Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המדובר בתושבת בהתאמה אישית לדגם שלך מתוצרת kuda גרמניה. מיוצר מפייברגלאס ומותקן ברכב ללא שום קידוחים! אתה יכול לרכוש אותו באיביי בחצי המחיר בישראל העומד על כ 300-350 ש״ח. היבואן בישראל הוא רדיו מילאנו. הטלפון יושב יציב במקומו והתושבת גם מתאימה למעטה לוח המחוונים. בחו״ל ניתן להשיג גם בגוונים ובעור. לארץ מייבאים רק שחור ורק מסקאי.

 

ראה כאן - אתר הבית הגרמני העלויות בסקאי סביב 42 יורו.

 

http://www.telefonkonsolen-shop.de/index.php?force_sid=5ob2v05fdevct3mfd8p9o535a4&

 

ראה את אתר השלוחה האמריקאית -

 

http://www.kudausa.com

 

להערכתי ההשקעה שווה. תוכל להשתמש בווייז שלך בטלפון שלך.

התקנות האנדרואיד שמבוצעות בישראל כוללות בעצם התקנת אביזר חיצוני עם כרטיס סים דאטה, בדרך כלל של גולן טלקום משולם מראש לשלוש שנים. המסך משמש לתצוגה וממשק בלבד. אחר כך צריך לשלם דמי מנוי, אם הם עדיין יהיו קיימים או להחליף סים. אם יש לך כבר טלפון, למה לרכוש עוד אחד?

אתה חושב שהמיקום הקצת נמוך והימני יהיה נוח לוויז? זה לא רחוק מידי?

פורסם
המדובר בתושבת בהתאמה אישית לדגם שלך מתוצרת kuda גרמניה. מיוצר מפייברגלאס ומותקן ברכב ללא שום קידוחים! אתה יכול לרכוש אותו באיביי בחצי המחיר בישראל העומד על כ 300-350 ש״ח. היבואן בישראל הוא רדיו מילאנו. הטלפון יושב יציב במקומו והתושבת גם מתאימה למעטה לוח המחוונים. בחו״ל ניתן להשיג גם בגוונים ובעור. לארץ מייבאים רק שחור ורק מסקאי.

 

ראה כאן - אתר הבית הגרמני העלויות בסקאי סביב 42 יורו.

 

http://www.telefonkonsolen-shop.de/index.php?force_sid=5ob2v05fdevct3mfd8p9o535a4&

 

ראה את אתר השלוחה האמריקאית -

 

http://www.kudausa.com

 

להערכתי ההשקעה שווה. תוכל להשתמש בווייז שלך בטלפון שלך.

התקנות האנדרואיד שמבוצעות בישראל כוללות בעצם התקנת אביזר חיצוני עם כרטיס סים דאטה, בדרך כלל של גולן טלקום משולם מראש לשלוש שנים. המסך משמש לתצוגה וממשק בלבד. אחר כך צריך לשלם דמי מנוי, אם הם עדיין יהיו קיימים או להחליף סים. אם יש לך כבר טלפון, למה לרכוש עוד אחד?

אתה חושב שהמיקום הקצת נמוך ומימין למסך של המערכת יהיה נוח לוויז?

זה לא רחוק מידי?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
היי,

אתה משתמש בדגם הזה: http://www.ebay.com/itm/Exogear-Exomount-Touch-All-Surface-Super-Car-Mount-for-Samsung-Galaxy-Note-5-S6-/151155717932?hash=item233195372c:g:jLsAAOxyA9dSZjP~

 

הזמנת באייבי? מוכרים כאלה בארץ?

 

תודה,

אני משתמש בדגם יותר ישן של אותו מוצר.

הזמנתי מאיביי.

מוכרים את המוצר בארץ לדוגמא (אין לי כל קשר לחנות):

http://android-supporter.co.il/index.php/cellular-shop/accessories/exomount-2-exogear-white-detail


×
×
  • תוכן חדש...