Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לפי מה שהבנתם יש לי כמה בעיות ותאמת דיי התייאשתי..

זה התחיל בערך לפני חצי שנה שקניתי את הרכב הבחנתי בבעיה של החום מנוע שלא מתחמם כמו שצריך זה היה בזמן של הקיץ אז לא התייחסתי לזה כלכך ברצינות.

לפני חודשיים אם לא יותר שהתחיל להיות קר הבחנתי בבעיה שגם המזגן לא מחמם כמו שצריך.

 

הבעיה היא כשאני נוסע מחוץ לעיר המחוג של החום מנוע יורד ל60 מעלות! ובנוסף המזגן לא מחמם! שהרכב עומד החום מנוע מתחיל עולה עד 90 וככה זה משחק... ושהחום מנוע על 90 מרגישים טיפה את המזגן אבל עדיין לא רציני.

עוד משהו הבחנתי בספוגים גם שעפו מהמזגן.. בהתחלה עפו די הרבה אבל כרגע לא כלכך..

 

ועכשיו מה שעשיתי לרכב זה

ניקוי לרדיאטור חימום עם מים(שהלכתי למוסך עשו לי)

החלפתי נוזל קירור

החלפתי גם טרמוסטט( לבד, אם זה משנה..)

אבל עדיין אין שום דבר שונה וזה מתסכל .. יש משהו לעשות בנושא?

אני אשמח מאוד לעזרה..

פורסם

המזגן לא קשור, הוא רק מקרר.

לחימום תא הנוסעים משתמשים בעצם בנוזל קרור שבמצב נסיעה אמור להיות חם.

כלומר צריך לפתור תחילה את בעיית חום המנוע (שבקיץ אגב גרם למנוע לשרוף יותר דלק).

איזה טרמוסטט הותקן ברכב? מקורי?

פורסם (נערך)

הלכתי לחנות חלפים הוצאתי את מה שהיה לי ובקשתי חדש.. אם הוא מקורי תאמת שאני לא יודע אבל לפי הקופסא שהוא פתח שם נראלי שכן..

ואני חושב שבצעתי טוב כאילו בדקתי באנטרנט ובצעתי כמו שהראו

יכול להיות שזה בית טרמוסטט ? כאילו איפה שהטרמוסטט יושב ? אם קוראים לזה ככה

זה נראה תקין?

20160125_175013.jpgן

עריכה אחרונה על ידי itamar00008
פורסם

לכל טרמוסטט מצויין הטמפרטורה שבא הוא יפתח - השאלה היא באיזו טמפרטורה נפתח הטרמוסטט שאצלך?

גם אם הוא לא מקורי - עדיין חשוב שיהיה מיצרן מוכר ואם אותם הנתונים בדיוק כמו המקורי.

פורסם
לכל טרמוסטט מצויין הטמפרטורה שבא הוא יפתח - השאלה היא באיזו טמפרטורה נפתח הטרמוסטט שאצלך?

גם אם הוא לא מקורי - עדיין חשוב שיהיה מיצרן מוכר ואם אותם הנתונים בדיוק כמו המקורי.

תאמת שאין לי מושג באיזה טמפרטורה הוא נפתח.. לא בררתי ..

פורסם

נגיד והוא לא מקורי.. קצת מוזר שבלי טרמוסטט או עם טרמוסטט אין הבדל לא ?

למרות שאני חושב שזה מקורי.. זה הדבר היחיד שאמור לפתור בעיה כזאת ?

פורסם
הלכתי לחנות חלפים הוצאתי את מה שהיה לי ובקשתי חדש.. אם הוא מקורי תאמת שאני לא יודע אבל לפי הקופסא שהוא פתח שם נראלי שכן..

ואני חושב שבצעתי טוב כאילו בדקתי באנטרנט ובצעתי כמו שהראו

יכול להיות שזה בית טרמוסטט ? כאילו איפה שהטרמוסטט יושב ? אם קוראים לזה ככה

זה נראה תקין?

[ATTACH=CONFIG]449739[/ATTACH]ן

האם לאחר החלפת התרמוסטט מחוג החום עומד קבוע על 90 מעלות צלזיוס בזמן נסיעה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
האם לאחר החלפת התרמוסטט מחוג החום עומד קבוע על 90 מעלות צלזיוס בזמן נסיעה ?

לא.. רק בעמידה או בנסיעה איטית

חוץ מיזה החום יורד והוא יכול לרדת אפילו ל60

פורסם

2 הטרמוסטטים כנראה תקינים אך לא מתאימים למנוע הנ"ל.

הבעיה היתה גם לפני ההחלפה, כלומר גם הטרמוסטט שהיה מותקן לא התאים - וכשהבאת אותו לחנות החלפים הוא הביא לך כנראה בדיוק את אותו הדבר עם אותם הנתונים.....

הייתי ממליץ לך לקנות מקורי בחברה או במוסך רון - זה חלק לא יקר ועבודה די פשוטה.

פורסם

בכול מקרה אם תפתור את הבעיה של חום מנוע לא יציב עדיין מערכת החימום לא תעבוד בצורה תקינה מכיוון שהספוגים שעפו לך הם חלק ממערכת המדפים של מערכת

האיוורור ברכב ועלול לקרות מצב שאוויר חם מהרדיאטור מתערבב לך תמיד עם אוויר קר מבחוץ לכן הטמפ' של האוויר היוצא מפתחי האוורור לא תהייה מספקת.

 

ייתכן שניקוי הרדיאטור על-ידי שטיפה בעזרת צינור לא פתחה את הסתימות לכן יעילות החימום נמוכה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...