Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט OPTIMUS - סובארו B4 2010 - מהתקנה, דרך סיקור מוצרים ועד TUNE BLOG שלם


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אדי אפשר לעשות פלוקינג לחומר הזה?

נראה פצצה, פיתרון מעולה שמאפשר התקנה של סטים 3 חלקים לכל מי שרק חפץ בכך בלי סיבוכים מיותרים ובניות של אלפי שקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 656
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טום ואללה השכלתי, לא חשבתי שיש משהו מאחורי תכנון של הגרילים (מלבד הנראות)

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי גם את התמונה הזו (מתוך אתר ברוסית, אפשר להבין פחות או יותר עם תרגום גוגל):

7_grilleffect.jpg

כחול - בלי גריל.

ירוק - עם גריל רגיל.

סגול - עם גריל לוטוס.

 

מענין מה ההשפעה על מיד או מיד-באס. אבל לאלו לא מצאתי גרפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי פלוקינג - בוודאי שניתן.

 

הABS הירוק יצא חלק משי והלבן הוא מחורץ אז ניתן או להחליק אותו ע"י ריסוס שכבת אפוקסי או פוליאסטר או פשוט לרסס עליו בנדיבות פריימר ועל זה לעשות פלוק.

 

צבע נצמד היטב לשני החומרים אז אין שום בעיה.

 

אתמול בדקתי את מיקום החורים של הCDM ולצערי פספסתי שם קצת אבל זה לא נורא - אני הולך לתפוס אותו ע"י הדבקה ובנוסף לכך בורג אחד לבטחון - הבורג של הCDM הבריז את החורים של הפוד הלבן בלי שום בעיה.

 

עכשיו אני צריך מברז M3 בשביל החורים של הטוויטרים ובנוסף לכך כמובן ברגי M3 שאותם לא אמורה להיות לי שום בעיה למצוא אצל ספקי ברגים או טמבוריות.

 

מברז אני יודע מהיכן להשיג - גם לא בעיה גדולה.

 

לגבי גריל הלוטוס של מוראל - ידוע לי.

 

הם תכננו את הגרילים כך שגלי הקול שעוברים דרכם יופרעו ברמה המינימלית - אך כפי שציינתי הCDM880 כאשר נמכר לבד, במהדורות הראשונות לא הגיע עם הגריל הזה מסופק והיה חסר באריזות מהן אני קיבלתי אותו.

 

יחד אם זאת בהתקנה אני אתקין אותם עם הגריל הסטנדרטי ולאחר מכן כנראה אתקין אותם עם גריל האילייט שהוא בעצם מעבר אוויר כמעט חופשי ופתוח וחייב לציין - סקסי בטירוף!

 

עוד משהו מאוד יפה ב880 הוא שהפס שאליו נתפס הגריל הוא מגנטי!

 

זה יקח לפחות עוד כמה שבועות לדעתי עד שאעשה להם גימור ואתקין את הרמקולים - ואז אני צריך לקבוע יום להתקנה שלהם.

 

אני מתקדם בקצב של נמלה כרגע וכל יום יומיים מוסיף עוד פירור ועוד גרגר לערימה אבל בסוף תהיה עוגה.

 

פחות או יותר כמו הקטע בסרט סודי ביותר בו רואים אסיר חופר מנהרה עם כפית כוס תה ואז כשמביטים פנימה רואים את הלינקולן טאנל :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אדי

קודם כל נראה פצצה!

 

אין ספק שהדפסות 3D הינן ויהיו בעתיד מימד חדש לעבודות קסטומיזציה, בתחום האודיו-רכב ובכלל, בכל תחום שעולה על הדעת.

