Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"יעילות מצלמות המהירות"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך הגעת לסיטואציה של הגנה על עבריינים?

 

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יוסי

 

לא מתקנים עוולה בעוולה

 

כפי שכתב טרונצ'ו

 

צריך שכוחות האכיפה יאכפו את החוקים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

לא מדובר פה על פשעי מחשבה כמו במשטר קומוניסטי או פאשיסטי.

 

מדובר על אזרחות טובה.

 

כאזרח מעצבן אותי שיש אנשים שדופקים אחרים בצורה גסה ובוטה, ואין צורה לחנך אותם.

אז ככה הם אולי לא יפנימו את חוסר המוסריות של מה שהם עושים אבל הם כן יפחדו מהשלכות של מה שהם עושים כי כל אזרח יכול לדווח.

 

כל עוד אין פקח מול כל חניית נכים במשך כל היום, הם יודעים שיש סיכוי נמוך שהם יקבלו קנס.

 

אם גם נותנים להם קנס וגם עושים להם בושות, זה יכול לשנות משהו.

עריכה אחרונה על ידי יוסי פרנקוס
פורסם

כל עוד אין פקח מול כל חניית נכים במשך כל היום, הם יודעים שיש סיכוי נמוך שהם יקבלו קנס.

אם גם נותנים להם קנס וגם עושים להם בושות, זה יכול לשנות משהו.

 

תדאג שיהיה פקח ואל תקים מיליציה.

 

כבר עכשיו כמות התלונות שלנו כאן על המתנדבים בשמטרה היא מן הידועות .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יוסי, תן כלכל אחד לבצע את תפקידו.

נניח שהגשת צילומים על ידי אזרחים תוכר כראיה.

כמה כח אדם יהיה צריך להפעיל כדי לבדוק כל תלונה, כדי לא להטריד אנשים תמימים?

איזה מאמץ יהיה צריך להשקיע כדי להוכיח שהתמונות והסרטונים לא מבושלים?

השאר את האכיפה לבעלי המקצוע. אם אתה רוצה לתרום - התנדב למשטרה, התגייס לפיקוח העירוני או הכם להם תרומה אישית (אופס. עכשיו תמכתי בשחיתות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אבל מדובר על עבירות שאין בהן ספק.

אם חנית בחניית נכים לא אכפת לי מה המוטיבציה של האדם השני. מגיע לך לקבל קנס.

 

כדי לצלם רכב בחניית נכים שאינו רשאי לחנות שם

 

כבודו ירד מרכבו ( יחנה היכן ) ייגש לראות שאין תו נכה ואז יצלם, או ישוטט ברחובות ברגל לחפש את העבריינים או יקבע עמדה ליד חניה ספציפית וימתין לעבריין.

 

ועזוב את כל מה שכתבתי כבר מספר פעמים בקשר להכשרת התהליך מבחינה משפטית, ואתה מתעלם מכך , כאילו זה כלום.

 

כתב פעם אדם שמבין במשפטים זכויות נאשמים

 

שהוא מעדיף 100 עבריינים בחוץ מאשר זכאי אחד בכלא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נניח ועלית על חניית נכה בקצה רחוב ללא מוצא כדי להסתובב למשל. אזרח נאמן צילם אותך באפליקציה. לא עצרת את הרכב ליותר משניה אבל בתמונה זה נראה כאילו אתה עומד שם לנצח.

קיבלת קנס כבד. מה עושים במקרה כזה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קראתי את הדו"ח, ברור שהמשטרה פשוט לא יכלה לאכוף בשום סף הגיוני משום שבתי המשפט סנדלו אותה, לו אכפה במהירות נמוכה הייתה צריכה לבטל את רוב הדוחות על פגות תוקף, משום שבתי המשפט בעלי קיבולת של 90000 דוחות בשנה. לעומת מליון דוחות שמערכת א3 יכולה לייצר בקלילות..המשמעות היא שפרויקט של כמליארד שקל לאורך 12 שנה עובד על ניוטרל , התכנון לא לקח בחשבון את בתי המשפט ולא הקצה תקציבים לשיפוט..גם אם יכל הפרויקט להוות כלי למיגור תאונות דרכים הוא נולד עם נכות קשה..ואני לא נכנס בכלל למה זה "סף אכיפה הגיוני" ,משום שברור שלא ניתן הגיון בפעילות שלא ניתן ליישם..

פורסם

כמה כח אדם יהיה צריך להפעיל כדי לבדוק כל תלונה, כדי לא להטריד אנשים תמימים?

