Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW M4 GTS מה הסיפור של ההזרקת מים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה באמת מצפה מבעל רכב משפחתי ממוצע למלא מים 3 פעמים על כל טנק דלק?

זה אף פעם לא מחזיק הרבה וזו סתם תוספת שאתה לא רוצה ברכב תקציבי.

תודה.

אם זה החיסרון היחיד אני חושב שלמי שבודק שמן/מים/לחץ אוויר באופן תדיר [על הדרך יימלא מים] זה באמת יכול להיות אחלה קיט. השאלה היא כמה עולה, והאם התקנה בארץ לא תפגע באמינות הרכב?

מעניינת מאוד הטכנולוגיה הזו. אני אלך לגשש קצת בגוגל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מוכרים קיטים כאלו בארץ בסדנאות השיפורים. אפשרי להזריק אלכוהול, מים וגם אתנול, אני לא יודע לגבי האלכוהול אבל אני יודע שהמים והאתנול "מנקים" את שסתומים.

פורסם
מוכרים קיטים כאלו בארץ בסדנאות השיפורים. אפשרי להזריק אלכוהול, מים וגם אתנול, אני לא יודע לגבי האלכוהול אבל אני יודע שהמים והאתנול "מנקים" את שסתומים.

 

הקיטים שאפשר לקנות של המתנול הם INTAKE INJECTION או DIRECT PORT INJECTION.

מה שיש בM4 GTS זו הזרקה ישירה לתוך הצילינדר.

בכל מקרה ברכבים חדשים בעלי הזרקת דלק ישירה לא משנה כמה מתנול או אלכוהול תזריק, זה לא ינקה את השסתומים, תחפש CARBON BUILDUP בהקשר של מנועי הזרקה ישירה.

הסיבה הפשוטה היא שההזרקה מדלגת על השסתומים ואין ברירה אלא לנקות ידנית את גב השסתומים

http://www.cdn.uspmotorsports.com/images/D/intake-clean-9-01.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

זו לא טכנולוגיה חדשה.

 

הייתה קיימת באחד מרכבי הספורט העממיים אימפרזה טורבו/ניסאן סקייליין/פורד אסקורט כלשהי. לא זוכר בדיוק. לפני 15 שנה בערך.

פורסם
זו לא טכנולוגיה חדשה.

 

הייתה קיימת באחד מרכבי הספורט העממיים אימפרזה טורבו/ניסאן סקייליין/פורד אסקורט כלשהי. לא זוכר בדיוק. לפני 15 שנה בערך.

קיים קיט כזה ב top rpm כמדומני עולה 2600 שח של AEM. הטכנולוגיה קיימת עשרות שנים , והתחילה במטוסי קרב.

כמו כל מערכת לשיפורים קיים חשש לכשל בעיקר כשהדיזה נסתמת. אם יש ניהול מנוע חיצוני אפשר לייצור הגנה Failsafe. חיסרון נוסף זה התלות במתנול זמין בכלל ובנסיעות ארוכות אם נדרש להוסיף. סביר להניח שה m4 כאן מתחילה ליצור משהו שיהיה די סטנדרטי בעתיד.

הטיונר שלי הציע לי את המערכת תוך שהוא בטוח ומבטיח לייצור מנגנון הגנה . די חושש..

×
×
  • תוכן חדש...