Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, לאחר כמה וכמה פאשלות עם המידות של המגברים, והתאמתם בבאגז .. ולכן שידרוג מאסיבי של הבניות של המגברים .. ולאחר קנייה מחודשת של חומרי הגימור, כניראה בימים הקרובים המגברים עומדים לחזור לרכב !

(הוצאתי את המגברים לפני כשבועיים מהאוטו - אמרתי לעצמי עד שהבניות לא גמורות, הם לא חוזרים בחזרה..)

 

בכל אופן, אני בתקווה שעד סוף השבוע המגברים נכנסים לרכב בחזרה, עכשיו כפי שציינתי .. אני הולך לחבר שרשראות עדינות מנקודת מוצא במרכב הרכב, לגב הבניות.

שני הנקודות יהיו מחוברות על ידי מנעולים עדינים גם כן..

עכשיו השאלה שלי, שאולי קצת מוזרה ...

 

האם ויברציות יכולות לפגוע במנעולים פשוטים ?

יש לזכור שגם את הגב של התיבות של הסאבים אני הולך לחבר עם מנעולים עדינים.

ועלתה במוחי הסוגייה שאולי המנעולים יפגמו בצורה כזאת או אחרת בגלל הויברציות של הדרך + הסאבים ?

(מדובר בשני סאבים של פיוניר, 305)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שי תגיד לי איפה אתה גר בארלם.

 

אוי ואווי לנו אם צריך לקשור את המגברים עם שרשראות למניעת גניבות ,לאן הגענו

מה הסיכוי שיגנבו לך את המערכת שעשית כזה צעד דרסטי ?

 

בכל אופן מקווה שזה מה שיגרום לך לישן טוב בלילה, ושלא תזדקק לזה מתי שהוא .

פורסם

אם ויבראציות יפגעו לך במנעול אז תחשוב מה ייקרה כשימשכו אותו עם לום, נראה אז כמה הם ייפגעו.... :)

 

 

עכשיו ברצינות, אני לא מאמין שזה מה שייפגע בו, בכל מקרה מנעולים מיועדים לעמוד בכוחות פיתול וגזירה לדעתי, אחרת לגנבים הייתה עבודה קלה :)

פורסם

מירן, אני לא יודע איפה אתה חי .. אני חי במדינת ישראל.

לכל חבר שלי, שיש לו מערכת .... נגבו לו אותה.

ואתה רוצה לשמוע את החלק העצוב ? יש לי רק חבר אחד - שגנבו לו -רק- פעם אחת.

רוב החברים שלי - גנבו להם פעמיים .. ויש לי חבר שמחזיק שיא של 3 פעמים, בפחות משנה.

 

אז כן, אם יש באפשרותי למנוע מגנב ממוצע לפרוץ את הבאגז, ולנסות "למשוך" את הרכיבים ... אז למה לא ?

 

בכל אופן, כניראה אני פשוט אצטרך לנסות ולהיווכח האם זה יפגע במנעולים בשלב כזה או אחר..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז שי בוא נאי יחשוף אותך לעוד משהו שיכול להרתיע בכלל מלפרוץ לך לרכב-תתקין אזעקה! אתה באמת מצפה שגנב שיראה מנעולים לא ישבור אותם כשיש לו את כל השקט שבעולם לעבוד על הבנייה שלך? אם יש לך אזעקה זה לפחות מפריע לו ואולי אם הוא יתקל בכזאת בנייה כשיש רעש של צופר ומישהו יכול להגיע אל הרכב אז יש יותר סיכוי שיעזבו את זה

פורסם

רועי אולי שכחתי לציין, הרכב איננו שלי.

אינני יכול להשים לו תוספות כמו ביטוח, אזעקה, וכו ..

 

בכל אופן, כפי שציינתי בפעם החמישית אני חושב.

אני לא מכיר הרבה גנבים שמגיעים עם ציוד לפריצת מנעולים\שרשראות כשהם פורצים לרכבים ..

(אולי אני טועה, אבל ניתן לזמן לעשות את שלו.)

 

דרך אגב, כבר נוכחנו לדעת מהטלויזיה - ומניסיון החיים .. כמה "האזעקות" הללו, עוזרות.. ולמה בדיוק הן שוות ..

אם קיימות חברות ליסינג, אשר הגיעו למסקנה: "אזעקה זה לא מה שיעזור לרכבים שלנו לא להיגנב"

אז כניראה שיש סיבות למסקנות שהן הגיעו אליהן ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אזעקות הם כמו אודיו לרכב אם אתה קונה סיני אז יכול להיות שזה לא יהיה אמין, אזעקה טובה עולה בהתאם, בקשר לרכבי הליסינג הם מאוד נגנבים כי בסך הכל יש שם את הקודנית הזאת שהגנבים יודעים איך לפרק וכמו שאמרתי יש להם את השקט שהם צריכים בשביל לעבוד על הרכב והם יודעים את זה שלרכבי הליסינג אין אזעקות, אבל הם לא מתיקנים אזעקות כי הדרישות של החברות ביטוח גם מסתפקות בקוד האישי ולא תמיד דורשות אזעקה

פורסם

הסיבה שהם לא מתקינים אזעקות, זה לא בגלל שחברת הביטוח אומרת שזה לא הכרחי.

