Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
lol.

למוקה תא מטען די קטן. ממש לא מתאים למשפחה. מדובר בעצם בסופרמיני מנופחת, בדומה לג'וק.

אז יכול להיות שהקרוסאובר עדיפה בקטע של תא המטען , לגבי השאר אני ממש לא בטוח אלא אם יוכח לי אחרת.

אם הגעתי למצב שאני מעדיף את המוקה מבלי לנסותה אז כנראה שלפחות מבחינתי יש די בעיה עם הקרוסאבור

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה לכל המגיבים...

יכול להיות שאני אזכה ל"גידופים" אבל אחרי פיאסטה עם הגיר הרובוטי (תוצרת גרמניה!) שבעתי מרכבים אירופיים עם תיבה אוטומטית ככה שאופל מוקה לא בא בחשבון גם שהיא לא רובוטית.

לגבי אופי הנהיגה שלנו... רגילה ורגועה לחלוטין, בעיקר בתוך העיר. אין דרישות לביצועים יוצאי דופן אבל כן מרגיז אותי רכב שלא סוחב בעליה או כבד בעקיפות.

לגבי קיה ספורטאז' נראה אחלה רכב אבל מחוץ לגבולות התקציב באופן משמעותי. 130K (פלוס מינוס אלפיים) זה הגבול העליון.

רכבים אופציונליים נוספים הם יונדאי אקסנט I25 (אך בעייני מול המזדה הוא די מחוויר) וטויוטה אוריס (היברידית או רגילה הפרש מחיר לא משמעותי) הדגם הקצר. אבל הטויוטה יקרה יותר תא מטען קטן יחסית ואני לא אוהב את הצורה החיצונית שלה למרות שפנים הרכב מאוד מרשים.

אם אני מסכם לעצמי...

יתרונות סוזוקי: מחיר, מרחב פנים ותא מטען גדול

חסרונות סוזוקי: תקלה בריפוד/כריות אוויר שלא ידוע איך ומתי זה ייפתר, אבזור פנימי פשוט יחסית, תיבה רציפה שלמיטב הבנתי יכולה להתנהג קצת כמו התיבה הרובוטית שאני סובל ממנה בפיאסטה.

יתרונות מזדה: טרייד אין בתוך דלק מוטורס (מאמין שהסיכוי טוב יותר לקבל על הפיאסטה סכום גבוה יותר בהשוואה לטרייד אין אחר), גם בגרסה הבסיסית אבזור פנימי עשיר מאוד ואיכותי. סביר להניח שיותר מהנה לנהיגה (מחכה למבחן ביום שני)

חסרונות מזדה: מחיר, מרחב פנימי קטן יותר, תא מטען קטן יותר

פורסם

אין לי נסיון עם תיבות רובוטיות וגם הנסיון עם הרציפה זעיר, כך שאיני יכול להשוות את התנהגותן. הדבר היחיד שאני מציין הוא דרך התפעול של התיבה, כלומר ריבוי "הילוכים" וצורת השליטה בהם. מכל מקום - הרעיון בתיבה הרציפה הוא העדר העברות הילוכים, כך שלפחות תאורטית לא צפויה הקופצניות השנואה כל כך על הנהג הישראלי (וצריך להוסיף שיש אנשים שמתלוננים עליה גם בתיבות "חלקות" לגמרי).

 

לגבי הטרייד אין - צפה לשיטת עורך, ולא משנה באיזה טרייד אין מדובר. זה יכול להיות בצורת תמורה נמוכה לפיאסטה, או בצורת מתן "מחירון" ואי מתן הנחה ברכיזת הרכב החדש.

 

לגבי נוחיות - רק הישבן שלך יקבע. גם מבחינת אבזור - לא כל כך חשובה הרשימה כמו מה באמת חשוב לך. לי, למשל, אין שום עניין בגג שמש - הוא אפילו גורם לי חששות מדליפת מים - ולא זקוק למערכת מולטימדיה משוכללת שממילא לא אטרח להפעיל (חשוב לי ה-BT, אבל מעדיף שקט בזמן הנהיגה). אבל לך דרישות אחרות ועליך לבדוק פרטנית מה חשוב לך פחות או יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה לגבי פיגו 308 החדשה(רכב שאני שוקל ברצינות לרכוש בחודשים הקרובים).

מנוע טורבו 1.2 שמפיק 130 כ"ס,תיבת הילוכים מתוצרת יפן,תא מטען מהגדולים בקטגוריה ודי מאובזר כבר בגרסת הבסיס.

פורסם
מה לגבי פיגו 308 החדשה(רכב שאני שוקל ברצינות לרכוש בחודשים הקרובים).

מנוע טורבו 1.2 שמפיק 130 כ"ס,תיבת הילוכים מתוצרת יפן,תא מטען מהגדולים בקטגוריה ודי מאובזר כבר בגרסת הבסיס.

לצורך פרוייקט כלשהו קיבלתי את ה 308 החדשה ל 24 שעות.

הצטערתי להחזיר אותו ללובינסקי.

אני מקווה שסקירה עליו תעלה מתישהו בקרוב בימינו אנו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לצורך פרוייקט כלשהו קיבלתי את ה 308 החדשה ל 24 שעות.

הצטערתי להחזיר אותו ללובינסקי.

אני מקווה שסקירה עליו תעלה מתישהו בקרוב בימינו אנו.

אשמח לקרוא את הסקירה שלך.

אישית מאוד התרשמתי ממנה למרות שעדיין לא הספקתי לעשות נסיעת מבחן.

כנראה המוניטין של רכבים צרפתים עדיין מונע מהישראלים לשקול אותן ברצינות,בין שלל כל היפניות והקוריאניות למיניהן.

למרות שמי היה מאמין לפני כעשור, שקיה שהיתה לפני פשיטת רגל תהפוך ללהיט מכירות מספר אחד בארץ.

פורסם

זה ממתין להנהלת האתר שצריכה לשפוט אותה ולהחליט אם היא עומדת בקריטריונים של האתר, גם אחרי שמורידים את הרף ל "ממש נמוך במיוחד בשביל דיסקו המאותגר", לא בטוח שזה מספק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 


×
×
  • תוכן חדש...