Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

לאחי הצעיר יש גולף דור 3 שנת 96' 1.6.

הבעיה ברכב היא שהמזגן לא מחמם, רק מקרר.

כשהוא הלך למוסך ביקשו ממנו 1500₪ עבור תיקון. הסבירו לו שבשנים האלה זה בנוי משכבות ברזל וספוג ועם השנים הספוג מתפורר וסותם את העסק. אמרו לו שהעבודה דורשת פירוק של הדשבורד והחלפת שכבות הספוג והברזל.

 

האם המחיר הזה באמת הוגן? (נשמע לי יקר)

 

תודה מראש,

ניר.

פורסם

נכון שהספוג מתפורר אבל הוא לא גורם לזה שאין חימום, ההיפך- זה גורם לקירור לא מספיק של המזגן, כי אין מה שעוצר את החום מלצאת. הסיבה היא כנראה שהרדיאטור של החימום סתום או נוזל, אבל באמת צריך לפרק את הדשבורד.

פורסם

אם יש לך ידים טובות וסבלנות אתה תחסוך בקלות 1000 שקל

פרוק הדשבורד בשנה הזו הוא קל יחסית .

אבל חלקי הפלסטיק די עדינים

1500 זה מחיר סבבה כי זמן עבודה קצת ארוך

בעבר פרקתי אחד כזה וזכור לי שהוא לא היה קשה במיוחד

שהייה בהצלחה

היה גולף..

וככה ישאר!

פורסם

ידיים טובות יחסית יש, אני רק רוצה לדעת מה הם הגורמים האפשריים לבעיה בחימום, כדי שאני אבדוק הכל בפעם אחת.

2pac - רדיאטור חימום נוזל או סתום זה הדברים היחידים שיכולים להיות הגורם לזה?

פורסם

יש שם מדף עם שלוש חורים גדולים וספוג ברגע שהספוג מתפורר יותר אוויר קר יוצא מאשר חם תקנה ספוג חדש תאטום את החורים האלה ואם כבר אתה מפרק דשבורד תחליף את הרדיאטור חימום פנימי

פורסם

תתחיל מלבדוק את הדבר הכי פשוט.. יש שעון חום? בנסיעה הטמפרטורה תקינה? (90)

במידה וכן, פסלתה בעיה של תרמוסטט.

 

יתכן שהרדיאטור חימום פנימי סתום, ולכן כלל לא מחמם, אך סתום עד כדי כך שכלל לא מגיע אליו מים? נשמע קצת מוזר.. יתכן שעקב נזילה הבעלים הקודם פשוט ניתק אותו בגלל שהוא דלף או משהו כזה..

 

במידה שהוא לא מנותק, האם אתה רואה מים מתחת לדאש? (אזור הרגליים של הנוסע ליד הנהג לרוב) אם כן , רדיאטור צריך החלפה..

 

לדעתי הכי סביר שניתקו אותו בגלל נזילה, כך שהחלפה דרושה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם
תתחיל מלבדוק את הדבר הכי פשוט.. יש שעון חום? בנסיעה הטמפרטורה תקינה? (90)

במידה וכן, פסלתה בעיה של תרמוסטט.

 

יתכן שהרדיאטור חימום פנימי סתום, ולכן כלל לא מחמם, אך סתום עד כדי כך שכלל לא מגיע אליו מים? נשמע קצת מוזר.. יתכן שעקב נזילה הבעלים הקודם פשוט ניתק אותו בגלל שהוא דלף או משהו כזה..

 

במידה שהוא לא מנותק, האם אתה רואה מים מתחת לדאש? (אזור הרגליים של הנוסע ליד הנהג לרוב) אם כן , רדיאטור צריך החלפה..

 

לדעתי הכי סביר שניתקו אותו בגלל נזילה, כך שהחלפה דרושה.

 

מה הקשר בין הטרמוסטט לבין הרדיאטור חימום?

אם הטרמוסטט לא עובד, זה פוגע בחימום הפנימי ברכב?

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

פורסם
מה הקשר בין הטרמוסטט לבין הרדיאטור חימום?

אם הטרמוסטט לא עובד, זה פוגע בחימום הפנימי ברכב?

 

מערכת החימום ברכב מתבססת על החום שהמנוע יוצר, ועל המים שמקררים את המנוע ושומרים על טמפרטורה אחידה.

המים זורמים מהרדיאטור אל המנוע, ואל רדיאטור החימום הפנימי..

 

כאשר אין תרמוסטט או הוא תקוע פתוח, והמנוע לא יכול להגיע לטמפרטורה תקינה, אז גם החימום ברכב לא יתפקד.. מעבר לזה זה בכלל לא בריא למנוע לעבוד קר, זה פוגע בביצועים, זה גורם לו לצבור לכלוך ופיח, ואפילו לצריכת דלק גבוהה יותר. אם התרמוסטט לא תקין, רצוי ואפילו מאוד להחליף בהקדם..

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

×
×
  • תוכן חדש...