Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"יעילות מצלמות המהירות"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין הבדל בין שימוש חוקי בטלפון, לזה שאינו, יש לא מעט מחקרים בענין. הבעיה אינה בעובדה שיד אחת או אוזן אחת תפוסות, הבעיה נובעת מאובדן טוטאלי של ריכוז וניתוק מהנעשה בסביבה, או במילים אחרות, כן דיבורית, לא דיבורית, היינו הך.

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמובן שיש הבדל. כשאתה כותב הודעה בטלפון או מחזיק אותו ביד כדי לחייג אתה לא מסתכל על הכביש.

עם הדיבוריות המובנות שיש כיום ופיקוד קולי זה לא קיים. אמנם חלק מהריכוז שלך הולך לשיחה עצמה, אבל ככה זה גם כשמדברים עם הנוסעים ברכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין ספק שהסטת העיניים מהכביש מסוכנת מאוד, אלא שאנחנו מודעים לכך ומכאן משכה הקצר יחסית, לרבות "הצצות" תכופות לכביש ולנעשה בו, אני מתייחס לעצם קיום השיחה הטלפונית ולא לחיוג או לסימוס, בשיחה כזו אנחנו פשוט לא מודעים לירידה המסיבית עד לנתק מוחלט בכושר הריכוז שלנו ובנובע הגבלת יכולתנו להגיב באופן נורמלי ורגיל למצבים משתנים, דומה מאוד לנהיגה בשיכרות אגב.

פורסם (נערך)
כמובן שיש הבדל. כשאתה כותב הודעה בטלפון או מחזיק אותו ביד כדי לחייג אתה לא מסתכל על הכביש. עם הדיבוריות המובנות שיש כיום ופיקוד קולי זה לא קיים. אמנם חלק מהריכוז שלך הולך לשיחה עצמה, אבל ככה זה גם כשמדברים עם הנוסעים ברכב.

 

לפחות חלק מהאנשים מחלקים קשב בין פעולת החיוג או הכתיבה לבין הנהיגה, כך שהם לא מתנתקים לגמרי מהכביש. זו גם הסיבה שפעולת חיוג פשוטה יחסית עבורם לוקחת הרבה זמן.

 

הרוב המוחלט של המחקרים טוענים שהשיחה בדיבורית שונה בתכלית השינוי משיחה עם נוסעים ברכב. נוסע מודע למתרחש בכביש ומתאים את שטף השיחה לכך, ולכן השיחה גוזלת פחות משאבי ריכוז.

 

לא שאני אומר שצריך לאסור שיחה בדיבורית, כי זו תהיה חקיקה דראקונית ולא ניתן יהיה לאכוף אותה. צריך רק לקצר שיחות ולמצוא דרכים לשמור על קשב תוך כדי השיחה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אני עדיין בעד מערך שיאפשר לאזרחים להציג למשטרה צילומי מצלמות דשבורד בקלות ושזה יהיה קביל בבית משפט.

 

למה אם אני מתעד איזה אידיוט שמסכן את כולם, מזגזג ומתפרע הם לא יקבלו את זה אלא אם אני מחכה שעתיים לחוקר ואז בסוף יסגרו את התיק מחוסר עניין?

 

צריך שלאזרחים תהיה אפשרות קלה לדווח על דברים כאלה בלי להפסיד חצי יום.

 

זה יעשה את הכבישים הרבה יותר בטוחים ברגע שאנשים יקלטו שכל רכב שהם מתנהגים אליו באלימות יכול לגשת לתחנה ולדווח עליהם.

 

גם צריך לחוקק חוק שאומר שחוקי לעשות שיימינג לנהגים עבריינים ולפרסם את המספר שלהם.

 

מר פרנקוס היקר,

החלום שלך קורם עור וגידים

 

http://www.themarker.com/technation/1.2908052

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא יודע אם לקרוא לזה בזבוז, זה יכול להיות ניסוי חברתי מעניין.

חוץ מזה שזה שונה לחלוטין מתיעוד עברייני תנועה בווידאו באמצע הנהיגה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נתחיל מהאמצע

 

מה המניע של אותה חברה? פילנטרופיה או רווח, או גם וגם.

 

על הטכנולוגיה יהיה לעבור משוכות גבוהות ביותר עד שתוכשר לשמש ראיה חותכת מבלי שהמצלם יידרש להתייצב בבית המשפט לעדות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני נגד התופעות הנ"ל. אבל אני גם נגד תרבות הלשנה ובעד חינוך שימנע את התופעות אחרי דור וחצי (ע"ע פרחי בר).

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם
אני באמת לא מבין.

 

יש פה מישהו שבעד זה שאנשים יחנו בחניות נכים או יחסמו מדרכות?

 

אף אחד לא בעד,בזה אנחנו ביחד

 

אנו חלוקים כיצד לאכוף את זה.

 

אמר מי שאמר שהדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות .

 

ממליץ לך ללכת וללמוד קצת דיני ראיות בכלל, וכל מה שקשור לאמצעים טכנולוגיים בפרט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...