Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"יעילות מצלמות המהירות"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אין אפשרות אחרת אז אתה תעלה על זה אבל כעקרון אין סיבה.

אני כל יום בתחנת הרכבת בבנימינה וצריך להסתובב בסמוך לחניות הנכים.

אין סיבה לעלות עליהן אז אני פשוט לא עושה את זה.

 

אבל אם אתה רוצה לדבר באופן תיאורטי:

ואם אין חניית נכים?

ואם זו מדרכה?

גם שם יכולים לצלם אותך כשאתה עולה לשניה על המדרכה בשביל להסתובב.

 

העניין הוא שהסיכוי שזה יקרה הוא ממש ממש ממש נמוך.

 

אך אחד לא יצלם אותך ככה ואתה תמיד יכול להסביר מה שקרה שם.

זה לא שמערכת המשפט אטומה.

אלא אם הוא מצלם כמה פעמים מזוויות שונות, אין לו קייס בכלל כי אין איך להוכיח שעמדת שם.

אם אני מצלם תמונה ברורה שבה רואים שאין נהג, הוא יקבל קנס.

אם אני מצלם תמונה לא ברורה שלא ידוע אם הוא סתם מסתובב או עומד שם שעה, לא יתיחסו לזה.

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

 

אבל אם אתה רוצה לדבר באופן תיאורטי:

 

זה לא שמערכת המשפט אטומה.

 

.

 

קצת ערוך אבל מערכת המשפט לא אטומה היא סתומה. היא כבר לא יכולה לטפל בכל הקנסות של מערכת א3 , אתה רוצה להוסיף עוד כמה ?

 

ומה קורה אם יושב אדם ברכב , ואפילו בצילום רואים את אור הרוורס או את הברקס לחוץ, אבל הוא כבר ככה רבע שעה ?

הוא יטען אני הסתובבתי , השני יטען חונה רבע שעה , משפט, תגיע להעיד ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הסיכוי לא כזה נמוך, במיוחד במציאות שמשועממי הצדק מטיילים ומחפשים את מי לצלם.

ואיך אתה יודע למה יתייחסו ולמה לא? הם רוצים להרוויח את הקנס.

נוצר מצב שכל משועמם עם סמארטפון יכול לגרור אותך למשפט ולבזבז לך זמן מהחיים על השטויות האלה, גם אם אתה צודק ולא עברת על החוק.

ד"א, לפי החוק אסור לך לעצור על חניית נכה אפילו אם הרכב מונע ואתה בתוכו. כך שגם תמונה עם נהג יכולה להרשיע לכאורה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אסור לעלות על מנת לעצור, כחלק מתמרון בנסיעה מותר.

אסור גם לנסוע אחורה שלא לצורך. הרבה יותר גרוע לנסוע רחוב שלם ברוורס מאשר להסתובב לשניה בחניית נכה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...