Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1:13.5 בנסיעה משולבת (חצי חצי).

לגבי ההערה המיותרת שלי, אני לא אוהב שרושמים דברים כלליים. לכתוב "עולה עליה בכל פרמטר" ללא פירוט ונימוק, חסר משמעות.

המטרה הייתה לתת לשואל כמה שיותר אינפורמציה.

אם הגזמתי, אני מתנצל.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לא יודע לגבי המזדה .

ברשות משפחתי הקרוסאובר עוד מינואר 14' , הדגם האוטומטי 4X2 אני אישית לא אוהב את האוטו בכלל הוא לא מרווח בכלל וגם הכיסאות שלו לא נוחים בכלל בנסיעות ארוכות . הביצועים לא בשמיים גם כן. אני אישית שונא תאוטו

פורסם (נערך)

lolmit - ספר מה קנה המידה שלך. אולי פות"ש יקבל רעיונות חדשים.

 

לא ברור לי מדוע הוא ננעל דווקא על שני הדגמים, הרי בסגמנט יש עוד הרבה מועמדות שכל אחת מהן בעלת יתרונות וחסרונות, אולי מי מהן תתאים לו יותר.

 

חן - תגובה קצת מאוחרת, אבל נושא הגובה משמעותי מאד. לא יפתור בעיה של שלושה מושבי בטיחות, אבל בהחלט מקל על הגישה כאשר יש שניים. נדמה לי שאין רכב משפחתי סטנדרטי שיאכלס שלושה מושבי בטיחות מאחור, אבל את הגיל הזה עברתי די מזמן. כאשר היו לי שלושה מושבי בטיחות הסידור היה שני מושבים מאחור, סלקל במושב הקדמי הימני, אני נוהג והאשה (הקטנה) מצטופפת בין מושבי הבטיחות מאחור, מחיפה עד אילת ובחזרה (לפני שהיה כביש 6), ביונדאי אקסנט מדור ראשון. אבל מאז חלפו 20 שנה והסטנדרטים השתנו.

 

פות"ש - עניין חשוב שעליך לברר הוא נושא התקני עיגון מושבי הבטיחות ואפשרות לביטול כרית האויר הימנית. העדר אפשרות לביטול הכרית הוא לדעתי סיבה לפסול דגם על הסף, בהנחה שיש פוטנציאל לילדים נוספים בעתיד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
lolmit - ספר מה קנה המידה שלך. אולי פות"ש יקבל רעיונות חדשים.

 

לא ברור לי מדוע הוא ננעל דווקא על שני הדגמים, הרי בסגמנט יש עוד הרבה מועמדות שכל אחת מהן בעלת יתרונות וחסרונות, אולי מי מהן תתאים לו יותר.

 

חן - תגובה קצת מאוחרת, אבל נושא הגובה משמעותי מאד. לא יפתור בעיה של שלושה מושבי בטיחות, אבל בהחלט מקל על הגישה כאשר יש שניים. נדמה לי שאין רכב משפחתי סטנדרטי שיאכלס שלושה מושבי בטיחות מאחור, אבל את הגיל הזה עברתי די מזמן. כאשר היו לי שלושה מושבי בטיחות הסידור היה שני מושבים מאחור, סלקל במושב הקדמי הימני, אני נוהג והאשה (הקטנה) מצטופפת בין מושבי הבטיחות מאחור, מחיפה עד אילת ובחזרה (לפני שהיה כביש 6), ביונדאי אקסנט מדור ראשון. אבל מאז חלפו 20 שנה והסטנדרטים השתנו.

 

פות"ש - עניין חשוב שעליך לברר הוא נושא התקני עיגון מושבי הבטיחות ואפשרות לביטול כרית האויר הימנית. העדר אפשרות לביטול הכרית הוא לדעתי סיבה לפסול דגם על הסף, בהנחה שיש פוטנציאל לילדים נוספים בעתיד.

תסביר קנה מידה?

פורסם

קנה מידה - פירושו הסטנדרד שאליו אתה משווה. האם אתה משוה ל-i10 או לקורולה או ליגואר אקס משהו.

