Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצטרף לשאלה, האם אפשר באותה מידה לחבר את הפלאפון הנייד? לא לוקח לו זמן להידלק(תמיד דלוק) לחבר אותו למצת כדי להטעין אותו תוך כדי שימוש ורק לחבר אותו לYOTG כל פעם שנכנסים לרכב.

היום lg v10 תומך בכרטיס זכרון של עד 2 טרה שבעיניי זה מספיק נפח אחסון למוסיקה ולקלוט דרכו רדיו אינטרנטי

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוודאי שאפשר גם פלאפון! הרעיון פה הוא שהכל מובנה באוטו...

אם פלאפון מספיק לך אז אתה לגמרי פטור מההרפתקאה (המעניינת) הזו..

פורסם

א) בחיבור AUX אתה תקבל איכות שמע לא משהו. ככה היה לי בכל הרדיודיסקים שהיו לי, (פיליפס/קנווד/קלריון/פורד 6000CD). בCD/USB/BT מקבלים איכות משמעותית טובה יותר.

 

ב) בטאבלטים זולים, ואפילו בדרג ביניים (אני חושב שגם בחלק מהיקרים) איכות הקול גם כן לא להיט. תכפיל את זה בסעיף א', ותראה שכבר אין טעם בהתעסקות.

 

אם הרדיודיסק שלך תומך BT, אני מציע למתקן את הסמארטפון לידו, ולקשר בBT לרדיודיסק.

 

או לחילופין, לחפש פתרון מוכן (מולטימדיה עם אנדרואיד), שרוב הסיכויים גם יתמוך בכפתורי שליטה שיש לך על ההגה.

 

עוד דבר בנוגע לכפתורי שליטה. אם אתה מתחבר עם BT, כפתורי הקדימה/אחורה במערכת, מעבירים גם שירים שמתנגנים בטלפון (או קליפים בפלייליסט ביוטיוב, או תחנות רדיו בTunein). אז כשאחבר את הרדיודיסק שיש לי לכפתורי הגה (הוזמן מתאם, צריך להגיע), כפתורי הגה יעבירו שירים בסמארטפון, וישלטו על ווליום במערכת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

^+1.

זה הרחבה טובה למה שכתבתי כבר בתגובה הראשונה.

למעט ענין מערכת האנדרואיד שהתייחסת אליה, שבכל הנוגע לאיכות הסאונד, אני לא בטוח שמתקיים בהכרח.

 

אגב, האם הבנתי נכון שבכוונתך להשאיר טאבלט קבוע בתוך הרכב?

לא נשמע לי כמו רעיון להיט, שכן זה פתח לפריצה לרכב וסכנת נזק למכשיר בגלל החום (ובהקשר זהכנראה שיהיה מומלץ כנראה לנתק לו את הסוללה). במקום זה, סטנד טוב, ספק כוח קבוע מחובר לתיבת פיוזים ושלום על ישראל.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אוקיי, אני כנראה אשנה קצת את התוכנית,

אני אקנה טאבלט פשוט, שיותקן עם סטנד שאכין (ככה ניתן יהיה להוציא אותו במידה ויש סכנת התחממות או פריצה),

הוא ינגן לרדיו דיסק הקיים דרך בלוטות', והשליטה תיהיה על המערכת והטאבלט.

 

אז יש לי כמה שאלות חדשות:

1. במערכת אין בלוטות' אבל יש usb, קיים מתאם? ואיך האיכות של זה אמורה להיות?

 

2. איך במידה ואין לי בלוטות ברדיו דיסק, יש מתאם שיעבוד עם הלחצנים מההגה לרדיו דיסק וגם לטאבלט? (הבלוטוס תפוס כבר לסאונד) אולי עם usb?

פורסם
אם רק היית עונה לשאלות שלי בהתחלה, עדין בתגובה הראשונה שלי לשרשור. :roll:

צודק, לא ברור למה התעלמתי,

זה הדגם pioneer deh2350ub

ושיקוף זה סתם נחמד.. תכלס לא חובה

פורסם

מה שאני לא מבין זה מה עוזר לך שיקוף. לאן יש לך לשקף את המכשיר ברכב?!

 

המכשיר הזה של פיוניר כבר יחסית מיושן.

יכול להיות שניתן יהיה לעבוד עם חיבור USB כאשר קבצי סאונד שמורים על הטאבלט כמו דיסק און קי (כלומר קריאה של קבצים דיגיטלים).

אחרת זה באמת רק לחבר ב-AUX ואז צריך להבין אם כדאי להיכנס בכלל לכל ענין השליטה מההגה (אגב, כרגע יש לך שליטה מההגה?)

 

רדיו דיסקים חדשים תומכים בשליטה ישירה דרך USB (כולל App Mode שאמור להציע שליטה גם באפליקציות מסוימות - יש לבדוק בדיוק מה זה אומר) במכשירי אנדרואיד מסויימים ומכשירי אפל מסויימים או גם דרך BT אם יש תאימות בין המכשירים.

כמו כן כתלות בדרישות הטאבלט, מכשירים חדשים מספקים 1A דרך שקע ה-USB לעומת המכשיר שלך שמספק רק 0.5A, ואולי זה יספיק כדי להחזיק בחיים את הטאבלט במהלך הנסיעות שלך.

פורסם

אין מתאם מהUSB ברדיו דיסק לBT? אני צריך לחפש משהו..

שאני אומר שיקוף אני מתכוון לזה שהטאבלט יהיה המסך עליו תוצג התמונה הנשלחת (אולי יש אפליקציה שיודעת לעשות את זה)

טעינה למכשיר אני אעשה ישירות מהקופסת פיוזים עם מתאם.

פורסם

אם הכיוון בשאלה שלך הוא לגבי דונגל BT פשוט, אז ממש לא.

אתה צריך משהו שיפענח את המידע שמועבר ב-BT וימיר אותו, וממירים כאלו אני מכיר שיש רק לאות אנלוגי, כלומר לחיבור AUX.

 

על איזו תמונה נשלחת אתה מדבר בהקשר של שיקוף?

בחיי שאני לא מבין.

פורסם

אז כנראה שאעבוד עם aux וזהו..

שיקוף מסך, זה הצגה של הפלאפון שלך על מסך כלשהו, אני הייתי רוצה שתיהיה את אופציה שאוכל להציג את הפלאפון שלי על טאבלט.. פשוט


×
×
  • תוכן חדש...