Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחילת נובמבר - נכנסנו להתעניין על דירה בפרוייקט שרק החל וסיומו אמור להיות בעוד 15 חודשים לערך.

לאחר כמה ימים של שכנועים מצד הקבלן החלטנו שברצוננו לרכוש את הדירה, סוכם על מחיר והועברה מקדמה לשם רכישת הדירה ע"ס 10,000 שקל.

שבוע לאחר מסירת הצ'ק ישבנו עם הקבלן לסגירת המפרט בדירה, נחתם מסמך עם מספר הדירה המיועדת , מספר חנייה, ת.ז שלנו ושל הקבלן, סכום הדירה וחתימה הדדית שלנו ושל הקבלן.סוכם בסיום אותה ישיבה שהחומרים יועברו לעו"ד שלנו ולאחר מכן נקבע מועד לחתימת חוזה.

 

הקבלן יצר קשר יומיים לאחר מכן ושאל מה קורה עם העו"ד ולמה עדיין אין תאריך לחתימת חוזה, הוסבר שעו"ד שלנו יכול לקבל אותנו ביום חמישי של אותו שבוע ונאלץ להמתין מספר ימים.

 

באותו יום העו"ד שלנו ניסה לקבל מהקבלן את השרטוטים ואת כל החומר שדרוש לה על מנת לעבור עליו לפני חתימת החוזה אך הקבלן לא העביר את החומר ולאחר מכן החל להתחמק משיחותיה.אחרי כמה ימים של התחמקויות קיבלנו טלפון להגיע אליו למשרד לפגישה.

 

בפגישה (עבר כבר חודש וחצי מאותה העברה של 10K ש"ח על מנת להבטיח לנו את הדירה) הוא פשוט אמר לנו שהוא עבר על הסקה שוב ו"גילה" שלא משתלם לו למכור לנו את הדירה במחיר שסיכמנו עליו ואם זה יקרה הוא יצטרך "להביא כסף מהבית" כדי לכסות. הוא הוציא את הצ'ק שהבאנו לו כדמי רצינות אך סירבנו לקחת אותו.

יש לציין שהוא לא הציע לנו להעלות את מחיר הרכישה או שנכנס למשא ומתן מחודש על מחיר הדירה אלא פשוט הודיע שהוא כרגע לא מוכר לנו ולא לאף אחד אחר את הדירה ורק בסוף הפרוייקט הוא יחליט מה הוא יעשה איתה.

 

קיבלנו את הבשורה באופן מאד קשה שכן אנחנו מחפשים דירה מזה זמן רב ועד שמצאנו דירה שמתאימה לנו קורה מקרה כזה.

עכשיו השאלה מה עושים מכאן? אם לא תהיה ברירה נפנה לאפיקים משפטיים אבל ההעדפה שלנו היא לא לקבל פיצוי (אם בכלל מגיע לנו?) אלא לקבל את הדירה בחזרה.

 

אם מישהו שעבר תהליך דומה או יכול להאיר את עיני בנושא אני אודה לו מאד.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה כתוב בזכרון הדברים לגבי ביטול העסקה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עו"ד שלנו ,לאחר שניסה לדבר לליבו ללא הועיל, אמר שהדרך היחידה זה ללכת לאופציה המשפטית אך טרם ישבנו איתו לראות מה בדיוק נעשה. פגישה נקבעה להמשך השבוע.

 

לא היה זכרון דברים, מי חשב בכלל שקבלן שחיזר אחרינו כל כך והעסקה נעשתה בחיוך ומכל הלב יתחרט פתאום ויבטל את החוזה מהצד שלו?

כמו שנמר יש מסמך חתום בו כל פרטי העסקה אך אין חוזה מפורט שאומר מה קורה במקרה של ביטול מהצד של הקבלן. אם אנחנו היינו מבטלים הוא היה מקבל את ה10K שקל דמי רצינות.

פורסם

האם הדירה היא במחיר מציאה?

 

אם לא חפשו חדשה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה גם כשמכריחים מישהו לעשות משהו - הוא יכול לעשות את זה ככה שייצא חרא.

 

לא בטוח שהייתי קונה דירה שכולה תהיה מלחמה מהתחלה ועד הסוף.

