Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תן לי לראות אם אני מבין מה שאתה מנסה לעשות כדי שאני יוכל לעזור לך...

 

אתה מעונין לבנות מן מעטפת\קופסה למגבר שיהיה מחובר בנוסף לשרשרת עם מנעול שיהיה מחובר

לרכב ע''י ריתוך

 

האם לזה התכוונת?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקי, דבר ראשון תודה רבה לכל מי שניסה לעזור בנושא ולייעץ.. במיוחד לPERZIK אשר עזר בנוגע להרבה טעיות לאיזה כיוון ללכת ובהשלכות של כל כיוון.

 

הכיוון שבחרתי בו, והלכתי בו הוא פשוט ..... (אנסה להמחיש אותו במילים, יותר מאוחר בתמונות אם יהיה צורך).

 

ברגים עם הברגות.

"הרגליים" של המבנה מלמעלה.. מאוד חלשות משום שהן בנויות מMDF, וכשאני אקדח אותם לרוחב שלהן .. הן יתפוצצו לשניים .. ולכן לקחתי ברגים עם אום ושייבות, ולאורך שלהם שמתי 2 חיזוקים. (למעלה ולמטה).

ואז יצרתי לחץ שלא יאפשר לMDF להיפתח לצדדים.

 

לאחר מכן חיברתי אותן בחזרה למבנה, ואז קדחתי אותו לכל הרוחב שלו ... כמובן שהוא הראה סימני מצוקה, אך לאחר מספר חיזוקים של השייבות .. הכל חזר לשיגרה.

 

העברתי בורג הברגה, עם אום ושייבה, מלמטה, למעלה.. (8-9 ס"מ) .. כמובן זה אומר שפתחתי את כל הגימור של העבודה .. בשביל הקדיחות.

הבורג "מתברג" מלמטה, וננעל עם האום+שייבה.. למעלה (איפה שהגימור של הסקיי\ספוג).

 

האום והשייבה "קדוחים" עמוק בתוך הבניה, ככה שהם לא בולטים .... הבעיה שהתעוררה לי לאחר מכן ..

שלא ידעתי איך לקבע את האום במקומו.

זאת אומרת.. כשהבורג מוברג.. אז הוא מפעיל עליו לחץ כלפי מטה ואז אין בעיה. הוא מקובע...

מה יקרה כשאשחרר את הבנייה ? האום יהיה חופשי ויסתובב במקום ...

לכן עשיתי מספר ניסויים..

1. בדיל.

2. דבק חם.

3. בדיל + דבק חם.

 

שלושת המקרים הללו עברו בהצלחה רבה, ותפסו את האום ברמה כזאתי שאפילו כשניסיתי לשבור את התפיסה - לא הצלחתי להרסתי את הראש של הבורג המאסיבי.

 

בכל אופן , ההתלבטות שלי להחליף את הדבק חם, בדבק גרמני - נגרים.

מה דעתכם על השילוב של הבדיל - והדבק גרמני.. יהיה טוב כמו הדבק חם ? יותר טוב ?

 

תודה רבה מראש .. מקווה שאוטוטו יהיו תמונות וכבר אתחיל במיקומים של הלדים\פלאגים :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, התקדמות קטנה בנושא החיבורים, וחיזוק העץ.. והאפשרות העתידית לניתוק חיבור מהיר.

 

התמונות מסבירות את מה שתיארתי בהודעה הקודמת\הראשונית.

לקח יותר מידי זמן לטעמי, אבל לפחות אני מרוצה מהתוצאה :)

CAM_0456.jpg

CAM_0458.jpg

CAM_0462.jpg

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הנה תמונה יותר מתקדמת של האירוע, יחד עם הפאנל הראשון.

תרגישו חופשי לתת ביקורת, אם היא שלילית לפחות שתהייה בונה עם רעיון לשיפור.

 

תודה מראש, אני אישית דיי מרוצה מכל העסק, זה יצא פחות או יותר איך שזה הצטייר לי בראש מלכתחילה.

IMG_9489.jpg

IMG_9490.jpg

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא קראתי את כל הת'רד כולו אבל הבנתי שזה נגד גניבות..אםזה אכן כך אז זה ה"מנעול" הכי יפה שראיתי בחיי.

סחטיין, נראה פצץ :-P

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

שי יצא יפה מאוד!!!

