Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
למה אתה הולך עם כלב משוחרר???

 

ללכת עם כלב משוחרר בשטח ציבורי זה נגד החוק, עבריינות.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

סמירו, צירפתי לך קישור לגבי מה עושה אוהב כלבים שלא רוצה שהם ילכו להסגר. ופה לא מדובר על כנעני או גולדן. צפייה מהנה.

 

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

לי יש כלב מסוג סלוקי וגם אני נוהג ללכת עמו משוחרר בליווי צמוד.

כאשר אני מזהה כלב אחר או גורם שיכול ויפחד אני מיד קושר אותו.

אם זאת, ברור לי שבמידה והכלב יגרום נזק למשהו זאת אחריותי המלאה ואני אשא בתוצאות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הזהרתי את הבעלים שאם זה יקרה שוב אני לא ארחם והמבין יבין.

 

אם התכוונת שלא תרחם על הכלב אז חבל.

הכי קל להעניש את הכלב, אבל הוא לא אשם. כלב כנעני שנמצא במרפסת של מטר על מטר כל היום זה כלב שלא פורק אנרגיה ומצטבר אצלו כעס ותסכול. הכלב לא אשם!

במקרה כזה צריך לדווח על הזנחה לגורמים הרלוונטיים (בד"כ צב"ח ובמקרים מסוימים גם לערב את המשטרה).

 

לכל מי שישר רשם לדווח לרשויות על הכלב שתקף את הכלב של פות"ש - למה?!

לפי התיאור שלו רואים שהבעלים של הכלב לא ממש מתייחס אליו. אז יקחו את הכלב להסגר, ומשם כנראה אף אחד לא יקח אותו חזרה וסופו יהיה ידוע.

במקרים כאלה עדיף לפנות לצב"ח ולעמותות שיטפלו בכלב ויבקשו מהבעלים לחתום על מכתב ויתור/העברת בעלות כדי למצוא לו בית חדש.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

יסלחו לי (או שלא) כל אוהבי הכלבים בהגזמה, אבל חיי ובטיחות האדם קודמים לחיי הכלב, עם כל הצער שבדבר.

כלב שנשך צריך ללכת להסגר, לא כעונש, אלא כדי למנוע תקיפה נוספת.

 

זה שהבעלים של הכלב הוא מטומטם שלא מסוגל לשמור עליו ולגדל אותו כמו שצריך זה אומנם לא אשמתו של הכלב, אבל זה גם לא צריך לעניין את מי שהכלב נשך אותו.

 

Smiro - כשאיזה כלב ינשך את חברה שלך או יהרוג את הכלב של חבר טוב שלך, שהכרת מהרגע שהיה גור (הכלב, לא החבר), שזה 2 דברים שקרו לי לצערי, אז אתה מוזמן לשחק את תפקיד האפיפיור ולחכות עד שהכלב יעשה את זה שוב. מבחינתי לא הייתה בכלל התלבטות לגבי ההסגר.

פורסם (נערך)

אתה חושב שהסגר מונע תקיפה נוספת?

 

 

ממש לא.

 

 

אם כבר תקופת ההסגר היא תקופה מאוד מלחיצה לכלב שיכולה לגרום למצבים נפשיים חמורים גם לאורך זמן.

 

 

כמו שנאמר כאן. הסגר הוא הענשה של הכלב על טיפשותו של הבעלים.

 

כלב שנושך צריך להיות מטופל על ידי בעלי מקצוע (מאלפים למשל) על מנת למנוע את הנשיכה הבאה.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם (נערך)

בטווח המיידי הסגר מונע תקיפה נוספת.

 

כמה זמן ייקח לך למצוא בעל מקצוע, ארגון בעלי חיים או כל פתרון אחר בזמן שהכלב מסתובב חופשי?

 

אגב, מקריאה באינטרנט עושה רושם שניתן כעת לשים את הכלב בהסגר ביתי, כחלופה להסגר "רגיל", וזאת בתנאי שהבעלים והכלב עומדים בתנאים מסוימים ובעבור התחייבות כספית של הבעלים.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

אוקיי, אז שלחת אותו להסגר ל-10 ימים ואז הכלב חוזר לאותם בעלים שלא מעניין אותם מה שקרה.

פתרת את הבעיה עם ההסגר?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אם זה בעלים שאכפת לו אז ההסגר (+קנס כספי נחמד/תשלום פיצויים על התקיפה) ילמד אותו לקח.

אם זה בעלים שלא אכפת לו אז במהלך ההסגר פונים לצערי בעלי חיים כדי שייקחו ממנו את הכלב.

 

אם כל זה לא עוזר אז פונים לעירייה שוב. כזה פשוט.

פורסם

שעשעתם אותי עם הציפייה שייקחו את הכלב...

