Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני נתקלתי בבעלי פומרני שנוהגים להרים אותו ולחבוק אותו ביידיים בגובה, בכל פעם שנתקלים בכלב שנראה בעייתי. לרוב זה מרגיע את הכלב האחר.

לא מומלץ בכלל, כשאתה מרים ומלטף אתה מעודד אותו להמשיך, זה סוג של להעמיק את הבעיה בכלב (גם אם הכלב השני נרגע הבא אחריו אולי לא.

 

הייתה לי שנאוצרית מעורבת וכעת יש לנו מעורבת די גדולה בבית, אני בד״כ זה שמטייל איתה ובגלל גודלה גם רגוע שאף כלב לא יקפוץ עליה סתם ככה פתאום.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אני מבין את ההסבר ולא מבין מה ההתנהגות המומלצת בזמן שכלב גדול יותר עומד לתקוף את הכלב הפומרני.

אפשר ומומלץ כמובן לעבוד עם הכלב בסביבה "סטרילית" מול כלב גדול מוכר.

פורסם
למה לא?

1.זה בניגוד לחוק.

2.ייתכן ויכולת להרחיק אותו כאשר אתה שולט בו ע"י הרצועה.

הבנת?

אתה תמיד מתעסק בטפל ולא בעיקר? מה זה רלוונטי לדיון בכלל אם הוא ברצועה/משוחרר/נוסע על קורקינט?

פורסם

לא ברור לי למה אתה מתיימר להכיר את הכלב שלי/הכלב התוקף/כל הסיטואציה בשביל לעוץ עצות. על אחת כמה וכמה אחרי שציינתי מפורשות שהעובדה שהוא היה לא קשור הצילה אותו פעמיים מנשיכה.

 

אבל העיקר שמכל מה שכתבתי הכי חרה לך שאני מטייל עם הכלב שלי משוחרר ולא חו"ח שיש כלב תוקפני בשכונה שסגור כמעט כל היום במרפסת מטר על מטר.

 

"עבריין". גם יש חוק שמחייב נסיעה על אופניים עם קסדה, So what. הלוואי שכל ה"עבריינים" במדינה יהיו כמוני (וכמו כמעט כל בעלי הכלבים שאני פוגש בפארק).

פורסם

שום עצות.יש חוק-זה הכל.

זה שמישהו אחר עובר על החוק,לא נותן לך ו/או לאף אחד אחר לגיטיציה לעבור גם כן על החוק.

מקווה שהבנת עכשיו,ואם עדיין לא, בקש ממישהו בסביבתך להסביר לך.

אני איתך סיימתי.

סלע

פורסם
אבל העיקר שמכל מה שכתבתי הכי חרה לך שאני מטייל עם הכלב שלי משוחרר ולא חו"ח שיש כלב תוקפני בשכונה שסגור כמעט כל היום במרפסת מטר על מטר.

 

נכון, זה לא ממש מזיק כשאתה מסתובב עם האוגר בלי רצועה, אבל...

מבחינה חוקית, יהיה לך מאוד קשה, עד בלתי אפשרי, לתבוע ניזיקין, כשאתה לא נוהג כחוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מעדכן

 

תלונה לעירייה הוגשה, לא עשו כלום.

תלונה במשטרה הוגשה, לא עשו כלום.

תביעה בבית משפט התקבלה, בעוד מספר חודשים יתקיים הדיון.

 

בינתיים יצא לי להיפגש עם הנתבעת, ששיתפה אותי בדעותיה "אתה רע, שונא חיות, מתעלל בחיות, שקרן, רמאי, גנב, דפוק, אשתך טפשה, ניסית להרעיל את החתול שלי והרבצת לכלב שלי( טוב זה היה נכון, כי הוא היה בלי רצועה ורץ אלי, ממש מצטער), אתה לא יודע עם מי התעסקת, תעוף מכאן, אל תגור פה, אני מוכנה לשבת עליכם, אני אפגע בך באשתך ובכלב שלך" כו' וכו'...

 

כמובן שזה מוקלט..

 

אבל עושה רושם שחיים קלים לא יהיו.. האישה מחפשת דירה חדשה :/

 

אה ושכחתי לשאול, איפה אפשר לקנות מצלמות מעקב במחיר סביר, בארץ? צריך לשים אחת על הרכב כנראה.

עריכה אחרונה על ידי thenewguy
פורסם

זו כבר סיבה להגיש שוב תלונה במשטרה ולהתעקש על זה שיקבלו אותה וירשמו אותה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

ניסיתי, הם מתערבים רק כשכלב תוקף בן אדם.

 

דיסקו,

מה המשטרה תעשה חוץ מנו נו נו, ולעצבן עוד יותר את השכנים חמומי המוח?

 

שוקל להיות במקרה הזה חכם ולא צודק, ולבטל את התביעה.. חבל שאנשים כאלה מנצחים.

פורסם (נערך)

תיאורתית אתה צודק, אבל יש לי הרגשה שזה יסלים את המצב.

 

נניח והמצב מסלים ומגיע להתנכלות/אלימות, מה אז?

 

אגב, אחרי ה"שיחה" איתה, איך שנכנסתי למעלית היא יצאה עם הכלב שלה וגערה בו לתקוף אותי, שהתחיל לנבוח ולקפוץ על הדלת של המעלית שנסגרה בשניה האחרונה.

עריכה אחרונה על ידי thenewguy

×
×
  • תוכן חדש...