Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן שלום לכולם.

יש לי כרגע ברכב

רדיו דיסק:

פיונר

avh-x7500bt



http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/DVD-Receivers/AVH-X7500BT

 

קומפוננט מקדימה אלפיין

spr-60c



http://www.alpine-usa.com/product/view/spr-60c/

 

מגבר של פוקל

fpp4100



http://www.crutchfield.com/S-g7blXoJB5NC/p_091FPP4100/Focal-FPP-4100.html

 

וסאב פשוט JBL GT51204BR.

 

 

עכשיו השאלה שלי היא כזאת, קיבלתי זוג קומפוננטים חדש של morel tempo ultra two way 602

http://www.morelhifi.com/product/tempo-ultra-2-way/

 

ומגבר מונובלוק ground zero iridium 1.300 hpx

https://www.powerset.fi/ground_zero_iridium_gzia_1300hpx

 

 

קודם כל אני מתלבט אם יש טעם בכלל לחבר הכל, האם יהיה הבדל משמעותי?

במקרה ואני יחליט לחבר הכל האם כדי להשאיר את האלפיין מקדימה ולחבר את המורל על מגש האחורי?

או לחבר את המורל מקדימה ולשים את האלפיין מאחורה? חייב לציין שלעולם לא שמעתי את המורל, אשמח לקבל חוות דעת. תודה!

פורסם

את המונובלוק בהחלט הייתי מוסיף.

 

אם הייתי מחליף את האלפיינים עם המוראל? לדעתי האלפיינים הם בוודאי סט חביב למדיי - אם אתה אוהב אותם אולי תשקול בכלל מעבר להגברה אקטיבית על בסיס הפוקל כאשר את המידבאסים תחבר ישירות למגבר ותחתוך אותם רק בHPF.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ה SPR הוא סט מסידרה גבוהה של אלפיין הוא סט טוב מאוד

למרות שהוא לוקה לדעתי בתחום התדרים התחתון

סה"כ מדובר בסט בהחלט טוב.

 

אם אתה רוצה להוסיף גם את הטמפו אולטרה שהוא סט כניסה טוב בפני עצמו

הייתי מוסיף אותו כסט אחורי ,גם את המונובלוק הייתי מוסיף זה יתן לך הגברה מלאה ואת האופציה

לשליטה טובה יותר על הרכיבים,גם ברמת הכיוונים מהמכשיר וגם ברמת הגיינים מהמגבר.

פורסם

הSPR בהחלט עושה רושם טוב כשאני מביט בנתונים שלו.

 

טוויטר רינג רדיאטור ומידבאס די נציל.

 

ואני מאוד אוהב את אלפיין ואת הפרשנות שלהם לאיך היענות הכוח הטבעית של הרמקולים צריכים להיות - פשוט נעימים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה על העזרה (:

וכן אני אוהב את האלפיין.

במידה ואני מחבר את המונובלוק רצוי גם להוסיף כבל?

או שזה מיותר לעוצמות כאלה.

פורסם

מיותר לחלוטין להוסיף קבל ,אין בזה צורך.

מה שיותר חשוב זה שיהיה לך כבל מתח 4 גייג מבית טוב

ותפצל אותו ל 2 של 8 גייג,עם מפצל טוב ואתה מסודר.

פורסם
מיותר לחלוטין להוסיף קבל ,אין בזה צורך.

מה שיותר חשוב זה שיהיה לך כבל מתח 4 גייג מבית טוב

ותפצל אותו ל 2 של 8 גייג,עם מפצל טוב ואתה מסודר.

 

על מנת לא להעביר כבל נוסף למגבר?

אשמח לקבל המלצה למפצל טוב

×
×
  • תוכן חדש...