Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מתעניין ביונדאי i20 ומצאתי אחת (שנת 2011) שרמת הגימור שלה הוא GLI (זה מה שכתוב ברשיון הרכב).

 

הרכב כרגע בבעלות פרטית ונקנה מליסינג 0 ק"מ.

 

לא מצאתי שום מידע במחירון לוי יצחק לגבי רמת הגימור הזו.

במחירון יד 2 מצאתי אבל ההבדלים בין GLI ל-Inspire נראים לי גדולים מאוד.

 

מישהו יודע להגיד מה ההבדל בין רמת GLI לInspire?

מה כולל האבזור בGLI?

למה אין שום מידע ברשת על GLI?

האם כדאי לקנות i20 ברמת גימור כזו?

 

תודה.

פורסם

התשובה שלך בגוף השאלה... GLI זו רמת גימור של ליסינג ..

inspire זו הגירסא המאובזרת יותר הכוללת סאן רוף , בקרת אקלים , פנסי ערפל וכו'...

פורסם

הגרסה הכי מאובזרת של הI20 ב2011 הייתה הסופרים שהגיעה רק עם המנוע 1.6.

אחריה פרימיום והבסיסית האינספייר.

מניח שהGLI זו רמה ששווקה בליסינג בלבד מאחר ואני לא רואה אותה מופיעה באינטרנט ואתה לא היחד ששאל על זה.

לא מצאתי תשובה חד משמעית.

פה תוכל לראות את מגוון הגרסאות של הI20 ששווקו לקהל הרחב-http://www.icar.co.il/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99_i20/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99_i20_%D7%99%D7%93_%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94_%D7%9310/

פורסם
פורסם

תודה על התשובות.

 

איך שזה נראה - בi20 שנת 2011 אין שום הבדל בין GLI לInspire.

זה גם מה שנראה באתר של משרד התחבורה.

 

מכיוון שבמחירון לוי יצחק אין שום אזכור לGLI - האם יהיה נכון להתייחס למחיר של דגם Inspire לפני הקניה?

×
×
  • תוכן חדש...