רק דבר אחד לא לקחת בחשבון!! חום!!!

מגברים פולטים הרבה מאוד חום בעבודה! לכן רובם מכוסים בצלעות אלומיניום שמסייעות בפיזור חום יעיל יותר.

כשאתה שם מגבר בתוך קופסא אטומה(גם אם היא פתוחה בצד אחד - זה לא מספיק) אתה מקצר באופן דרסטי את החיים שלו!!

עצה לשיפור:

קודם כל תעשה חורים קטנים לאווררור

ואם אתה רוצה לקחת את זה עוד שלב קדימה - תשים מאוורר שיעיף הרבה אוויר על המגבר ויקרר אותו כמו שצריך.

פורסם

רבותיי קודם כל זה לא מנועל נגד גניבות כי זה מורכב מעץ MDF. ראזור ג'וניור,איפה ראית תיבה אטומה,כי כמה שאני לא הסתכלתי,עדיין ראיתי שתי מסגרות מחוברות בינהם...

יופי שי,כבוד ועוצמה! זה נראה כמעט כמו שדימינתי את זה :)

פורסם

חח, המנעול הכי יפה שראיתי ...

אהבתי את הניסוח, בכל אופן זה לא רק מנעול, זאת גם תיבה שלמה.

 

PERZIK, כשחבר שלי אמר, "נו באמת, נראה לך שזה חזק.. זה 2ס"מ של עץ.."

נתתי לו לנסות להפריד בין המעטפת, לבין הבסיס של הבניה.....

ואתה יודע מה ? הבניות עדיין שלמות, לא ככה ? :)

(אני בעצמי לאחר מכן ניסיתי, אמרתי מקסימום ההברגות ישברו, בקושי הצלחתי לכופף טיפה את הMDF.)

 

יש לזכור שזה 2ס"מ עובי, ויש לזה דופן, הוא לא גלוי .. מה שמקשיח מאוד את העיניין.

 

ולכן הגעתי למסקנה שאין לי סיבה לרתח את המגבר לשילדה, וגם לקחתי את עיצת הבטיחות של EBARI, בנוגע לריתוך פנים הרכב.

כניראה אני אחבר את המעטפת ישירות לשילדה, ולא את המגבר .. על ידי שרשרת שתאולתר לשילדה ללא ריתוך, אבל בחיבור חזק שלא יאפשר "משיכה"..

 

לגבי הרעיון של החום, אני כניראה אשים מאוורר או שניים בגב המגברים, למרות שאני חושב שזה רק יזיק יותר מאשר שזה יועיל .. (כבר כמה זה יעזור ... קשה לי להגיד אם בכלל).

בכל אופן, זאת לא תיבה, להיפך .. המבנה של המגבר מאוורר יותר משום שאינו חופף לשום מקום ספציפי , ויש לו 6 כיווני אויר ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ולכן הגעתי למסקנה שאין לי סיבה לרתח את המגבר לשילדה, וגם לקחתי את עיצת הבטיחות של EBARI, בנוגע לריתוך פנים הרכב.

מיקמיק - את מתרכך עם הגיל...:lol:
פורסם

מתרכך ?

לקבל עיצות זהירות .... זה רחוק מלהתרכך, מדובר בCOMMON SENSE :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
...ביקשתי שוב ושוב לעזוב את נושא הריתוחים, כי זה לא נתון לשיקול הפורום.

ואינני מעוניין להפוך זאת לשיקול הפורום - אלה לשיקול עצמי שלי בלבד.

 

כשארצה לקחת את שיקול הפורום - הודיע לכם.

 

אם אפשר: בפעם -החמישית- להתמקד בנושא, ולא בטפל. זה יהיה מצויין.. תודה מראש.

שכחת להודיע לנו :-D .
פורסם
ולכן הגעתי למסקנה שאין לי סיבה לרתח את המגבר לשילדה
אברי, הודעתי כבר... :)

 

והשיקולים שלי לא השתנו בגלל עיצות הבטיחות, או ביקורת שלילית על הרעיון שלי.

אם היה לי צורך בזה, היתי נוקט בזה עם הזהרות הבטיחות.

 

השיקולים שלי השתנו בשל חוסר צורך בזה, והגעה לתוצאות זהות בדרך קלה\יעילה יותר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...