Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לפני מספר ימים הרכבתי ברכב מאזדה 6 2004 2 צמיגים טויו DRB חדשים.

 

היום החנתי את הרכב ברחוב וביציאה , בנסיעה לאחור הרגשתי שהצמיג נפגע משפת המדרכה.

 

יצאתי מחוץ לרכב לבדוק וראיתי שאחד מאבני שפת המדרכה בולטת בצורה משמעותית לכביש

וכתוצאה מכך נגרמה "פציעה" בדופן הצמיג השמאלי .

 

1 האם בשל פגיעה זו נדרש להחליף צמיג או שניתן לתקן ? (ראו תמונה)

 

2 במידה ונדרש להחליף צמיג האם ניתן לקבל זיכוי על הצמיג שנפגע מהפנצריה?

 

3 יש סיכוי לקבל החזר כספי מהעיריה על הצמיג בגלל המפגע של שפת המדרכה הבולטת ?

 

מדרכה.jpgצמיג.jpg

פורסם

אאוץ. צמיג טרי ורך מול ואבן קשה ובולטת לא באים בטוב אחד לשני.

הפיצוי צריך להיות מהעירייה, חד וחלק.

 

צלם הכל, תכתוב איך זה קרה, צרף מכתב מהצמיגאי שאומר שהצמיג שנפגע חדש ושהוא פוסל אותו וצרף קבלה על צמיג חדש שנקנה במקומו.

 

אתה יכול להפוך אותו לספייר אם יש לך כזה בגודל מלא.

 

אגב, שים לב שהפגיעה בדיוק היכן שכתוב Safety Warning... כל מילה מיותרת.

פורסם

לפי התמונה מדובר בפגיעה משמעותית. פגיעות בדופן הצמיג אסור לתקן ולכן יש להחליף.

זיכוי מהפנצ'ריה על מה? הם מכרו לך צמיג תקין.

 

זיכוי מהעיריה - לכאורה ניתן לקבל, אבל הסיכוי לא גדול. כתוב מכתב עם תמונות, צרף חשבונית.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הייתי מהמר שבגלל הסכום הנמוך שתדרוש (גם הוצאות משפט איבוד זמן עבודה וכד') אתה תוכל לזכות, בסך הכל העירייה אחראית לסדר ולתקינות המדרכות, יכול להיות שהם יטענו שאתה נצמדת יותר מדי למדרכה בזמן החניה, והצמיג היה יכול להנזק גם ממדרכה תקינה, לא יודע עד כמה זה נכון.

Miata ND2

 

פורסם

זה שמגיע זאת לא השאלה בכלל.

 

לי נפל ענף של עץ על הרכב וגרם לשריטות ושפשופים.

החלטתי לא לקחת שמאי וכו' - כיוון שרוב אך לא כל השריטות יירדו ככה"נ עם טיפול פוליש נכון קיבלתי הצעת מחיר - סכום לא גבוה והעירייה שמחה לדחות אותי.

 

תתכונן להילחם קצת על הזכות שלך.

פורסם

עדכון - היום בבוקר נגשתי לפנצריה שבה רכשתי את הצמיגים

ועדכנתי שהצמיג נפגע מאבן שפה בולטת ונחתך בדופן.

 

2 העובדים שם ישר אמרו לי שבדופן הצמיג זה בעיה וזה קורה.

סיפרו לי דגמאות של מי שרק הרכבו צמיגים, יצאו מהפנצריה ופגעו בצמיגים.

אמרו שזה קורה ואין מה לעשות.

 

טוב , שאלו איזה צמיג? הראיתי להם את הפגיעה.

 

ישר שנהם אמרו "זה כלום ,סע לשלום"

 

הקשתי ושאלתי אותם אתם בטוחים ?

אמרו לי שזו רק פגיעה בגומי החיצוני של הצמיג ואין שום בעיית בטיחות.

 

אמרו לי שבקלות הם יכלו להגיד לי להחליף הצמיג אבל האמת שממש אין צורך.

 

נסעתי משם.

 

לא חושב שיש להם סיבה לשלוח אותי, הרי ברור שהייתי רוכש מהם צמיג חדש ,

אפילו לא היו צריכים לשכנע אותי.

 

אני מאמין שמה שהם אומרים הם בטוחים בזה וזו דעתם המקצועית.

אפילו לא היה רגע של חילוקי דיעות בניהם או ספק

פורסם

קשה להגיד מה עומק הפגיעה מהתמונה. אם בפנצ'ריה אומרים שזה לא כלום אז כנראה הכל בסדר.

שים לב שייתכן שלא תצליח לעבור טסט.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...