Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקתי רצח על הגג הנפתח שיש ביאריס sky

אפשרי לעשות אחד לאחד כמו שיש בsky לעשות ביאריס style? אם זה אפשרי, כמה זה יעלה בערך?

פורסם

אז תתבאס רצח לשמוע שלדעתי לא מומלץ לנסר את הגג המקורי של הרכב לטובת התקנת חלון בהתקנה מקומית, וחוץ מזה היו דיווחים בעבר בפורום על נזילות ובעיות שונות. בשורה התחתונה אני לא הייתי מתקין.

פורסם (נערך)

לעשות שינוי כזה נחשב בטח לשינוי מבנה שלא עובר בארץ.

אופציה אחת זה לבדוק עם וובאסטו ישראל מה כן אפשר לעשות לרכב שלך.

אחרת זה להחליף את האוטו לSKY.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
אז תתבאס רצח לשמוע שלדעתי לא מומלץ לנסר את הגג המקורי של הרכב לטובת התקנת חלון בהתקנה מקומית, וחוץ מזה היו דיווחים בעבר בפורום על נזילות ובעיות שונות. בשורה התחתונה אני לא הייתי מתקין.

 

מסכים עם STIO. קצת מפחיד לעשות דבר כזה גם ברכב ישן וגם ברכב חדש אלא אם אתה מוכן לסיכונים.

 

לא יודע עד כמה זה מנחם אותך אבל תמיד אפשר לעשות ציפוי גג פנורמי דמוי זכוכית שיביא מראה יפה, איכותי ויחסית זול.

פורסם

3000 ש"ח מפרידים במחירון בין הרכב שרכשת זה עתה, לבין הדגם שאתה פתאום מעונין בו ומגיע מקורי מהיצרן כך.

ועוד אחרי האמירה הזו:

רכב אדיר, לא מצטער לרגע על ההחלטה שלי, אני בול שבוע עם הרכב ובינתיים אין תלונות.

וזו, שבאה אחרי שציינו בפניך את אותה עובדה של תוספת המחיר:

האמת ידעתי את זה והסוכן מכירות בטויוטה שאל אותי אם אני רוצה את זה, אבל לא התלהבתי מהגג, יש לנו מאזדה 3 בבית ובכלל לא פתחנו את הגג, אולי זה כיף לפתוח רק את המכסה שלו שיצא אור, אבל זה נחמד לא יותר

 

בקיצור, Too Late. :roll:

בסיבוב הבא.

פורסם
אז תתבאס רצח לשמוע שלדעתי לא מומלץ לנסר את הגג המקורי של הרכב לטובת התקנת חלון בהתקנה מקומית, וחוץ מזה היו דיווחים בעבר בפורום על נזילות ובעיות שונות. בשורה התחתונה אני לא הייתי מתקין.

אם אני אלך למוסך מורשה של טויוטה, כמובן מן הסתם שאני ארצה לעשות רק שם, ניראה לך זה אפשרי ויהיה הכל טוב ואחד לאחד כמו בסקיי? כי הרי מחליפים רק תגג

לעשות שינוי כזה נחשב בטח לשינוי מבנה שלא עובר בארץ.

אופציה אחת זה לבדוק עם וובאסטו ישראל מה כן אפשר לעשות לרכב שלך.

אחרת זה להחליף את האוטו לSKY.

כלומר למכור תיאריס שיש לי ואז לקנות סקיי חדשה?

זה הפסד כספי גדול

מסכים עם STIO. קצת מפחיד לעשות דבר כזה גם ברכב ישן וגם ברכב חדש אלא אם אתה מוכן לסיכונים.

 

לא יודע עד כמה זה מנחם אותך אבל תמיד אפשר לעשות ציפוי גג פנורמי דמוי זכוכית שיביא מראה יפה, איכותי ויחסית זול.

מוסכים מורשים עושים את זה, למשל כמו טויוטה?

וכמה זה עולה?

אגב זה עמיד בגשם?, רואים כל לכלוך על זה? בקיץ הרכב חם בגלל זה?

3000 ש"ח מפרידים במחירון בין הרכב שרכשת זה עתה, לבין הדגם שאתה פתאום מעונין בו ומגיע מקורי מהיצרן כך.

ועוד אחרי האמירה הזו:

 

וזו, שבאה אחרי שציינו בפניך את אותה עובדה של תוספת המחיר:

 

 

בקיצור, Too Late. :roll:

בסיבוב הבא.

 

חחחח כן נזכרתי בזה, אני מתבאס רצח שלא לקחתי כבר תסקיי, כי הבנתי שגם מגיע בדגם הזה גאנטים וגם הגג נפתח וזה כולה 3 אלף הבדל

פורסם

אל תחשוב על התקנת חלון גג בארץ אל תחפש צרות .

 

בא לך על הSKY ? תמכור את הרכב, ותקנה SKY ונכון יגידו שזה הפסד שלך כסף אבל אם נחשוב כך אף פעם לא נקנה .

גם אני רכשתי רכב בקרוב אמור להגיע :) נכש מה עשיתי בזמן הקניה ?

באתי לקנות את הדגם האמצעי ולמחרת באתי להחליף לדגם המאובזר כי אני יודע בלב שרק זה מה שאני אוהב ושום הנחה

כספית לגרום לי לבחור דגמים פשוטים לכן עשה מה שטוב לך .

 

לצערי נו מחירי הרכב מאוד יקרים בארץ וכרגע קשה מאוד להתאחד נגד קניית רכב חדש .