 

אתה מציין שאתה "שונא את הרכב", אבל לא ברור מדוע. עדיף שתגדיר איזה רכב הוא בעיניך נוח, או מרווח, או בעל ביצועים עדיפים - כדי שפות"ש או מי שרוצה ללמוד משהו מהשרשור יוכל לבצע את ההשואה לגבי צרכיו, טעמו ותקציבו. ואם אתה "שונא" את הרכב הסבר מדוע. אלא אם מדובר ברגש טהור, ואז, כמובן, על טעם וריח אין להתווכח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
קנה מידה - פירושו הסטנדרד שאליו אתה משווה. האם אתה משוה ל-i10 או לקורולה או ליגואר אקס משהו.

 

אתה מציין שאתה "שונא את הרכב", אבל לא ברור מדוע. עדיף שתגדיר איזה רכב הוא בעיניך נוח, או מרווח, או בעל ביצועים עדיפים - כדי שפות"ש או מי שרוצה ללמוד משהו מהשרשור יוכל לבצע את ההשואה לגבי צרכיו, טעמו ותקציבו. ואם אתה "שונא" את הרכב הסבר מדוע. אלא אם מדובר ברגש טהור, ואז, כמובן, על טעם וריח אין להתווכח.

אם אתה מסתכל על אותו משפחה למרות שלא נסעתי על אחת הייתי הולך על האופל מוקה נראה טוב יותר והביצועים לפחות על הנייר טובים יותר ובגלל המושבים הגרועים אני חותם על זה שהמושבים של האופל נוחים יותר.

ואם הוא מוכן לרדת לסגמנט המשפחתיות (על פי התלבטותו עם מזדה 3) במחיר של הקרוסאובר והמזדה 3 הייתי הולך על הפוקוס החדשה סדאן שעושה רושם מצויין וגם נראית נהדר.

מקבל?

עריכה אחרונה על ידי lolmit
פורסם
חותם על זה? מבלי לשבת אפילו ברכבים? אתה רציני? :roll:

יוצא מנקודת הנחה שהנוחות הגרמנית היא לא רק שמועה:oops:

הקרוסאובר כל כך לא נוחה

פורסם

תשב ברכבים בעת נסיעה/נהיגה, אח"כ תסיק מסקנות. עד אז ה"המלצות" שלך הן בגדר נדמה לי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

המוקה היא סגמנט אחד יותר קטן. היא בגודל של הג'וק / טראקס. זה רק נראה ג'יפון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בוקר טוב,

מי אמר מוקה? :wink:

אמנם אני משוחד, אבל המוקה מציגה מידות חיצוניות 'לא מאיימות' ומרווח פנימי מכובד לסגמנט.

אני בהחלט ממליץ בשום אופן לא לקנות רכב מבלי לעשות עליו נסיעת מבחן, וגם על האלטרנטיבות. נסיעת מבחן רק על הרכב שסימנתם בתור הבחירה העדיפה היא תנאי הכרחי אבל לא תנאי מספק, כי ללא נסיעת מבחן על האלטרנטיבות אין למה להשוות.

וכאן נכנס המוקה.

תעשה נסיעת מבחן על המאזדה 3 ועל הסוזוקי, ואתה מוזמן אלינו לנסיעת מבחן על המוקה. אח"כ יהיה לך אפשרות להשוות, ולדון עם אישתך מה יותר מתאים, מה יותר יפה, מה יותר נוח, ואיפה אתה מקבל תמורה טובה יותר לכסף שלך.

אם תרצה עזרה בתיאום שכזה אתה כמובן מוזמן.

שלומי

פורסם
אם אתה מסתכל על אותו משפחה למרות שלא נסעתי על אחת הייתי הולך על האופל מוקה נראה טוב יותר והביצועים לפחות על הנייר טובים יותר ובגלל המושבים הגרועים אני חותם על זה שהמושבים של האופל נוחים יותר.

ואם הוא מוכן לרדת לסגמנט המשפחתיות (על פי התלבטותו עם מזדה 3) במחיר של הקרוסאובר והמזדה 3 הייתי הולך על הפוקוס החדשה סדאן שעושה רושם מצויין וגם נראית נהדר.

מקבל?

lol.

למוקה תא מטען די קטן. ממש לא מתאים למשפחה. מדובר בעצם בסופרמיני מנופחת, בדומה לג'וק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האם התקציב הוא לרכב חדש?

האם שני הדגמים שציינת הם האופציות היחידות שמעניינות אותך?

לא הבנתי מה בדיוק הצרכים חוץ מרכב שיכול להכיל 2 ילדים ועגלה [שזה גם סופר מיני יכולה]. אודה לפירוט כדי שאוכל לייעץ אולי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...