 

לעניין הפודים שלך - מנסיוני ה"מועט" בשימוש בתכנולוגיות הדפסות 3D (בין היתר הייתי זה שביצע Beta site למדפסות connex 500 של אובגט, ומשתמש קבוע בטכנולוגיות האלו בפיתוח מוצרים כמקצוע) יש לי הרגשה די מבוססת שהחומר של צמד הפודים הירוקים איננו חומר פלסטי אלא פוטו-פולימרי שפותח במקור בחברת אובג'ט (שמוזגה עם סטראטאסיס האמריקאית).

גם בחומר הזה הייתי בין הראשונים שעשו שימוש פונקציונאלי - והחומר הזה אמנם טוב, חזק ועמיד בהרבה מהחומרים האחרים שיהיו להם להציע בזמנו - אבל יחד עם זאת הוא שביר יחסית, נוטה להתעוות בחום והתכונות המכניות-מבניות שלו פחות טובות מהדפסות פלסטיק.

אמנם הרזולוציה (גובה השכבה) מאוד גבוהה ומאפשרת תכנון מידות מדוייק מאוד (אאל"ט 16 מיקרון) אבל החומר לא עמיד לאורך זמן.

 

יתכן והם עשו התקדמות עם החומר ומה שאני אומר לא מעודכן - אבל הייתי בודק שוב מול הספק - חבל לבצע את כל ההתקנה היקרה והמורכבת ולגלות שהפודים התעוותו עם החמסין הראשון.

 

אורן

 

עריכה - יחד עם כל האמור לעיל - יתכן ולפוד לרמקול זה כן מתאים, כי סה"כ הפוד הוא לא מוצר ש"עובד"... שווה רק לבדוק שוב את תכונותיו ביחס לחום שיכול לשרור במכונית. התכונות המבניות של החומר הן טובות אפילו טובות מאוד - בזמנו אובגט הציגו סקייטבורד מודפס מהחומר הזה והוא סחב אותי ממש לא רע..:lol:

 

עוד עריכה: לגבי הברגת ברגים לפודים - מברז יעשה את העבודה אבל אל תצפה לפתוח ולסגור את הבורג יותר מכמה פעמים ספורות, במיוחד עם בורג M3 שהפסיעה שלו מאוד עדינה.

אני הייתי הולך דווקא על בורג פח עם סליל נמוך או אם אתה רוצה אובר קיל:

 

במוצרים פונקציונאלים שתיכננתי עבור ברגים שאמורים להפתח ולהסגר יתר מכמה פעמים הייתי שותל אינסרט מתכת. זה יתן לך אורך חיים נצחי להברגה...

 

הנה כאן דוגמא למוצר מודפס עם אינסרט מתכת לתבריג:

3DP.jpg

 

בקיצור אם אתה צריך עזרה את מכיר את הטלפון שלי..:wink:

עריכה אחרונה על ידי orenuchx
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אורן -

 

לגבי החומר פלסטיקה הירוק - הוא עמיד במקור לחום של עד 67 מעלות אבל עבר תהליך של טיפול בחום ואמור להיות עמיד ל97 מעלות.

 

גם בהדפסות הקודמות שקיבלתי עשיתי להם מבחני התעללות ברכב הקודם והשארתי אותם בשמש בימים ובלילות וסה"כ החומר עמיד ביותר לסביבת הרכב.

 

THREADED INSERTS לא נראה לי דרוש בכלל היות והפודים האלו נבנו לרמקולים ספציפיים ואין שום כוונה להחליפם בתוך הפוד הזה וזה אומר שהכוונה היא להברגה חד פעמית לכל חור וזהו. אבל זה רעיון מעולה! לבניות עתידיות.

 

מכיר את הטלפון ונהנה מהפרוייקט שלך :-P ומההפתעות שעוד יבואו ממנו הלאה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני לא מכיר את התחום מספיק, אני הייתי שמח לעשות משהו דומה גם לרכב שלי. להדפיס פודים ואם מחליפים רכב, מקל את ההתקנה הבאה.

כמה יכולה לעלות הדפסה כזאת?