זה בגלל שהגיעו למסקנה שזה לא מה שימנע מגנב לגנוב את הרכב.

 

מסקנה, כמו שהם יודעים לנטרל אמבולייזרים, הם יודעים לנטרל אזעקות.

 

וזה לא משנה איזו אזעקה תרכוש ... אזעקות זה כמו מחשבים ...

זה לא משנה איזה BOX יהיה לך ... כשהקופסא שלך תצטרך לעמוד במבחן האמיתי.

יגיע בסוף מישהו שגם אליה יוכל להיכנס. (בארץ שלנו זה יקרה הרבה יותר מהר מהמצופה)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא מסכים איתך בקשר לזה,לא כל גנב יודע להיתמודד עם כל אזעקה,ולפעמים הם לא מנסים להיתעסק איתה מוציאים את הרדיו ושהאזעקה תמשיך לעבוד,אני לא צריך להגיד לך כמה זמן לוקח לפרק רדיו. אבל זה לא הנושא של התרד אז לא נמשוך אותו לכיוונים אחרים

פורסם

מתוך יותר מ10 פריצות שהיו לחברים שלי.

לאף אחד לא נישארה אזעקה עובדת ..

 

ותשתמש בטיעון שלך .. אם הגנב לא יודע להתמודד עם כל אזעקה, אז כניראה הגנב הלא מיומן הזה יהיה ממש מופתע כשהוא יבין שהרכיבים מחוברים עם שרשראות ומנעולים ..

 

באמת גררנו את הנושא יותר מידי :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

mikmik

 

אם אתה מפחד על המגברים שלך לפי דעתי הדרך הטובה ביותר לשמור על המגברים היא לעשות דופן כפולה עם המושב האחורי או אם תחתית הבאגז' ולהסתיר את זה עם התיבה של הסאבים כי מה שהגנב רואה הוא מנסה לקחת ואם הוא יראה את המגברים שלך אבל לא יצליח לקחת אותם אז הוא ישחיט לך אותם...

תשמע סיפור

פתחו לחבר שלי את האוטו מאחור היה לו זוג מגברים בתוך בניה על המושב האחורי ותיבה עם זוג סאבים שהסתירה את הבניה של המגברים עכשיו את התיבה חיברנו לרצפת הבאגז' עם 4 -L(זווית 90 מעלות) שהוסתרו וכוסו בסקאי שהשתלב עם הריפוד של התיבה את הסאבים והגרילים הברגנו מבפנים

(כשסרגנו את התיבה הדופן האחרונה כבר היתה עם הסאבים) כי חשבנו שהגנב במקרה שיבוא חס וחלילה לא יבין מה קורה כי לא רואים ראשים של ברגים יתיאש ויעזוב (הינו תמימים ) ואכן בא הגנב ניסה לגנוב והוא לא הצליח אפילו לפרק את הרשת או להוציא את התיבה .אבל במקום להתיאש ולהשאיר רק מנעול בגאז' שבור הוא התעצבן ודפק לו את הסאבים עם הרגל :x שתי הסאבים נקרעו ...

 

אז נכון שגנבים לא באים עם לומים וציוד פריצה משוכלל אבל מה שהם לא מצליחים לקחת הם הורסים! והמגברים של חבר שלי ניצלו רק בזכות זה שהם היו חבויים מאחורי בנייה והתיבה של הסאב .

 

mikmik תשקול שוב את המיקום של המגברים אחרי הסיפור הזה כי גניבה של מגברים אפשר למנוע אבל עם סאבים זה קצת בעיתי ... למרות שעכשיועלו לי כמה רעיונות שאפשר לבנות תיבות באנדפאסו לחבר אותן טוב טוב למשהו קבוע ברכב או להפנות את הסאב לכיוון ה מושבים ולחבר את התייבה חזק לרצפה .

 

מקווה שלכם זה לא יקרה

פורסם

אם אני אגיע למצב שהגנב יהיה כל כך מתוסכל, שהוא לא יצליח לקחת כלום.

וכתוצאה מזה הוא יצטרך להשחית את הרכיבים, אני יהיה מסופק ומאוד מרוצה.

כי את עבודה שלי - אני עשיתי.

בסוף היום הוא לא הולך עם הרכיבים שלי הביתה - ומבחינתי זה אומר הכל.

 

איש איש באמונתו יחיה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני יהיה מסופק ומאוד מרוצה.

.

אני בספק !!!

אני לא חושב שתיהי מסופק ומאוד מרוצה כשתראה זוג סאבים שעלו 3000 שקל( שנחסכו בקושי רב) קרועים

 

אבל יפה אמרת "איש איש באמונתו יחיה"

פורסם

דבר ראשון לא השקעתי כל כך הרבה על הסאבים .. אז אני לא אדע איך ההרגשה.

דבר שני, אני הוסיף תיקון.

אולי אני יעדיף את הרכיבים שלי שלמים ובריאים בבאגז שלי.

אבל כמובן שאני יעדיף שהרכיבים שלי יהיו קרועים בבאגז שלי - ולא עובדים בבאגז שלו.

 

וכפי שציינתי, זאת דעתי בנושא .. אי אפשר להתווכח עם דיעה והשקפת עולם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...