 

בקיצור תתחדש ותהנה מהרכב :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם (נערך)
אל תחשוב על התקנת חלון גג בארץ אל תחפש צרות .

 

בא לך על הSKY ? תמכור את הרכב, ותקנה SKY ונכון יגידו שזה הפסד שלך כסף אבל אם נחשוב כך אף פעם לא נקנה .

גם אני רכשתי רכב בקרוב אמור להגיע :) נכש מה עשיתי בזמן הקניה ?

באתי לקנות את הדגם האמצעי ולמחרת באתי להחליף לדגם המאובזר כי אני יודע בלב שרק זה מה שאני אוהב ושום הנחה

כספית לגרום לי לבחור דגמים פשוטים לכן עשה מה שטוב לך .

 

לצערי נו מחירי הרכב מאוד יקרים בארץ וכרגע קשה מאוד להתאחד נגד קניית רכב חדש .

 

בקיצור תתחדש ותהנה מהרכב :)

אגב איזה רכב קנית?

אני נהנה ממנו ברור, הוא משרת אותי מעולה ויותר ממה שחשבתי, הקטע שיש לי שריטה שאין פתאום גג ואני מצטער על זה

וזה אשכרה היה הבדל של 3 אלף ואני כמו מטומטם לא לקחתי את זה, חשבתי בהתחלה שאני לא ישתמש בזה וזה סתם בזבוז כסף, בכל מקרה אתה מאמין שמישו ירצה לעשות החלפה בין הסקיי שלו ליאריס שלי?

עריכה אחרונה על ידי Ron7
פורסם

אח יקר,

ההפסד הכלכלי הצפוי ממכירת הרכב ורכישת הדגם המאובזר, יהיה נמוך משמעותית מההפסד הצפוי לך בעת מכירת הרכב באם תבחר לבצע ניסור של הגג + פלוס עלות העבודה.

כמו כן, התקנה מקומית שכזאת לא תתקרב באיכותה לעבודה המבוצעת במפעל, ותפתח פתח לצרות בעתיד.

 

שורה תחתונה, אם באמת בא לך על החלון בגג ואתה מתכוון להחזיק ברכב זמן ארוך, תמכור את שלך ותתחדש בסקיי חדשה.

פורסם
אח יקר,

ההפסד הכלכלי הצפוי ממכירת הרכב ורכישת הדגם המאובזר, יהיה נמוך משמעותית מההפסד הצפוי לך בעת מכירת הרכב באם תבחר לבצע ניסור של הגג + פלוס עלות העבודה.

כמו כן, התקנה מקומית שכזאת לא תתקרב באיכותה לעבודה המבוצעת במפעל, ותפתח פתח לצרות בעתיד.

 

שורה תחתונה, אם באמת בא לך על החלון בגג ואתה מתכוון להחזיק ברכב זמן ארוך, תמכור את שלך ותתחדש בסקיי חדשה.

שמע זה לא בלאגן עכשיו? כי הרכב קניתי דרך בתשלומים לחברה וחלק מזומן

אבל בכל מקרה כמה אני אצטרך להוסיף בשביל להתחדש בסקיי ?

הרכב הגיע ב30 לאוקטובר 2015, עשה 2000+ ק"מ

פורסם (נערך)

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. זה כתוב אי שם בחוקי הפורום.

 

אם אתה כל כך מתעקש ולא יכול לחיות בשלום עם עצמך על הבחירה שעשית לשנתיים-שלוש עד שתתקדם הלאה, בדוק בטרייד אין של טויוטה אם יש אפשרות לבצע "החלפה" שכזו. נראה שיש מישהו שם כרגע שהתחרט על רכישת יאריס סקיי -

http://www.toyota-select.co.il/vehicle/vnkkj3d380a298214/

 

אגב, לא מדובר לדעתי בגג נפתח, אלא רק בגג פנורמי.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. זה כתוב אי שם בחוקי הפורום.

 

אם אתה כל כך מתעקש ולא יכול לחיות בשלום עם עצמך על הבחירה שעשית לשנתיים-שלוש עד שתתקדם הלאה, בדוק בטרייד אין של טויוטה אם יש אפשרות לבצע "החלפה" שכזו. נראה שיש מישהו שם כרגע שהתחרט על רכישת יאריס סקיי -

http://www.toyota-select.co.il/vehicle/vnkkj3d380a298214/

 

אגב, לא מדובר לדעתי בגג נפתח, אלא רק בגג פנורמי.

עכשיו זה בסדר לצטט לא? כי הגיבו אחרייך

בכל מקרה זה גם רעיון אפשרי, אם אני עושה את זה, אז הרכב יחשב יד 2 לא?

ואם זה גם לא גג נפתח, אז עדיף לרדת מהרכב הזה, השאלה היא כמה אני אצטרך להיפרד מכסף אם אני מוכר את שלי וקונה חדש?

פורסם

טכנית כן, מעשית במקרה זה אין ממש צורך בכך וזה סתם מעמיס על השרשור.

 

הסקיי מגיעה עם גג פנורמי, לא נפתח.

אפשר לראות ב

בדקה 1:40 בערך.

 

כן, ברור שתהיה יד נוספת על הרכבים.

אתה יכול לברר אם ניתן לבצע טרייד אין על הרכב שלך תמורת חדש.

בכל מקרה כלכלית סביר מאוד שלא יהיה משתלם לעומת רכישה מלכתחילה של דגם שתואם את צרכיך ורצונותיך.

בקיצור, תתמודד.

×
×
  • תוכן חדש...