Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שיהיה הכי חכם לחבר את הלוג'יק לקומפוננט מקדימה על-מנת להגביר אותם ולנצל את האיכות שלהם... את האחוריים שלך אתה יכול או לחבר לHU ישר או אפילו לוותר עליהם... אני לא חושב שהם נחוצים... תדאג קודם לבמה הקידמית שלך... כלומר הקומפוננט מקדימה.

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

קראתי והבנתי מה שכתוב שם !

אבל כאן אני הבאתי דוגמא על מפרט אישי על המערכת שיש לי

הרבה הציעו לי לנתק את האחורים ולחבר ל HU - אלה רמקולים 80WRMS וקשה לי להבין איך לחבר רמקולים כאלה ל HU !!!

עכשיו הלוג'יק הוא 4 יציאות !! לא כדאי לחבר 2 יציאות לקדמיים ושתי יציאות לפויוניר וזה יהיה הכי טוב ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

:)

אני בא

יש לי מגבר 2 ערוצים לסאב

מגבר 4 ערוצים מחובר לזוג רמקולים בברוג' !

חשבתי להוריד את הבריג' לחבר רגיל וככה יהיה מקום ב 4 יציאות גם לקומפוננטים !

אבל האחורים יחלשו טיפה כי אני אוריד אותם מבריג' !!!

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

נכון אבל העדיפות (אצל רוב האנשים) זאת הבמה הקדמית,לאנשים שיש אחוריים וקומפוננט האחוריים בדרך כללFADED. או שתחבר את האחוריים לHU או שתוותר על הברידג'... תראה איך נשמע לך יותר טוב

פורסם

סבבה אנסה ! למראת שאני עדין ל אמבין איך מוותרים על הרמקולים האחורים- שהם הכי חשובים במערכת באוטו !

הם חזקים והקומפוננטיםלעומת זאת לא יציאו את אותה העוצמה כמו האחורים אבל אני אנסה

ואולי אבין על מה אתם מדברים

"במה קדמית יותר חשובה"

:) תודה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
למראת שאני עדין ל אמבין איך מוותרים על הרמקולים האחורים- שהם הכי חשובים במערכת באוטו !

על זה אני לא אגיב...

80 וואט רמס זה חזק אוליי ביחס לקומפוננטים שלך...

למשל דוטק 140 וואט רמס

פורסם

למשל דוטק 140 וואט רמס

 

אתה מדבר על קומפפוננטים 140 וואט רמס ??????

 

הקומפוננטים שלי 60 רמס אבל עוד לא הגברתי

אולי אשמח כשאגביר

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

זה מה שאני אומר שאולי הם אצלך חזקים ודומיננטים אבל זה לא צריך להיות כך.

דובר על זה כבר בעבר,תזכור שכה אתה בבית אתה שומע מוסיקה עם 2 רמקולים שנמצאים לפניך.

ואתה לא חייב לנתק את ההגברה מהאחוריים,כמו שאמרתי אתה יכול להגביר את שני הזוגות הרמקולים אם תוותר על הברידג',תבדוק אולי זה ישמע לך סבבה

×
×
  • תוכן חדש...