איזה מאמץ יהיה צריך להשקיע כדי להוכיח שהתמונות והסרטונים לא מבושלים?

 

לא הרבה, ובטוח שעם 30 קנסות על חניות נכים כבר כיסית את העלות.

 

כדי לצלם רכב בחניית נכים שאינו רשאי לחנות שם

 

כבודו ירד מרכבו ( יחנה היכן ) ייגש לראות שאין תו נכה ואז יצלם, או ישוטט ברחובות ברגל לחפש את העבריינים או יקבע עמדה ליד חניה ספציפית וימתין לעבריין.

 

 

בשום מקום לא דובר על זה שאנשים יקדישו את הזמן שלהם לזה.

אני מדבר על אדם שהולך ברחוב ומתעד משהו, פשוט כי הוא היה שם והפקח לא.

במקום להעלות את זה לפייסבוק לקבוצות של "חנית כמו ז'", יעבירו את זה למשטרה.

לא חסרים חארות כאלו.

 

נניח ועלית על חניית נכה בקצה רחוב ללא מוצא כדי להסתובב למשל. אזרח נאמן צילם אותך באפליקציה. לא עצרת את הרכב ליותר משניה אבל בתמונה זה נראה כאילו אתה עומד שם לנצח.

קיבלת קנס כבד. מה עושים במקרה כזה?

 

אתה לא אמור לעלות אפילו על חניית נכים.

זה כמו פס הפרדה לבן.

פשוט לא עולים עליו.

גם אם "רק לשניה", לא עושים את זה.

 

תראו את התמונות האלו.

אף אחד לא "ירד מהאוטו" בשביל לחפש אותם.

אלו אנשים שגורמים להפרעה לתנועה של הולכי רגל על המדרכה ושחונים בחניות נכים.

מגיע להם להיענש.

 

10406599_10153580179979565_3844566407651535930_n.jpg11701026_10153958688331112_512407932539498151_n.jpg12472631_10154107630904837_7268883080626299645_n.jpg12705778_10156609071595038_1484641021871374259_n.jpg12800275_10156586106260367_6878048636236240013_n.jpg12924508_10154135777334421_6695723575066963254_n.jpg

פורסם

פרנקוס, נראה לי שאתה קצת מפספס את עיקר הבעיה.

 

אתה בפורום חובבי רכב. its a safe bet להניח שלא מעט אנשים פה לא בדיוק שומרים על 90 קמש באילון, יוצאים לטיולי נהיגה ועוד.

אנחנו חיים במדינת ישראל - מדינה שהחינוך היחיד שאנשים מקבלים בכל מה שקשור לתעבורה הוא שמהר = רע.

 

אם מחר יפתחו מוקד תלונות היפותטי, שיאפשר לכל אזרח להתלונן מיידית על מה שנתפס בעיניהם כעבריינות תנועה, מי שיככבו שם יהיו בעיקר הממהרים, שגם כאן בפורום מעצבנים לא מאט אנשים, כשמעיזים לעקוף אותם וכו'. אני בטוח בזה, כי אני גם רואה איך נוהגים כל מכריי שלא מהתחום, באיזו קלילות הם מתעלמים מכל תמרור אפשרי, אך בטוחים שהם הנורמה כי הם נוהגים לאט.

 

אז חוץ מזה אולי יהיו מעט מאוד כמוך שיתלוננו על דברים אחרים. אבל בסופו של דבר, כל תוכניות המשמר האזרחי לכאורה האלו לא יכולות לעבוד טוב, כי לאנשים יש תפיסת מאוד מאוד (מאוד) מעוותת של מה מסוכן ומה לא בכבישים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יוסי בוא נעבור לפוסט השני הדן באפליקציה

 

לגבי התמונות

 

תמונה שניה מימין אני מצדיע לתעוזה וליצירתיות

 

תמונה שלישית מימין מתאימה לשרשור חניה בין הקוים אבל הרכב , ככל שעיני שכהו מזוקן יכולות להבחין הוא רכב של נכה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה לא אמור לעלות אפילו על חניית נכים.

זה כמו פס הפרדה לבן.

פשוט לא עולים עליו.

גם אם "רק לשניה", לא עושים את זה.

 

 

עכשיו אתה כותב שטויות. זה לא משחק "הרצפה היא לבה", זה כביש.

אם נכנסת לרחוב ללא מוצא, כל מקומות החניה תפוסים ואתה רוצה להסתובב כדי לצאת. המקום היחיד שאפשר להסתובב בו זה חניית נכים. תצא את כל הרחוב ברוורס או שתעלה על חניית הנכה כדי להסתובב?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...