002.jpg

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הפודים אני יכול להעיד שבחום מטורף של אילת באמצע אוגוסט ועם אוטו בצבע שחור מט (רק הוסיף לחמימות) החום בתוך הרכב לפי דעתי הגיע ל 60 ומשהו מעלות ולפוד לא קרה כלום :)

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרגיי

 

זה תלוי בכמות החומר וזמן ההדפסה באופן ישיר - תיקח בחשבון בערך בין 5-10 שעות הדפסה לפודים ברמקולים עד 3.5 אינטש פלוס מינוס.

 

תיקח בחשבון עוד משהו - אני לא סומך על חוזק החומרים האלו בשביל לבנות לפוד תושבות מודפסות וכאן אני נעזר בתושבות של RAM MOUNTS שכל חלק שלהן נע בין 6 ל 15 דולרים בד"כ ולכל פוד אתה תזדקק לפחות לשני בסיסים ורגל מחברת שזה בערך עוד כמאתיים עד שלוש מאות שקלים השקעה.

 

לדעתי זה שווה את זה בייחוד אם אין לך כוח לבניות פיבר וכל פעם שאתה עובר רכב לשלם על עוד בניה, פוד אמנם לא זול לטווח הקצר אבל לטווח הארוך הוא זול מאוד כשאתה חושב על זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי, לפי מה שבדקתי לפי מימדים עמור לעלות לפוד סביב 1500 ש"ח. פלוס RUM MOUNT ותושבת נגיע ל איזור 2000 לפוד?

4000 לזוג פודים!? too much!! בניייה עולה זול יותר לקורות.

 

אני מעדיף לבנות לבד מפיבר. עד כמה שאני לא לוצה להכנס לזה, אבל זה תחביב והתעסקות היא גם כייף, בסוף התהליך.

 

טוב נו, זא אף פעם לא נגמר )))

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שאתה יכול לקנות פודים קסטום מאלומיניום או עץ ובמקרה הזה, כרגע, זו אופציה זולה כנארה ביותר ממחצית הסכום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעו - אני חושב שהתפיסה של מחיר מול ערך כאן הופכת את המילה זול ליקר.

 

זול - למי? עבור מה?

 

בשביל חובב מערכות רכב לאודיו - זה כנראה יקר, יקר מאוד! אלא אם כן הכיס עמוק ואין בעיה של תקציב אז זה לא רלוונטי.

 

אבל בואו ניקח את מקורות ההכנסה האמיתיים של חברות הדפסת תלת מימד - תחום רכבי העל, תחום פיתוח אמצעי ספורט מתקדמים, חברות תעשיות על, חברות מחקר ופיתוח לתחום רפואה, הנדסת מכונות וכך הלאה.

 

בואו נתמקד בדוגמא מאוד קיצונית - מרוצי פורמולה 1!

 

היום בהדפסת FDM ניתן להשתמש בחומרים כמו הULTEM

מדובר על עמידות לכ260 מעלות צלזיוס ואף יותר.

 

תחשבו שאתם יכולים להדפיס היום בלוק מנוע שלם ותיבת הילוכים שלמה - רק המעטפת יספיק כאן.

 

וכן - זה אפשרי, שכן חלק מהמדפסות האלו יכולות להדפיס כבר למעלה מקוב - מטר על מטר על מטר - כן כן, זו לא טעות.

 

עכשיו תחשבו על חברה כמו פרארי למשל שפתאום קולטים שהם יכולים להדפיס בלוק מנוע שלם מהחומר הזה ולחסוך מאות קילוגרמים על מכונית המרוץ שלהם - זה הולך לשם, זה גם הכוון.

 

והנה מגיעות המגבלות:

 

1. להדפיס בלוק כזה דורש מדפסת וחומרים שעולים כנראה כמה מיליונים.

2. החומר לאחר ההדפסה יהיה עמיד בתנאים כאלו כנראה לתקופה קצרה - מספר חודשים נניח.

