התיאוריה אני מכיר :wink:

זו הייתה שאלה מנחה על מנת שגם פות"ש ידייק במושגים :lol:

יום טוב גם לך

פורסם
עם חברים כאלה שמתחשבנים על כבוד וכסף באירועים, עדיף להיות איזה חננה שאין לו חברים.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

זה לא מדוייק.

מאז שמצבי הכלכלי הורע אני ואשתי הולכים לבד לאירועים

מקס' לוקחים אחד מהילדים.

ואני ממש לא לבד שנוהג כך,

תחשוב רגע גם על זוגות ברמה כלכלית סבירה שמוזמנים לעשרות

אירועים במשך עונה,מדובר בהוצאות חריגות עצומות וזה בעיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה לא מדוייק.

מאז שמצבי הכלכלי הורע אני ואשתי הולכים לבד לאירועים

מקס' לוקחים אחד מהילדים.

ואני ממש לא לבד שנוהג כך,

תחשוב רגע גם על זוגות ברמה כלכלית סבירה שמוזמנים לעשרות

אירועים במשך עונה,מדובר בהוצאות חריגות עצומות וזה בעיה.

מה לא מדוייק? אתה רוצה להיות חבר של אנשים שמתחשבנים איתך על כמה נתת בבת מיצווה הגרנדיוזית של איזו ילדה פרחה שאתה לא מכיר?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

Php - גם בלי להשתייך לשום אוכלוסייה מסוימת אגיד לך חד וחלק שזה לא משנה ולא שינה לי, אני לא אחראי לבחירות המוסריות המעוותות של אנשים אחרים.

כמו שכתבתי במקומות אחרים, לחתונות שלא מעניינות אותי אני לא טורח להגיע, ולחתונות שכן מעניינות אותי אני מבצע חישוב עלויות וזמנים - קל להגיע? מגיע ומשלם. קשה להגיע? מודיע שלא מגיע כדי שיחסכו שולחן ושולח את אותו סכום בדיוק בצירוף כרטיס ברכה אישי. רגע, בעצם תמיד יש כרטיס ברכה אישי. אה, ואיך שהוא במקרה או שלא, כל האירועים שהגעתי אליהם או ששילמתי עליהם לאחרונה היו צנועים בצורה כזו שהמתנה כיסתה הרבה יותר מהמנה. אמור לי מי חבריך וגו'.

אי הגעתי לכל מיני אירועי שופוני מופרכים כאלה ואחרים לא שינו בכלום את מצבי החברתי/קולגיאלי.

 

אפשר להשתייך לחברה מבלי להתיישר כמו עגל עם כל הטרנדים הנפוצים בה.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
איפה קראת שרשמתי שצריך לעשות חשבון לזוג ?

היום בכל אולם יש לך מינימום של 200 שקל לאדם הוצאה, אם הוא עשה ארוע ומנה עולה לו 500 שקל או ארוע במליון דולר זה לא מעניין אותי

יש את המינימום שעולה לך בכל מקום ועל זה אני מדבר.

אם יש מישהו שהוא קשה יום ואני יודע את זה אני לא אעלב אם ישים לי 100 שקל, אבל אם יש מישהו שאני יודע שהוא לא מסכן ולא גר ברחוב, אז אני בהחלט מצפה שיתן סכום שמכבד אותי ואותו.

 

איך היית מרגיש אם היה מגיע מישהו מהעבודה ושם לך 200 שקל לזוג ? עשו לי את זה, זה לא נעים במיוחד.

 

כל היפים והאמיצים טוענים פה (במילים אחרות), שאין הבדל בין אחד שיתן 100 שקל לאחד שיתן 500 שקל, נכון ? הרי אם הזמנתם אתם לא מצפים לכלום, אפילו לא לאגורה.

 

נו באמת. ההבדל ביני לבינכם שאני אומר כאן את מה שכולם חושבים (למעט אחדים שבאמת מאמינים בזה, ואוכלוסיות מסוימות) אבל אף אחד לא אומר כי זה לא יפה.

 

כשאני עושה חתונה, האם באמת מעניין לי את הת*ת אם החבר של אבא שלי מהעבודה יגיע לארוע ??

אם הדודה של הדודה של הסבתא תגיע? לא, אני לא מכיר אותה בכלל.

