Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכול מקרה אם תפתור את הבעיה של חום מנוע לא יציב עדיין מערכת החימום לא תעבוד בצורה תקינה מכיוון שהספוגים שעפו לך הם חלק ממערכת המדפים של מערכת

האיוורור ברכב ועלול לקרות מצב שאוויר חם מהרדיאטור מתערבב לך תמיד עם אוויר קר מבחוץ לכן הטמפ' של האוויר היוצא מפתחי האוורור לא תהייה מספקת.

 

ייתכן שניקוי הרדיאטור על-ידי שטיפה בעזרת צינור לא פתחה את הסתימות לכן יעילות החימום נמוכה.

 

זה סיפור יקר הקטע עם המדפים?

ולגבי ניקוי לרדיאטור עשיתי כבר פעמיים במוסך ושמו לי גם חומר כזה לפתיחת סתימות והכל היה נקי..

פורסם
בהחלט סיפור יקר להדביק ספוגים חדשים. ברר עם מוסך רון עלויות.

הבנתי.. הבאסה שהמוסך די רחוק בשבילי

נראלי שאטפל בבעיה הזאת אחרי שאפתור את הבעיה של החום מנוע..

ולגבי הטרמוסטט איך אדע אם שלי מקורי? סתם חבל לקנות עוד אחד ולגלות שהבעיה לא נפתרה

פורסם (נערך)

מהו קוד המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב ונפח המנוע ?

 

אם לא רכשת את התרמסוטט במחסן של הייבואן צ'מפיון או באחד המוסכים המתמחים ברכבי קונצרן VAG רוב הסיכויים שהתרמוסטט לא מקורי. יישנם תרמוסטטים תחליפים טובים תוצרת ייצרן כמו Wahler.

 

אינני יודע מה רכשת אך אוכל לכוון אותך למק"ט של תרמוסטט מקורי.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
מהו קוד המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב ונפח המנוע ?

 

אם לא רכשת את התרמסוטט במחסן של הייבואן צ'מפיון או באחד המוסכים המתמחים ברכבי קונצרן VAG רוב הסיכויים שהתרמוסטט לא מקורי. יישנם תרמוסטטים תחליפים טובים תוצרת ייצרן כמו Wahler.

 

אינני יודע מה רכשת אך אוכל לכוון אותך למק"ט של תרמוסטט מקורי.

לפי מה שרשום הדגם מנוע הוא BCB

ונפח 1600..

אני אשמח גם לדעת באיזה מוסך אוכל להשיג את זה באזור של נתיבות

פורסם

התרמוסטט המתאים לרכבך הינו בעל טמפ' פתיחה של 87 מעלות צלזיוס ופתיחה מלאה ב-102 מעלות צלזיוס.

מק"ט יצרן - 032121110B.

 

את התרמוסטט תוכל לרכוש באחד ממוסכי רשת צ'מפיון קרוב לאיזור מגורייך.

 

http://www.ebay.com/itm/Thermostat-Meyle-1001211025-032121110B-/252156978246?hash=item3ab5ba2446:g:hYoAAOSw14xWOiSY

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם
התרמוסטט המתאים לרכבך הינו בעל טמפ' פתיחה של 87 מעלות צלזיוס ופתיחה מלאה ב-102 מעלות צלזיוס.

מק"ט יצרן - 032121110B.

 

את התרמוסטט תוכל לרכוש באחד ממוסכי רשת צ'מפיון קרוב לאיזור מגורייך.

 

http://www.ebay.com/itm/Thermostat-Meyle-1001211025-032121110B-/252156978246?hash=item3ab5ba2446:g:hYoAAOSw14xWOiSY

אוקי אני יברר יקנה ויעדכן אם הבעיה נפתרה.. ממש תודה רבה על העזרה! עזרת מאוד

פורסם

אתה יכול להזמין באיביי תרמוסטט שווה ערך למקורי בקישור המצורף. בכול מקרה לפני שאתה מחליף חלקים על סמך ייעוץ בפורום ללא שום וודאות שהבעיה בתרמוסטט

גש לבעל מקצוע בכדי לאבחן את הבעיה ולא סתם להחליף חלקים.

 

http://www.ebay.com/itm/THERMOSTAT-WAHLER-SEAT-CORDOBA-IBIZA-LEON-TOLEDO-SKODA-FABIA-1-2-1-4-3143-87D-/170776468587?hash=item27c3121c6b:m:mcDhQuu9j4Ih8kLgABmifEw

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...