3. הדפסה של בלוק מנוע שכזה לבדו כנראה תעלה כמו משכנתא קטנה.

 

כמובן - זה נשמע לנו יקר.

 

אך האם עבור חברה כמו פרארי, לקחת מכונית מרוץ שלה ולהעביר אותה לעידן הבא, לשפר את יכולת המיאוץ שלה, שיווי המשקל שלה בעזרת טכנולוגיה כזו זה לא ישתלם?

 

אפילו אם הם יצטרכו להחליף מנוע כל מירוץ או שניים - אני מוכן להתערב שהם ישלמו דרך האף!!!

 

עוד דוגמא - חברה שעובד עם תבניות במכבשי לחץ

 

תבנית מתכת עולה הון

 

כמה יעלה לייצר תבנית מפלסטיק? או פוטו-פולימר ליתר דיוק?

 

נכון - הרבה הרבה פחות, אפילו אם תבנית כזו תחזיק שליש מהזמן, ההשקעה במדפסת ובחומרים שווה להם כי הם עדיין חוסכים מיליונים בטווח הארוך.

 

אז שוב - זול, יקר, משתלם, כדאי

 

תלוי למי תלוי למה.

 

לנו - כאמור - זה משתלם אם החלטנו לקנות מדפסת משלנו ולהדפיס בחומרים שכן עמידים לסביבת רכב כמו ABS או PEGT.

 

אבל זה עוד מוקדם, זה עוד לא פתרון "זול" לתחום שלנו בטח שלא למישהו שהוא לא בית עסק שעובד בזה יום יום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טום ואללה השכלתי, לא חשבתי שיש משהו מאחורי תכנון של הגרילים (מלבד הנראות)

 

האמת איציק שהגדרת את זה יפה מאוד דווקא במילה\מושג "נראות"

 

אם אתה יכול לראות את הרמקול דרך הגריל בצורה ברורה, זה נכון גם ההפך - הוא יכול "לראות" אותך ואני לא אתפלא אם זה היה הרעיון האמיתי והפשוט מאחורי הגריל הזה.

 

בכל מקרה, החלטתי כן לנסות ליישם את עצתו של אורן לגבי הברזות מתברגות - והזמנתי קיט לתיקון הברזות M3 שמכיל בתוכו מברז לTHREADED INSERTS M3

 

סט של THREADED INSERTS M3

 

וסט של ברגים M3 עם ראש פטריה והברגת HEX בשביל המראה הסופי.

 

יש לי זמן, אני לא ממהר עם הפודים האלה והחלפת הרמקולים, סה"כ המערכת נשמעת פשוט נפלא ולמען האמת אחרי החלפת הרמקולים זה יהיה שוב לעשות פאזות ושוב לעשות איקולציה ובדיקת עקומת בית - לא ממש יש לי כוח לכל זה כרגע, בקרוב כשיהיו לילות וערבים נעימים יותר אתקדם עם הנושא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום ביניים

 

ובכן, רעיון מבריק אשר נתבקשתי ע"י חבר הפורום אשר את שמו גם ניתן לפרש כ"מר קו" :-P (מחווה לגיבור ילדות ואני מציע לכם לחפש ביוטיוב "מר קו מתחתן עם מרוקאית - ענק) מעניין אם תזהו במי מדובר.

 

מבחינת סאונד ורכיבי מערכת

 

יחידת ראש - נקסוס 7 על רום וקרנל של טימור CM10.1 עד כמה שזכור לי.

ספק כוח - סיני שקר כלשהו 5V על 25 וואט

מפצל USB שבעה פורטים של די-לינק עם כניסה לספק כוח חיצוני.

DOK של סאן דיסק 128GB

USB DAC CONVERTER של HIFIMEDIY מדגם SABRE ומשתיק רעשים ISOLATOR

 

יחידת ראש חליפית - הסמארטפון שלי, MEIZU M2 NOTE

 

יחידת ראש מובנית ברכב - דאבל דין ROADRUNNER סיני שקר כלשהו בשביל מצלמת רוורס ורדיו FM.

