Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם... אתמול סיימתי "לעצב" את הבגאז' שלי... עבדתי על זה הרבה שעות.. חיתוך פלטה, קדיחת חורים, חיבור המגברים וכו'...

 

יש לי באוטו רדיו דיסק kdc 2027 של קנווד

מקדימה קומפוננט של JBL GTO6506 שמחובר למגבר לנזר HTG-224 600W

מאחורה 9*6 של פיוניר TS-A6990S ה5 יציאות.. 400W מחובר למגבר 1200 של פלטינום אודיו (אני יודע שזה נקרא "זבל סיני" אבל המגבר מספק אותי.... וסאב REFLAX 300 של מגנט שמחובר גם לפלטינום..

וגם קרוס אובר של לנזר X2...

ואתמול סיימתי לעצב את תנו את דעתכם....

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

לא חותם

פורסם

תודה לכם..

 

אני מרוצה מאוד אבל תמיד אפשר לשפר... :)

 

כרגע אין לי כסף מיותר... אולי בעתיד...

לא חותם

פורסם

וואי.. נתת לי רעיון טוב, שכחתי לגמרי מהעניין של תא הכפפות ולשים שם את הקרוסים.

אני עומד להוסיף עוד שניים דיי גדולים אז סה"כ 4 קרוסים מתחת לדשבורד לא נראה לי הכי הגיוני. (בערך פי 1.5 מהגודל שלך כל קרוס).

המממ אני חושב שאני ילך על הרעיון הזה.

 

ותתחדש :)

פורסם

לדעתי נראה חבל על הזמן! נכון שאומרים פה בפורום שהמגבר הזה הוא זבל סיני,אבל הוא הזבל היותר מוצלח וגם לדעתי הוא מספיק בשביל הסאב הזה.

עבודה יפה מאוד

פורסם

דווקא לדעתי הצבע הזה רק מוסיף.

NIVO לדעתי תעביד את הקרוסאובר גם לתא הכפפות כדי שתהיה לך שליטה על הכל מהמקום שאתה יושב וככה כשאתה מכוון את המערכת תוכל לעשות את זה מהבמה הקידמית ולא צריך כל רגע לצאת לבאגאז' בשביל לשנות משהו

פורסם
דווקא לדעתי הצבע הזה רק מוסיף.

NIVO לדעתי תעביד את הקרוסאובר גם לתא הכפפות כדי שתהיה לך שליטה על הכל מהמקום שאתה יושב וככה כשאתה מכוון את המערכת תוכל לעשות את זה מהבמה הקידמית ולא צריך כל רגע לצאת לבאגאז' בשביל לשנות משהו

א. רועי אין לי כבר מקום בתא כפפות, ואני צריך את ה"קצת" מקום שנותר בו... וכמו כן אני לא אמור לשחק של שניה עם הכיוונים בקרוס...

ב. תודה לכם על התגובות החיוביות... :)

ג. אני מסכים עם דעתו של רועי, הצבע רק מוסיף... אחרת לא הייתי שם את זה...

לא חותם

פורסם

כל אחד וההעדפות שלו,אני שיניתי הרבה את הכיוונים כשהיה לי קרוסאובר ורציתי שהוא ימוקם במקום נוח אז רק הצעתי לך, בכל מקרה עבודה ממש יפה תתחדש ותהנה

פורסם

באמת יפה, ונכון הרעיון של הקרוסים בתא הכפפות הוא די נוח ופרקטי...

 

נ.ב

עידן למה אתה צריך עוד 2 קרוסים?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...