 

אז כן, יש ציפייה מסוימת. אני לא יכול שלא להזמין אותם, נכון ?

 

נמסיס - אתה צודק לחלוטין במה שכתבת, היום ארוע (כל עוד זה לא של המשפחה הקרובה, ואז עוד יותר (אבל את זה אתה כבר עושה באהבה)) זה קנס. ככה אני מתייחס לזה.

כי זה המצב. יש ברית לחברים טובים? יאללה הלכו 800 שקל. חתונה? הלכו להם 1000 שקל צ'ק חתונה + 500 מסיבת רווקים במקרה הטוב + 300-400 מסיבת רווקות + 200 שקל מתנה חינה והרשימה נמשכת..

 

אז באמת נראה לך שבא לי לבזבז 2000 שקל על ארוע של חבר? עם כל הכבוד לחבר, יש לי דברים הרבה יותר טובים לעשות עם הכסף הזה.

ולפני שמישהו יגיד "1000 שקל לחבר??" אז כן, כי הוא הביא לי 900 שקל, ואז יש את התרבות המטומטמת שאסור להחזיר אותו הדבר, צריך יותר!

עכשיו בוא נהפוך את המטבע, אם אני אתן לחבר 600 שקל לחתונה, ולא אביא מתנה לחינה, נראה לך שזה יתקבל בצורה יפה ? בוא תהיה אמיתי עם עצמך.

 

זה המצב.

 

שיגיע הגיבור ויגיד שהוא באמת רוצה שהחבר של אבא שלו מהעבודה יגיע, ויתן 100 שקל, וזה סבבה לו.

 

זה לא רק קנס, זה טפשי לחלוטין כיוון שאף אחד לא נשאר עם שקל בכיס מלבד בעלי האולמות.

למה החלטת ש-200 שקל זה הרף התחתון? לפני כמה פוסטים אמרת שאין סיבה שתפסיד על האירוע, אז למה שתפסיד אם האולם שמצאת מבקש 350 ש"ח למנה?

ואני חוזר למספר הקסם הזה - 200, למה 200? יש אולמות זולים גם ב- 140 ש"ח, שזה הסכום ששילם זוג מכרים לפני זמן מה. ואם כבר, למה דווקא אולם אירועים? אפשר לשכור אולם סתם ולהזמין קייטרינג, בטח יסתיים בפחות מ-100 ש"ח למנה. אם מזג האוויר נאה, אפשר גם לעשות בחוץ. בחו"ל, מקובל לעשות זאת, רחמנא ליצלן.

אתה שמת את הגבול ב-200 ש"ח כי נוח לך, אחרים שמים אותו ב- 350 ויש כאלה ב- 500. כל אחד בפוזיציה שלו.

אתה יכול גם להתחתן ברבנות/במסגד/כנסיה/חו"ל (בחר את המועדף עליך) במסגרת כמה חברים קרובים. למה אחרים צריכים לשלם עבור ההחלטה של מישהו אחר להתחתן באולם, כזה או אחר, יקר או זול?

כל אחד שיקח אחריות על מעשיו.

 

ואם כבר מדברים על חבר של אבא שלך, אם אתה לא רוצה שיבוא, למה בכלל להזמין אותו? ואם אביך מתכוון להזמין אותו למרות רצונך, והחלטת לחגוג באולם, אז שישא נא בעלות "המנה" במידה ואותו חבר לא השאיר מספיק, בלי להזעיף פנים או לצפות למשהו.

 

גם המנהג של ימי ההולדת במסעדה שהשתרש בשנים האחרונות. כל אחד בא ומשלם על המנה שלו. וואט דה פאק? למה?

אם אני מזמין אנשים, אעשה אירוע כמיטב יכולתי ובחירתי, ואממן אותו בעצמי, בלי קשר למתנה כזו או אחרת.

כאשר הזמנתי אנשים למסעדה לאירוע תמיד שילמתי בעצמי, וגם כאשר הייתי צעיר וקצר יותר במזומנים, אירוע קטן עם מנגל ואוכל באחד הפארקים היה נחמד לא פחות, ואנשים נהנו לא פחות.

 

זה הפך למחלה, האירועים ההמוניים וההתחשבניות. נמאס.

