Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תום ניסתי כול מוסך מורשה, חברת טאלקר בעצמה מלא חניות חלפים המוסכים וטלקר לא מוכנים לתת מק"ט והחניות חלפים לא יודעים...

אגב הזמנתי 2כי שניהם די באותו מצב בעיקרון שעשיתי את הזמנה המחיר קפץ 60 דולר הזמנה בסה"כ 99$ אבל למזלי לבת זוגי היה קופן של 15$ הנחה בסוף יצא 85$ 330 ש"ח לשניהם עדיף מכמעט 1000 ש"ח פה.

 

אגב זה 18$ ליחידה נכון? הם לא שולחים זוג ב18 $

עריכה אחרונה על ידי Palsar
פורסם (נערך)

התכוונתי לבדוק מחיר בארץ עכשיו כשידוע המק"ט, לא להמשיך לברר לגבי המספר עצמו.

 

בהתחשב שהמשלוח בתוך ארה"ב הוא בוודאות בחינם, אני תוהה אם לא היה כדאי להעזר בשירות כמו Buy2USA כדי להוזיל את עלות המשלוח לארץ. או אולי למצוא מכירה אחרת שבסה"כ יוצאת יותר זולה.

מילא. עדין יוצא יותר זול משמעותית.

 

תותבי גומי ומתכת נמצאים לפחות ברשימת שחרור מהיר למוצרי תעבורה, אבל איני יודע להגיד מה יהיה גובה המס הכולל על החבילה אם תעצר.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

איזה באסה לא ידעתי על האתר הזה...ולא נראה לי יש במקומות באמת חיפשתי בנרות..

אגב הזמנה שהבאת דרך אמזון זה ליחידה נכון? כי הזמנתי 2 מקווה שזה לא זוג ואז סתם שילמתי על 2 יותר.

פורסם

תראה הבעסה זה בעיקר עם מחיר המשלוח שמקפיץ את העסק.

אם יושבים בסבלנות אולי היה אפשר למצוא מכירה שמחיר לשני חלקים כאלו במקום לאחד אינו גבוה יותר משמעותית (וכמובן נמוך באופן כללי מראש).

 

להבנתי מדובר ביחידה בודדת.

מקסימים תמכור ליבואן בארץ ברווח :wink:

פורסם

יש לי טסט ב28.1 אם לא הייתי מוצא עד אז והייתי צריך להזמין אז היה יוצא בעיה אם היו מכשילים אותי על זה היו מבקשים גם חשבונית ממוסך והכל, פה אני רוצה לבד להחליף לפני.

 

תום ממש תודה רבה אעדכן מתי שזה יגיעו ואם זה מתאים.

פורסם

כי אי אפשר לדעת מה יעבור לאחד הפקידים בראש באותו יום. גם חלק חילוף לרכב וגם מחיר חבילה כולל מעל 75$ (וכן, אני יודע שזה לא אמור לכלול את עלות המשלוח).

 

בכל אופן, סחטיין על המשלוח המהיר. :-)

פורסם

יש רק מוסך אחד שהסכים להתעסק עם זה (כי אצלי צריך לפרק את כל הסרן כולל גשר)...

ואגב המוסכים המורשים בכלל לא ידעו איך להתעסק עם זה הוזיי...

פורסם

חשבתי שאתה מתקין את זה בעצמך או בעזרת הכנופיה.

אם אתה מתקין את זה במוסך אז איפה היתרון הגדול של לרכוש את החלק לפני הטסט?

פורסם

תגידו מכירים מסוך באזור חיפה שמוכן להתעסק עם החלפה הזאת?(אבל בצורה מקצועית ולא עם פטיש שעות לדפוק)

ואיזה טווח מחירים החלפה כזאת?

×
×
  • תוכן חדש...