Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תופעה מוכרת . שילוב של גיר Aisin עם מנוע thp156 בדר"כ בהילוך 6. הסיפור הוא בתוכנת ניהול מנוע כמובן אבל טוענים שהתיבה לומדת . מחשב גיר נרדם ושוכח להוריד הילוך. המנוע נכנס למצב של חוסר כח ולפעמים זה ילווה גם בצלצולי מנוע. זה יקרה בעיקר בהאצה מתונה מאד משיוט . פתרון: תעזוב באותו רגע את הגז ואז תן גז אבל הפעם באלימות לא ברכות. המחשב יבין סוף סוף שאתה רוצה פה שינוי ויוריד את ההילוך כנדרש. התחננתי ליצרן לשינוי תוכנת גיר אבל לא עזר. זה לא נורא כי לרוב באמת המחשב קורא נכון את המפה אבל מסכים איתך שזה מציק ברכב חדש. אצלי זה קרה פעם או פעמיים בחודש ולאט לאט הגיר והנהג למדו לתת גז בריא כשצריך.זה גיר שאוהב שקורעים אותו. מה שמעניין אצלך שזה קורה בסלד 3200 . זה לא אופייני ולכן דורש בדיקה.לשחזר את זה במעבדה קשה מאד. במחשב כנראה ישארו רק התראות נקישות בצילינדר כלשהוא. ככה שהמורשה לא בהכרח ידע למה. תלוי במקצועיות שלו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

ב 308 החדשה זה מנוע 1.2 עם 130 כס.

ב 3008 זה thp

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם (נערך)

קראתי לא נכון את הבעיה. אז קבל ביטול . מה שכתבתי לא רלוונטי למנוע pure tech . אולי זה זלג לשם יחד עם הגיר....

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אם אתה כבר נכנס למורשה, יש להם ריקול חדש של החלפת סרנים אחוריים.

חבר עם 308 2015 התחילו לו רעשים באמצע נסיעה, ועידכנו אותו על הריקול הזה.

 

רועי אתה בטוח שזה ריקול על סרנים אחוריים? כי מצאתי את זה מאוסטרליה, ומדובר שם במיתלים קדמיים:

https://www.recalls.gov.au/content/index.phtml/itemId/1070144

 

אכן היה ריקול של חיזוק ברגים במתלה הקידמי.

עכשיו יש גם לסרנים האחוריים, החלפה של כל הסרן בגלל גומייה כל שהיא.

מחר אם יהיה זמן אכנס למורשה לשאול בדיוק על מה הריקול, או שנחכה לנציג של לובינסקי.

 

ועוד מתפלאים שאנשים לא חוזרים לרכוש פיג'ו בארץ :-)

החלפת סרן אחורי? FOR REAL?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אכן זה לפי מה שאני יודע, ושדווחי לי.

בראשון (היום לא היה זמן) אכנס למורשה ואשאל.

לא שרכבים אחרים יותר אמינים, בכל מקרה הרכב באחריות 5 שנים.

לפחות הלקוח לא משלם על זה, החיזוק ברגים התבצע תוך כדי הטיפול השנתי, ככה שלפחות בריקול הזה

לא מפסידים עבודה. (לפחות חבר לא הפסיד.)

מתנצל אם אני ראש בקיר יש לי משיכה לצרפתיות וכול דיבור לא יפה עליהן מחרפן אותי.

רועי

פורסם

אין בעיה, אני גם מחבב אותן, וכמעט רכשתי 208GTI. אבל אני גם נוסע באלפא, כך שאני לא קנ"מ לתדמית של רכבים בארץ :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

עדכונים:

תנסה לשים את הרכב במצב ספורט ולראות את הגדישה בסלד הספציפי הזה אם יש שינוי פתאומי

 

לא קורה במצב ספורט.

התקשרתי למוסך הראשי ולשירות לקוחות בקשר לריקול ומבדיקה שלהם לפי מספר הרכב - אין שום ריקול על הרכב שלי ספציפית.

למען הדיוק הריקול זה לא סרן אחורי אלה ברגים במשולש קדמי שלא עמדו בתקן.

 

זה גם הריקול של מאי 2015 שמוזכר בקישור לאתר האוסטרלי.

 

אתמול בנסיעה לצפון בהאצה איטית זה קרה פעם אחת בצורה עדינה יותר גם בהילוך חמישי, כזכור לי ב-3000 סל"ד.

עשיתי ניסוי וניסיתי ללמד את הגיר שבסל"ד 2750 אני רוצה הורדת הילוך, ולחצתי לחיצה אגרסיבית על הגז בכל פעם שמחוג הסל"ד הגיע לשם. לאחר מספר פעמים כאלה, האצתי שוב לאט עד לסל"ד 2750. הגיר לא הוריד הילוך, אבל המנוע גם לא השתנק, והמשיך להאיץ חלק. לא ברור עדיין אם זה פתר את העניין.

בכל מקרה מחר אקבע תור למוסך ברשל"צ.

פורסם
למען הדיוק הריקול זה לא סרן אחורי אלה ברגים במשולש קדמי שלא עמדו בתקן.

מה הקשר סרן אחורי לחיזוק ברגים במשולשים הקדמיים?

כפי שכבר רשמתי(נראה לי כמה פעמים) יש עוד ריקול, ואנסה שבוע הבא לברר ולעדכן בדיוק.

רועי

פורסם
עדכונים:

 

 

לא קורה במצב ספורט.

התקשרתי למוסך הראשי ולשירות לקוחות בקשר לריקול ומבדיקה שלהם לפי מספר הרכב - אין שום ריקול על הרכב שלי ספציפית.

 

 

זה גם הריקול של מאי 2015 שמוזכר בקישור לאתר האוסטרלי.

 

אתמול בנסיעה לצפון בהאצה איטית זה קרה פעם אחת בצורה עדינה יותר גם בהילוך חמישי, כזכור לי ב-3000 סל"ד.

עשיתי ניסוי וניסיתי ללמד את הגיר שבסל"ד 2750 אני רוצה הורדת הילוך, ולחצתי לחיצה אגרסיבית על הגז בכל פעם שמחוג הסל"ד הגיע לשם. לאחר מספר פעמים כאלה, האצתי שוב לאט עד לסל"ד 2750. הגיר לא הוריד הילוך, אבל המנוע גם לא השתנק, והמשיך להאיץ חלק. לא ברור עדיין אם זה פתר את העניין.

בכל מקרה מחר אקבע תור למוסך ברשל"צ.

 

לאיזה מהמסוכים בראשל"צ?

אשמח לקבל חוו"ד על המוסך.

 

כי בפעם האחרונה שהייתי במורשה שלהם בת"א (ב.ג.) - הרכב חזר מטונף משמן ומלוכלך בצורה זוועתית.

×
×
  • תוכן חדש...