Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי, באפליקציה הנוכחית כל אחד שבא במטרה לגנוב, יכול לגנוב את הרכיבים בלי בעיה.

באפליקציה שאני מתיימר להגיע אליה, תהייה בעיה לא קטנה לשלוף את הרכיבים...

מבחינתי זה לא כזה קל להשבית מגבר, וכבר כמה משעמם לגנבים אתם חושבים ?

כשמישהו פורץ לרכב.. הביצים שלו זזות מצד לצד .. אני בספק כמה מן הפורצים באמת ישקיעו זמן ומחשבה כיצד הוא "ידפוק" אותי .. בגלל שהוא לא הצליח לגנוב את המערכת ...

הוא יהיה יותר בכיוון של .. "איזו פאדיחה איך אני עף מפה מבלי שאף אחד יקלוט אותי".

 

בכל אופן, אני לא יודע מה איתך .... מתי הפעם האחרונה שניסית להשבית מגבר ?

אז הוא ישב וינסה לחבל בשלושה מגברים ? ואז יתחיל לשבור את הרשת של הסאבים, רק בשביל לקרוע את הסאבים ?

 

בחיית, קצת פורפורציה..... כל ילד שעובר ליד הרכב, עם מפתח .. עושה יותר נזק לחלונות, לצבע, וכו ...

אני מחכה לראות את הגנב שיבוא במטרה להשחית רכוש פנים הרכב :)

כניראה גם בהקשר לנושא הזה אנחנו ניתן לזמן להגיד את שלו :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז נגיד שיתקלו בבניה כזאת ויעזבו את זה,יום אחרי יבואו עם כלי ם מתאימים או שיכולים לקחת את כל הרכב.

מה שאני עצם אומר זה שאין מה לעשות נגד זה ובסך הכל זה מכונית

פורסם
מזה משנה אם השחיתו לך את הציוד או לקחו אותו? בשני המקרים אתה מפסיד!

אני דווקא בטותה דעה כמו של mikmik.

יותר טוב שהסאבים יהיו הרוסים בפגוש שלי מאשר שיהיו פועלים כשמישהו אחר נהנה מהם, אם פרצו לי לאוטו אז בכל מקרה לא יהיו לי מגברים אבל אם הגנב הצליח לקחת אותם אז הוא הרוויח ואם לא אז הוא הפסיד. אולי אם כולם היו עושים הגנות מאסיביות לחלקים שלהם אז היו פחות גנבים כי היה יותר קשה לגנוב.

ותחשובו על זה!

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

מיקמיק בוא אני יספר לך איך הביצים של הגנבים זזים מצד לצד

 

יש לי חבר עובד בטויוטה שפילמן בפ"ת

לפני כמה חודשים בא אליהם משהו אם קורולה חדשה בשביל לתקן את האוטו אחרי פריצה עכשיו אני מספר לך מילה במילה מה שבעל הרכב אמר.."ירדתי לאוטו לקחת פלאפון ששכחתי כאשר ירדתי לחניה ופתחתי את הדלת ראיתי שתי בחורים ליד האוטו שלי כשהמכסה מונע פתוח,לא הבנתי מה קורה ואך שפתחתי את הפה הרגשתי שמשהו שם לי יד על הכתפיים ועם היד השניה מצמיד לי משהו לצלעות. הבחור היה מטר תשעים גובה ו מטר תשעים רוחב והסביר לי בצורה יפה שאם אני יצעק או ינסה לעשות משהו אני יצטער על זה מאוד הוא גם אמר שהוא יודע מי אני ומאיפה אני וכו. עכשיו השתים שהיו באוטו יצאו ממנו וכשהם עברו מול בעל הרכב אמרו לו "ניסינו להניע לך את האוטו" גנבים עם חוש הומור...

 

אז עכשיו בוא תראה כמה דברים הם עשו ותחשובכמה זמן זה לוקח ניתקו את כול המערכות של האוטו עקפו אותם חיברו מחשב משלהם ושברו סוויץ' אז לא נראה לי שהביצים של הגנבים זזים מצד לצד

וכול זה היה בשעה 10 בערב בחנייה פרטית מתחת לבניין מגורים

פורסם

לידיעתך אדי, אני אישית דברתי עם חברת ביטוח והם לא הסכימו לבטח לי את כלל המערכת (אלפי שקלים), אלא רק את הפאנל, וגם זה בקושי - 1500 שקל, וגם אם גונבים לך, חברת הביטוח שולחת אותך לאיזה חנות שהם עובדים איתם לקחת איזה פיוניר מעפן ככה שעל כאלה דברים חברות הביטוח פשוט לא מבטחות.

Sad but true...

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
אז נגיד שיתקלו בבניה כזאת ויעזבו את זה,יום אחרי יבואו עם כלים מתאימים או שיכולים לקחת את כל הרכב.

מה שאני עצם אומר זה שאין מה לעשות נגד זה ובסך הכל זה מכונית

גבר, עדיין אין לי מפעל חיים ברכב, יש לי בסך הכל מערכת עממית לא מעבר לזה.

אם מישהו יפרוץ לרכב, זה יהיה רק במקום מקרי .. לאוטו יש חניה בתוך חצר פרטית עם פיטבולית בחצר.

 

אז מן הסתם, למוחרת הם לא יבואו עם כלים כי מן הסתם הפריצה לא תתקיים בתוך מקום קבוע..

אז כמובן שיש מה לעשות בנוגע לזה, וזה בסך הכל מכונית ולכן לא צריך לצאת מפורפורציות, אלה לעשות דברים בגבול ההיגיון :)

 

NIKIG, אחרי שראיתי את אסון התאומים, הפסקתי להסתובב בעזריאלי ...

הרי, אסונות בסדר גודל כזה... קורים כל 4 וחצי דקות, ולכן זה מאוד מסוכן להיות בבנייני ענק, מפני החשש שיעשו בהם פיגוע המוני כזה או אחר, שקורה כל 4 וחצי דקות בדיוק.

 

כבר כמה מקרים כאלה יש בארץ אתה חושב ? זה עדיין לא הארלם, ואנחנו עדיין לא נוסעים בפרארי ..

 

ותרשו לי לסיים את הדין במשפט, איש איש באמונתו יחיה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לא קראתי את הת'רד עד הסוף אבל אם אתה מעוניין יש לי דבק טרמי (אפוקסי מיוחד עם חלקיקים מעבירים חום) מעביר חום בצורה מאוד טובה של חברת ARCTICSILVER.COM אני יכול לתת לך קצת להדביק צלעות קירור על המוספטים. אוורור זה לא לקחת מאוורר שיפזר אוויר לכל עבר.

 

יותר חכם לאטום את הקופסה כמה שיותר ולקחת מאוורר גדול שיוציא אוויר מהקופסה ואם רוצים אפשר אחד עם עוצמה -זהה- או -יותר חלשה!- שגם יכניס אוויר מולו ואז תהיה סירקולציית אוויר נכונה.


×
×
  • תוכן חדש...