Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שאלות :

מתי להחליף פלאגים אם לא ידוע לי מתי הוחלפו באמת בפעם האחרונה ?

יכול להגרם נזק אם אני יסחוב איתם עוד ?

נוזל הקירור הרבה זמן, מעט מעל קו מינימום ורציתי להוסיף אך לא ידוע לי איזה נוזל קיים במערכת איזה להוסיף ?

 

היכן ניתן לקנות חלפים במחיר הגון (פילטרים ,שמן ,פלאגים )באזור ירושלים (כבר עברתי אצל כמה שחשבו אותי מטומטם...)?

 

וכן אולי משהוא יודע איכן ניתן להשיג צבע ספריי תואם לרכב בירושלים ?

 

הרכב שברולט ספארק 2011

 

מה עוד חשוב להחליף בהנחה שאין לי את היסטוריית הטיפולים ?

(הרכב נקנה עם בדיקה יצא תקין )

פורסם

פלאגים מחליפים כל 65K לפי אוטודאטה. זה דגם הפלאג:

 

RA7YC של CHAMPION.

 

בשביל להגיע לפלאגים צריך לפרק סעפת יניקה לכן כדאי גם לנקות מצערת על הדרך.

 

נוזל קירור DEX COOL / תקן GM 6277M, של פרסטון למשל.

 

prestone_dex_cool_extended_life_5050_prediluted_antifreeze_coolant.jpg

 

קפוץ ל APEX MOTORS, הם לא סתם עוד חנות חלפים.

 

תמצא שם את כל מה שאתה צריך:

 

http://www.apexmotors.co.il/

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...