Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואז, אם הוא מנצח והדירה שלו, הוא נתקע עם דירה חדשה ואחריות מקבלן שהוא תבע וז**ן בביהמ"ש. וכל תיקון קטן משליכים עליו בקשת או עושים לו סבוטאז'. ברוכים הבאים לעולם האמיתי.

 

כמו שאמרת, ההבדל בין תיאוריה לפרקטיקה.

 

דיני חוזים הם רק חלק אחד מכלל הדינים הרלוונטים לנושאים כאלו. בשביל זה יש מומחים, שמצד אחד מכירים את כל הדינים הרלוונטים, כולל הפסיקה, ומצד שני גם מכירים את העולם האמיתי (קרי, מה ניתן להכריח ומה לא... ובאיזה מחיר).

 

דבר אחד מאוד מפריע לי בהתנהלות עורך הדין בעסקה, והוא שהוא מותיר ללקוחות לדבר ישירות עם הקבלן. מרגע ועורב עו"ד בעניין, ויש סיכוי שייגמר בצווי מניעה ותביעה ושאר מריעין בישין, יש להזהר במה אומרים, מתי ואיך, וכל התקשורת חייבת להיות רשמית, ממוסמכת ומבוקרת, בשביל שלא יעשו ו/או יגידו דברים שייפגעו בהמשך הדרך, ושיהיה תיעוד להכל להמשך.

 

לכן חשוב שרק העו"ד יתקשר עם הקבלן.

 

בנוסף, אם הוא לא עו"ד שמתמחה בסוג כזה של עסקאות, שיביא עזרה רלוונטית (יכול להיות שהוא מעולה למו"מ, אבל גם צריך כאמור להכיר את החקיקיה והפסיקה והפרקטיקה של קניית דירה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממליץ לך לאחר שקניתי ב 2007 דירה חדשה מהאחים אום מבאר שבע וקיבלתי דירה פח אשפה והיות אני בתביעות איתו על מאות אלפים, תקנה דירה יד שניה, תשפץ אותה איך שאתה רוצה וזהו, אל תתעסק עם דירות חדשות.

 

לא מפחד מלשון הרע הכל אמת לאמיתה לאחר שמומחה בית משפט היה צריך 3 ביקורים בדירה כדי לבדוק אותה..... וקבע ירידת ערך מעל 100000 שקל ועלות תיקונים מעל 100000 שקל

פורסם
תקנה דירה יד שניה, תשפץ אותה איך שאתה רוצה וזהו, אל תתעסק עם דירות חדשות.

 

אני לגמריי מסכים עם המשפט הזה. קבלנים בונים היום בתים פח אשפה, הכל זול ומחפפים בכל דבר אפשרי. החוק, כמקובל במדינה הדומקרטית והנאורה שלנו, מגן עליהם הרבה יותר מאשר על הרוכש המסכן.

דירה יד שנייה בבניין בן שנתיים-שלוש כבר עבר את שבעת מדורי הגהנום ו"מחלות הילדות" ואתה יודע על מה אתה משלם ומה אתה מקבל.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...