 

טכנולוגיית הסאונד - AUDISON FULL DA

 

DSP - אודיסון BIT ONE שמקבל כניסה אופטית למעט הדאבל דין.

 

הגברה -

 

AUDISON VOCE AV5.1HD

ומגבר שקר כלשהוא SSI שני ערוצים 2*50 שמאט אה ז"א וואט :shock:

 

רמקולים קדמיים - טוויטר של HAT מדגם L1V1 ומידריינג' של CDT מדגם ES02

 

נקודת החיתוך בין השניים הינה 6.3 קילו הרץ בסלופ 6

מקבלים 50 וואט הגברה PURE CLASS A

נקודת החיתוך התחתונה הינה 1750 הרץ בסלופ 12

 

המידבאסים הינם MOREL HYBRID 602 אשר נחתכים בין 60 ל1750 הרץ בסלופ 6 ומנגנים היטב ללא כל סימני מצוקה.

 

מוגברים על ערוץ הגברה 140 וואט בקלאס AB ולדעתי - לא מקבלים מספיק ואגיע לכך מאוחר יותר.

 

סאב וופר - כרגע, ARC AUDIO BLACK 10 שני סלילים של שני אוהם

 

מוגבר על 600 וואט ב4 אוהם חתוך בין 30-60 בסלופ 24 כזכור לי בתיבה אטומה שהיא לאחר בדיקה 0.6CF ולדעתי היא פשוט קטנה מידי ולא מאפשרת לו לתת "מחץ" אבל מבחינת SQ הוא פשוט אחד הטובים ביותר שיצא לי לשמוע.

 

רמקולים אחוריים של פיוניר TS-150X 3WAY בקופסאות אטומות מקוריות - מנגנים בהנחתה רצינית מאוד ומבדרים רק את היושבים מאחור ובוקשי מורגשים מקדימה - רק נותנים קצת השלמת נפח.

 

בוצעו ברכב התאמת פאזות (קטביות) בין כל תשעת הרמקולים.

 

לגבי עקומת בית, TC ואיקולציה - לקרוא את תגובות 86 עד 88.

 

 

חיווט של קנוקונספטז למתח - RCA - אין! רק אחד של מטר בשביל מגבר שני הערוצים של מונסטר וגם זה ישתנה בעתיד.

 

בידוד מעורב של ESIMPEX (חומר תואם פוקאל BAM), שטיחים של סטינגר רוד-קיל, כמה יריעות בודדות של סטינגר רודקיל אקספרט ותא מטען שמבודד בעזרת ספוג נאופרן שעלה לי 220 שקלים ל20SQFT ותא מטען שמבודד (דלת תא מטען) בשאריות של דיינאליינר שנשארו לי מהרכב הקודם.

 

הרכב סה"כ שקט מאוד - הדבר היחיד שרועש בו זה זוג צמיגי אוי-ויישן קידמיים שיוחלפו בקרוב בNANO ENERGY R30 של טויו (לאחר שהתקנתי רביעיה ברכב של האשה התרשמתי מהם מאוד בייחוד ביחס למחירם).

 

 

המערכת עובדת ואני סופר מבסוט מהתוצאה אבל בקרוב יהיו כמה שינויים.

 

אביזרים נלווים

 

בוסטר התנעה שעלה 300 שקלים והציל אותי ביום סגריר! וגם כמה נהגים אחרים מאז.

 

מצלמת דש בורד מדגם A118C של נובה-טק שהומלצה פעמים רבות בדביק של פורום כללי.