 

אם כלב משוחרר תקף, צריך להתלונן במשטרה ובעירייה.

גם אם אין מספיק קייס להרשיע את הבעלים במשפט, זה יכול להספיק כדי להרתיע אותו.

 

הסגר נועד לוודא שיש לכלב חיסון כלבת. אם מקבלים מהבעלים אסמכתא שיש, זה מיותר, אלא אם איכפת לבעלים מהכלב, ואז ההסגר זה גם עונש בשבילו.

לגבי הכלב, זה לא נעים, זה לא נורא.

כלבים גם שמים בפנסיון כשנוסעים לחו"ל...

 

דעתי, מי שלא לוקח אחריות, להוריד עליו את הפטיש הכי כבד, כי רק קנסות ירתיעו אותו.

אולי גם להוסיף תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לגבי הנזקים. נראה למי השופט יאמין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
בעלת הכלב התוקף טוענת שזה לא הכלב שלה, למרות שאחד הדיירים זיהה את הכלב והפנה אותנו לבעלים( כך ידענו למי לפנות).

 

על פי בעלת הבית הכלב שלה תמיד משוחרר והוא מעולם לא פגע באיש. טוענת שהוא בחרדה בגלל גראדים והוא ממש כלב מפוחד.

למרות שכל פעם שאני עובר לידו אחרי טיול הוא הופך לאגרסיבי ושולף שיניים.

 

איך מתקדמים?

 

אם הוא משוחרר היא לא יכולה לטעון שהוא לא פגע מעולם, היא לא שם כדי לראות.

לצלם בטיולים הבאים את הכלב מראה סימני תוקפנות, לגשת איתם לבעלת הבית ולהודיע לה שאם תמשיך להתכחש לאחריות, לא לשלם ולתת לכלב להסתובב חופשי, תמסר תלונה למשטרה ולעיריה לצד תביעת נזיקין.

 

לא יזיק גם לאתר את השכן שזיהה את הכלב כשלה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

תודה על התגובות, בהחלט עזרתם לי לגבש החלטה.

 

הודעתי למועצה האזורית, שתעביר את הדיווח לוטרינר המקומי. לא הוזכר דבר בנוגע להסגר( אכן מסכים שהבעלים הוא הבעיה, למרות שהכלב הוא זה שתקף ויש להעניש גם אותו), אלא ביקור לבדיקת כלבת ובהתאם לממצאים או מכתב התראה או דו"ח כלשהו.

בנוסף אדווח היום במשטרה על תקיפה( אספור עד 5 לסגירת התיק) וכמו כן אגיש תביעה קטנה לכיסוי הוצאות הטיפול הוטרינרי..

פורסם

ליבי איתך, פות"ש!

הבעלים של הכלב התוקף נהג ללא אחריות, ונקלעתם למצב לא נעים בשל כך, וקיבלת טיפים כיצד לנהוג.

 

יש לי רק הערה קטנה מניסיוני, שעשויה לעזור לכם להבין את הסיטואציה ואולי למנוע אותה בהמשך, אבל שלא ישתמע מדברי שהעניין קרה באשמתכם, ושבעל הכלב התוקף לא נהג בחוסר אחריות:

 

הפומרני הוא כלב שעשועים, גרסה מוקטנת של כלבי שפיץ. מקורו במרכז אירופה.

בדומה לפינצ'ר שהוא גרסה מוקטנת של הדוברמן-פינצ'ר, גם הפומרני הוא כלב זעיר אך בעל טמפרמנט של כלבי שפיץ גדולים ועצבניים יותר. הוא לא מודע לגודל שלו וחושב שהוא מרתיע הרבה יותר ממה שהוא. הוא סוג של "מושך אש", וכלבים שיש להם נטייה לתוקפנות כלפי כלבים אחרים פשוט נדלקים ממנו.

אני נתקלתי בבעלי פומרני שנוהגים להרים אותו ולחבוק אותו ביידיים בגובה, בכל פעם שנתקלים בכלב שנראה בעייתי. לרוב זה מרגיע את הכלב האחר.

פורסם
למה אתה הולך עם כלב משוחרר???

 

למה לא? ואיך זה רלוונטי בכלל? בפעם הראשונה שהוא הותקף (וננשך) הוא דווקא היה קשור, ב-2 הפעמים הבאות הוא היה משוחרר ורק בגלל זה הצליח לברוח ולא לחטוף ביס (למזלו הוא מעורב עם סלוקי ורץ מהר..מאוד). הוא ממושמע יותר מכלבים שהולכים עם רצועה וגם אם הוא 100 מטר ממני (שזה בכל מקרה לא קורה כי הוא לא מתרחק) ואני קורא לו הוא מתייצב לידי תוך שניות גם אם יש עוד 10 כלבים לידו. אבל זה לא האישו בכלל.


×
×
  • תוכן חדש...