אני כבר מזמן הפסקתי ללכת לאירועים של אנשים שלא מעניינים אותי. מקסימום אם אלה קולגות שאיכשהו מעט מעניינים, לרוב אשלח סכום קטן כמתנה עם התנצלות על אי יכולתי להגיע. עזבו אותי באמא שלכם.

לאירועים של חברים קרובים ומשפחה אני מגיע, ותמיד נותן מתנה ברוחב לב, אבל היא אף פעם לא קשורה לעלות המנה.

כפי שאמרתי פעם לחבר שהתייעץ היכן לעשות אירוע, המתנה שאתן תמיד תהיה כמיטב יכולתי, וזהה בכל מקרה - ואשמח הרבה יותר אם המתנה תעזור להם, ולא תתגלגל ברובה לכיסו של בעל האולם.

פורסם (נערך)
זה לא מדוייק.

מאז שמצבי הכלכלי הורע אני ואשתי הולכים לבד לאירועים

מקס' לוקחים אחד מהילדים.

ואני ממש לא לבד שנוהג כך,

תחשוב רגע גם על זוגות ברמה כלכלית סבירה שמוזמנים לעשרות

אירועים במשך עונה,מדובר בהוצאות חריגות עצומות וזה בעיה.

אז תשאל את עצמך שתי שאלות.

 

א) באירוע של מי אתה רוצה להיות? ("אף אחד" זאת גם תשובה לגיטימית)

ב) אם לא תלך, עד כמה אתה חייב להיות שם, ומה יהיו ההשלכות אם לא תגיע? (לדוגמא, חבר הכי טוב (חייב ורוצה) VS הבוס (לא רוצה, אבל חייב) VS מישהו שהיה עובד רס"ר בגדוד שלך, טס להודו, חזר אחר 35 שנה, והחליט שהוא מתחתן ומזמין חצי עולם (לא רוצה ולא חייב) )

 

גם המנהג של ימי ההולדת במסעדה שהשתרש בשנים האחרונות. כל אחד בא ומשלם על המנה שלו. וואט דה פאק? למה?

 

מנהג מבורך, כל אחד משלם על עצמו, ואתה לא צריך לשבור לעצמך את הראש עם לוגיסטיקה מיותרת.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה לא מדוייק? אתה רוצה להיות חבר של אנשים שמתחשבנים איתך על כמה נתת בבת מיצווה הגרנדיוזית של איזו ילדה פרחה שאתה לא מכיר?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

איך לעזאזל אפשר לקרוא לילדה בת 12 פרחה?, לפעמים צריך לעצור רגע לעבור על מה שכותבים לפני ששולחים :shock:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה מה זה פרחה? ילדה שדורשת מההורים שלה אירוע באולם יוקרתי עם שמלה מיוחדת, רקדניות בטן, הופעה של איזה זמר ומופע לייזרים וזיקוקים למסיבת בת מצווה היא חתיכת פרחה קטנה. הייתי בכזה אירוע, אני לא ממציא שום דבר.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

השרשור הזה הוא מבט מעניין לראיה צרה ומלחמה חברתית,

שאני עושה אירוע (והיו לי כבר לא מעט כאלו בכל זאת 5 בנים...) אני לוקח בחשבון שאני יכול לעמוד בעלות של האירוע גם אף אחד לא יביא לי שקל! אכן כך ואז אני שמח בשמחה אמיתית עם כל אחד שהגיע ולא מגלגל עיינים יכסה או לא יכסה,

התחרות ההמונית הזו של 500 ש"ח מנה לא מעניינת אותי ושחבר ואפילו חבר טוב מהעבודה מזמין אותי לחתונה שלו שאני יודע שהוא הוציא הון על מנה, הוא יודע שאני לא הולך לכסות לו מנה ואני מבהיר לו (אם הוא חבר קרוב) או שאני לא מגיע או שמגיע לחופה והולך.

אני לא מפרגן למשפחה מסעדה ב300 שקל מנה, אז אתה בעל האירוע (כן ואפילו משפחתי אח וכו') תכריח אותי להוציא כאלו סכומים על אוכל?

תפסיקו להתבאס ותתחילו לשבור את ההגמוניה הזו לא הולכים לאירועים שפושטים את העור של בעל האירוע!!


×
×
  • תוכן חדש...