Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה אני צריך כנראה להחליף בוקסות בסרן האחורי שלי (יש לי טסט עוד חודש והבנתי מכשילים על זה)

ביררתי בכמה מקומות ואין חלופי או משהו יש רק מקורי לבוקסה 400ש"ח לפני מע"מ עוד אמרו לי...

וזה אבסורד לשלם כמעט 1000 ש"ח לשני בוקסות והם לא היו מוכנים לתת לי מק"טים של הבוקסות

תגידו מה אפשרי לעשות?

 

הינה תמונה של המצב שלהם כרגע:

Ar5-W68yiETJ3PUMkrqMFDg4_kV_wI6AwFn1QL7a-bVf.jpgAu8gwTWO4uDt2Ri4iKJ3V2INTD6TEsfZMHezyXiZEtx0.jpg

פורסם

נכון, התותבים סדוקים אך אין קרע מלא.

הגם שאלו תותבים מלאים, כך שלדעתי אין כל חופש תנועתי בהם.

מעולם לא יצא לפסול סריון על תותבים אלו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בהחלט הייתי מנסה לברר בעוד מקור או שניים לגבי המק"ט כמו גם לגבי המחיר שלא דרך החברה.

 

בכל אופן, שים לב להודעתו של עמית (בוחן במכון רישוי) שקדמה את שלי.

פורסם (נערך)

גם לאבי אין את המקטים,והמוסכים המורשים לא מוכנים להביא לי את המקטים

 

ולגבי המחיר אין כולם אומרים שזה דרך החברה...(400 לאחד)

עריכה אחרונה על ידי Palsar
פורסם

לפי הודעתו של עמית, אני אישית הייתי מתעלם בינתיים ומנסה לעבור טסט במצב הנוכחי.

אם הרכב יוכשל או אז תוכל לטפל בענין.

 

אני לא יודע להבטיח לך שהמק"ט שצירפתי נכון, אם כי מהמעט שהתעמקתי כל הסימנים מצביעים על כך שכן.

אפשר לנסות למצוא מקורות נוספים לחלקי חילוף או מוסך אחר שמטפל ברכבים הללו.

פורסם

הבעיה שאם הוא לא יעבור את הטסט הוא ייצטרך לשלם למוסך על כל התהליך של התיקון ובמיקרה פה הוא מעוניין לבצע את התיקון עצמאית מה שיחסוך לו לא מעט כסף!

פורסם

תום בדיוק כמו שמאור אמר תראה דיברתי עם חברת "טלקר" מי שכביכול עדיין מביאה חלקי חילוף לארץ של דייהטסו

הבחור שם שלח לי את התמונה הזאת למטה וביקש שאגיד לו איזה חלק חסר לי מהתמונה הזאת(אגב זה חצי מהתמונה ממה שראיתי בתמונה למעלה כתוב מספר שלדה שלי הוא ביקש מספר רכב)

אמרתי48725B

אמר לי גם 400 ש"ח לפני מע"מ לאחד ותראה הקישור ששלחת לי כתוב שם בדיוק 48725B מה אתה אומר שזזה כנראה?

ללא שם.jpg

פורסם

כן זה אותו החלק (מק"ט מלא 48725B1010).

שים לב שהמכירה שצירפתי איננה של חלק מקורי ואיני יודע להגיד איזו חברה מייצרת את הבושינג במקור ומה טיבה של זו מתוצרת Febest.

אתה יכול לבדוק עכשיו שוב, עם ידיעת המק"ט, בחנויות החלפים השונות בארץ אם יש למכירה או להזמין מחו"ל ולגמור (בתקווה) את הסיפור.

פורסם

לדעתי זה הימור בטוח. הסיריון דור II אצלנו נמכרה בחו"ל תחת השמות דייהטסו בון, טויוטה פאסו ו... סובארו ג'אסטי.

מהכרותי ונסיוני עם ה"מוח ההנדסי" של טויוטה אני מוכן להמר שמדובר באותו התותב בדיוק. אמאזון כבר שנים עובדים עם FEBEST ואני מאמין שאם היו בעיות אמינות או איכות הם היו מפסיקים את ההתקשרות איתם. לדעתי 18$ לחתיכה (לפני משלוחה, תברר איך שולחים את זה לארץ) שווה את הסיכון.

http://www.amazon.com/Febest-Toyota-Bushing-Rear-48725-B1010/dp/B00C6MWMTW?tag=vglnkc6315-20

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זו אותה מכירה שצירפתי בהודעה #5 8)

נטען שם שהמשלוח חינם במשלוח סטנדרטי (כל עוד לא עובר משקל מסוים). הגעתי עד השלב לפני הכנסת מספר כ"א בלי שהוא הקפיץ את המחיר, אבל אין לדעת.

×
×
  • תוכן חדש...