Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה שמציקה כבר כמה זמן...

הסאב שלי עובד יופי יופי עד בערך 4\3 מהווליום, ואז כאשר מעלים הוא כאילו מפסיק לעבוד וכמעט ולא שומעים אותו.

עכשיו הבנתי שהבעיה היא נפילות מתח באוטו, והשאלה שלי היא, אם זאת אכן הבעיה, מה עושים בנידון?

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

אני לא בטוח בכלל שזה נפילות מתח...

יכול להיות שהמגבר אינו מסוגל לעמוד בהתנגדות שתה מראה לו, והוא נכנס לפרוטקשן באופן רגעי...

איזה מגבר? ואיזה סאב?

 

גל

פורסם

הסאב הוא של מאגנט 440w 230wRMS. ארבע אום.

המגבר הוא של power acustik 180WX4

ו 85wRMS X4 ב4 אום ו-100RMS ב-2 אום.

עכשיו, הסאב יושב על שני ערוצים בגישור.

אתה רואה איזשהי בעיה בחיבור?!

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

מה עם שתי היציאות הלא מנוצלות?

הם מחוברות לאנשהו או שהן מנותקות

 

אם הן מנותקות - תנסה דבר קל - תנמיך ב GAIN עד הסוף את שני הערוצים הלא מנוצלים פעם היתה לי בעיה דומה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
מה עם שתי היציאות הלא מנוצלות?

הם מחוברות לאנשהו או שהן מנותקות

 

אם הן מנותקות - תנסה דבר קל - תנמיך ב GAIN עד הסוף את שני הערוצים הלא מנוצלים פעם היתה לי בעיה דומה

נשמע לי האמת כמו בעיה שאמורה לקרות במגברים פחות איכותיים, והמגבר שלי דווקא די פסדר.

וגם אם לא, יושבים עליו הרמקולים האחוריים שלי אז כנשראה שזאת לא הבעיה..

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

בנוסף למה שכתב גל, יכול להיות שיש לך חיבורים רופפים (בדוק מינוס)

או באחד מחיבורי המגבר

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...