 

מצד שני - אם אתם מבטלים אז אתם נותנים לו 10K. רק הוגן שזה יהיה דו כיווני.

פורסם

ד"א - לא הייתי שש לעשות עסקה עם קבלן כזה. נראה לי מתכון לצרות בעתיד.

ייעוץ של עורק הדין שלכם חיוני, וגם בדיקת עברו של הקבלן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הקבלן בעל שם טוב מאד בתחום ונחשב רציני מאד באיזור, לא איזה יזם שזה הפרויקט הראשון שלו.

פורסם

איך רציני?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הקבלן פשט מכר את הדירה שלכם למישהו אחר שנתן לו יותר כסף.

עכשיו הכל תלוי בעורך הדין שלכם.

כעיקרון לא הייתי רוצה לעשות עסקים עם אותו קבלן. כן הייתי דורש ממנו פיצוי משמעותי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לפי התיאור שלך יש כאן מסמך חתום שמכיל את הפרטים המהותיים ויש גמירות דעת. אני מניח שעורך הדין שלכם אמר לכם שסביר להניח שבמשפט תנצחו.

 

שיקולים אחרים כמו מה תהיה המשך ההתנהלות איתו ומה תהיה איכות המוצר שתקבלו בהחלט משחקים כאן תפקיד והם מעבר לעניין המשפטי. אי אספקת התוצר הראוי עשוי לגרור אתכם לעוד סבב משפטי אח"כ כשלא תהיו מרוצים. אם צריכים לשאול את עצמכם אם זה מתאים לכם.

 

אני חושב שקבלן שחתם על חוזה, לקח מקדמה והחליט לחזור בו אחרי חודש וחצי צריך להבין שהוא לא מוכר עגבניות בשוק ולהתחייבות שלו יש תוקף משפטי.

 

למען הספר ספק אין לראות בהודעה זו ייעוץ משפטי.

פורסם
לפי התיאור שלך יש כאן מסמך חתום שמכיל את הפרטים המהותיים ויש גמירות דעת. אני מניח שעורך הדין שלכם אמר לכם שסביר להניח שבמשפט תנצחו.

 

שיקולים אחרים כמו מה תהיה המשך ההתנהלות איתו ומה תהיה איכות המוצר שתקבלו בהחלט משחקים כאן תפקיד והם מעבר לעניין המשפטי. אי אספקת התוצר הראוי עשוי לגרור אתכם לעוד סבב משפטי אח"כ כשלא תהיו מרוצים. אם צריכים לשאול את עצמכם אם זה מתאים לכם.

 

אני חושב שקבלן שחתם על חוזה, לקח מקדמה והחליט לחזור בו אחרי חודש וחצי צריך להבין שהוא לא מוכר עגבניות בשוק ולהתחייבות שלו יש תוקף משפטי.

 

למען הספר ספק אין לראות בהודעה זו ייעוץ משפטי.

ב 97% מהמקרים העו"ד שלך יגיד לך שהנצחון בכיס שלך.

 

במציאות האחוזים שונים לחלוטין.

 

פות"ש צריך ראשית להחליט מה הוא רוצה אכיפת "ההסכם" שלא ברור אם ב"סמרטוט" שעליו חתמתם יש את כל הפרטים התנאים המהותיים ושאר מינ י ירקות כדי שבית המשפט יקבע שהדבר הזה אכן הינו הסכם

 

האם אכיפה , או אכיפה + פיצוי או רק פיצוי

 

אם לא נקבע בסמרטוט פיצוי מוסכם תצטרך להוכיח את נזקך שהוא ההפרש בין מחיר הדירה בעת החתימה למחיר הדירה כיום.

 

אם תוכל להכיח כי רכשת במיליון והקבלן מכר לאחר את הדירה ב 1.2 מיליון תוכל לדרוש את ההפרש הזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, הפרש כזה לא יהיה קל להוכיח באמצעות נתוני רשות המיסים?

בכל מקרה, תביעה משפטית היא לא עניין פשוט, עולה כסף וגוזל זמן. יש אנשים שמתפרנסים מזה (תובעים סדרתיים ועורכי דין), אבל לא כל תביעה מצליחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...