 

תשימו לב לדבר הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?592010-%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%94-%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%92-%D7%91%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9-531-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%99%D7%A9-%D7%98%D7%A2%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97-%D7%93%D7%99%D7%95%D7%95%D7%97-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94-%D7%9C%D7%93%D7%A2%D7%AA%D7%9B%D7%9D&highlight=%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%94+%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%92+%D7%91%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9+531

 

עלות הפרוייקט

 

נשאלתי לגבי עלות הפרוייקט - אני מראש אומר שאני מחשב את העלות לפי עלות לצרכן של חלק מהרכיבים ולא לפי העלות האמיתי שעלתה לי, יחד עם זאת בידיעה שההדפסות לא עלו לי כלום וזה חסכון של 4 אלף שקלים לפה ולשם ההבדל במחירים בין מה ששילמתי לבין מה שהייתי משלם ללא העובדה שאני מקושר לכל התחום הזה היא נמדד על כ3K שקלים בערך - לפרוייקט שכזה, מדובר על כ10 אחוז כחסכון סה"כ ואני חושב שזה לא משהו חריג.

 

החישוב שלי הוא כ33 אלף שקלים להכל כולל הכל כמובן לרגע הנוכחי ואני מאמין שסה"כ הפרוייקט הזה יסתיים בסופו של דבר, לרכב הזה - באזור ה40K שקלים פלוס מינוס.

 

ראיתי פרוייקטים יקרים בהרבה - אפילו פי שלושה.

 

כוונות לעתיד - הקרוב והרחוק ולקחים ורשמים

 

1. אני מקווה שבמהלך החודש הקרוב תהיה כאן עוד הפתעה מאוד מעניינת לא יכול לשתף כרגע היות וזה לא סגור עדיין.

 

2. הגברה - התחושה שלי היא שהמידבאסים יכולים ואף רוצים לקבל הרבה יותר - כאשר עובדים בגיין נכון, מגלים ש100 או 150 וואט לאלמנט כמו מידבאס - זה לא כל כך הרבה אולי אפילו כמעט אעז לאמר מעט.

 

אני בכוונה רוצה את הCDMים בכדי שאוכל להוריד את נקודות החיתוך למידבאסים לאזור ה900-700 ולהשתמש בהם כוופרים,

 

לתת להם ה-ר-ב-ה יותר הספק ולעלות להם כמובן את נקודת החיתוך התחתונה מ60 למשהו הרבה יותר בטוח כמו 120 הרץ וכאן נכנס לתמונה "מר קו" שגרם לי לחשוב על כך רבות.

 

מה התכנית - אני מאוד רוצה להביא את הAV2 של אודיסון הבעיה היא שלארץ זה יהיה רק בייבוא אישי ואני מפסיד כאן את העבודה ואת השירות והאחריות הנהדרים וגם את הגב האדיר שדרור נותן למוצרי אודיסון והרץ

 

ולהעביר את המידבאסים ל260 וואט! - את הBIT IN ארכוש מדרור.

 

הסיבה לכך היא שמגברי שני ערוצים בקושי נמכרים ובכדי להביא לכאן מגבר בודד להכריח יבואן לעבור מכון תקנים - זה פשוט לא משתלם, לא לי, לא לו.

 

אז האפשרות השניה היא לקחת AV קוואטרו ולהרים אותם על גישורים ולפתוח להם ת'תחת עם 400 וואט לוופר :-P

 

חזון למועד - קודם כל ההפתעה הראשונה ורק אחרי איזה שנה או שנה וחצי כנראה אתפנה לפנטזיית הוואטים הזו ואני די בטוח שאזדקק לשדרג אלטרנטור לאחר מעשה שכזה - אז, לא לעכשיו - לא בתקציב!

 

אבל כיף לחלום חלומות ולחלוק אותם אתכם וגם כיף להגשים חלק מהם ולחלוק אותם אתכם.

 

לאחר שאעבור לCDM ולפודים החדשים אצטרך גם כמובן לבדוק פאזות מחדש ולהכנס שוב לעקומת בית - אפילו לזה אין לי כוח כרגע :-D

 

סוף סיכום ביניים - שאלות חופשי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...