Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, כרגע יש לי רדיו דיסק של פיוניר מחובר לארבע רמקולים, אני מעוניין להשתמש ברדיו דיסק כמגבר ובטאבלט אנדרואיד כנגן שיתחבר עם כבל aux.

עברתי על כמה מדריכים וסרטוני הדגמה,

אני רוצה לחסוך בעלויות, ולעשות לעצמי סדר לפני שאני סתם קונה ציוד.

 

טאבלט- אני מחפש טאבלט אנדרואיד זול, שכמובן יתמוך בעברית וכל האפליקציות הפופולריות שחשוב שיתמוך במירורינג.

נקסוס 7 תומך במירורינג??

 

מתאם שליטה מההגה- אני מחפש אחד שמתאים לרכב שלי, סוויפט 07, הוא אמור להתחבר לטאבלט.

 

הדלקה אוטומטית ברגע ההנעה, איך עושים את זה בדיוק?

 

מה שכחתי?

תודה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מפספס קצת את הפואנטה של עבודה עם טאבלט בתור נגן אם אתה מתכוון לחבר אותו ל-AUX של הר"ד.

 

בשביל מה אתה צריך שיקוף?

איזה ר"ד יש לך?

 

חיפשת גם בפורום נושאים דומים? בעיקר מבית אדי (lanosforce).

פורסם

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עברתי קצת על הפרויקט שלך,

אני לא שם.. אתה עובד עם ציוד להיי אנד, אני בסה"כ עם רמקולים של מאגנט ורדיו דיסק של פיוניר

פורסם

לא ענית לשאלות שלי.

ואני גם לא מבין בדיוק מה התכנון עם הטאבלט.

 

חיפוש שטחי אגב ברשת לגבי מתאם בין שליטה מהגה לטאבלט מעלה את המוצר Joycon EXR Steering Wheel Control PC Interface.

פורסם

קניתי בזמנו את כל הציוד להתקנת טאבלט , בסוף לא יצא לפועל , אתה מוזמן ליצור איתי קשר עם אתה מעוניין לרכוש את כל הדברים

פורסם

התכנון הוא להשאיר את הקיים, להוסיף כרגע טאבלט חיצוני(מחוץ לפלסטיקה) , לחבר אותו כקבוע (מבחינת חשמל, שמע, שליטה) בלי לפגוע בקיים.

ראיתי את המתאם הזה, הוא קצת יקר אבל השאלה איך הוא מתחבר בדיוק למערכת? לא הצלחתי להבין, האמת שגם לא נכנסתי לזה יותר מדי.

פורסם
קניתי בזמנו את כל הציוד להתקנת טאבלט , בסוף לא יצא לפועל , אתה מוזמן ליצור איתי קשר עם אתה מעוניין לרכוש את כל הדברים

שלח לי בבקשה בפרטי איזה ציוד יש ברשותך

פורסם

גם זה יהיה שרשור מאוד מומלץ - ותתנתק לרגע מהיי אנד לא היי אנד - יש גם שם וגם בשרשור שלי המון מידע שקשור פיזית לאיך לחבר את הטאבלט, איך לספק לו כוח ומה הפתרונות לכל הבעיות שעלולות לצוץ לך בגלל זה וכך הלאה וכך הלאה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?541384-%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA-CarPc-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%98%D7%90%D7%91%D7%9C%D7%98

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ראיתי את המתאם הזה, הוא קצת יקר אבל השאלה איך הוא מתחבר בדיוק למערכת? לא הצלחתי להבין, האמת שגם לא נכנסתי לזה יותר מדי.

 

אתה מתכוון לשלט חיצוני שמותאם להתלבש על ההגה ששולט על האנדרויד?

פורסם

לגבי רוורס: יש בכ40$ מתאם שמחבר את המצלמת ,av לwifi... יש לי כזה ואני גם מתכנן פרוייקט כזה או רספרבי (או משולב..)

יש גם חוטיים ברבע מחיר אבל לא התנסיתי בהם..


×
×
  • תוכן חדש...