Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מפקדים בצה''ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל מה הצבא רוכש מיצובישי פג'רו כשיש סופה 3?

לי העניין נשמע מוזר, לרכוש רכב ב300 אלף ש''ח (למרות שהצבא קונה בפחות אבל עדין הרבה).

איפה ההיגיון?

 

 

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

נכון שמדובר בעניין של דרגה אבל עזוב כביש, הם שוברים לפג'רואים את הצורה בשטח.

לא רואה שום בעיה לספק רנגלר אוטומטי, שגם יותר זול וכמובן עמיד יותר בשטח מבחינת בודי.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

אני גם לא הבנתי את זה, מג"דים עם סופה, מח"טים עם פאג'רו, כנראה שיש סיבה.

היתרון של הפאג'רו שהוא רכב אזרחי שעבר שינויים לטובת הצבא (נניח במקום המושבים מאחור יש מדף למכשירי קשר עם תיבות מתח של 24V).

יש גם כאלו שיש להם זאבים.

 

אגב, היום פגשתי את הנהג של מח"א, הוא בא עם טויוטה קאמרי. זה רכב אלופים כנראה. לא מאזדה 6.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

סופה 3 הוא רכב מכוון לשטח שהרבה פחות נעים לחיות איתו על הכביש - שני כלי הרכב מאוד שונים אחד מהשני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
נכון שמדובר בעניין של דרגה אבל עזוב כביש, הם שוברים לפג'רואים את הצורה בשטח.

לא רואה שום בעיה לספק רנגלר אוטומטי, שגם יותר זול וכמובן עמיד יותר בשטח מבחינת בודי.

 

יש גם רנגלרים, אך אינני יודע מהו הקריטריון לקבלם.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מתוך סקרנות, מה הרכבים שמקבלים היום:

 

סא"ל

אל"מ

ת"אל

אלוף

 

בתקופתי היו

 

פיזו 205

פורד אריקה

וולוו

דודג' דארט / פלימוט וולרה

ממה שאני זוכר שהיה לאחרונה בבסיס שלי (לפני חצי שנה ככה):

סאלים היו יוצאים עם מיצובישי אטרג' או קיה ריו

למח"ט היה פג'רו

פורסם

צה"ל החל להצמיד רכבים לקצינים מדרגת סא"ל משנת 63', בהוראת הרמטכ"ל צבי צור.

סא"ל ואל"מ היו מקבלים סיטרואן דה שבו, אלופים היו מקבלים לארק ( דרגת תת אלוף עוד לא היתה, הופיעה רק ב 68')

בשנת 66' הוחלפה הדה שבו בסוסיתא כרמל 12, ומאוחר יותר בכרמל דוכס.

בשנת 68', כשנוספה דרגת תת אלוף, נקלטו בצה"ל פליימוט וליאנט שניתנו לתתי אלופים, ומאוחר יותר לאלופים שהחליפו בהדרגה את הלארקים.

בתחילת שנות ה 70' אל"מ קיבלו פיאט 132 1.8 אוטומטיות, תא"ל קיבלו וולבו 144.

רכבי השטח היו וואגוניר מתוצרת ג'יפ האמריקאית.

מאוחר יותר הוחלפו הוואגונירים בג'יפ סיקס מתוצרת הארץ.

בסוף שנות ה 80' מחט"ים ומעלה קיבלו בלייזר CUCV שהחליפו את הבלייזר דיזל 6.2.

את ה CUCV החליפו בסוף שנות ה 90' איסוזו טרופר, ואותם החליף הפאג'רו קינג.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
העלוית של הפאגרואים זניחות. אני ממליץ לא להתחיל להכנס לכל גרוש ולהיות שופטים בלי להכיר את הפרטים שמאחורי הקלעים.

הנה הסיבה בשלה תקציב הבטחון אינו פחות ממופקר, העדר טוטאלי של שקיפות וקידושה המתחדש לבקרים של הפרה השמנה הזו.

פורסם
נכון שמדובר בעניין של דרגה אבל עזוב כביש, הם שוברים לפג'רואים את הצורה בשטח.

לא רואה שום בעיה לספק רנגלר אוטומטי, שגם יותר זול וכמובן עמיד יותר בשטח מבחינת בודי.

 

אם בצבא מתמודדים עם יונדאי אקסנט ומיצובישי אטראג' בשטח אז הבעיה להכניס פג'ארו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הנה הסיבה בשלה תקציב הבטחון אינו פחות ממופקר, העדר טוטאלי של שקיפות וקידושה המתחדש לבקרים של הפרה השמנה הזו.

 

תאמין לי שתקציב הבטחון לא מנופח כי לקחו פאגרו במקום סופה.


×
×
  • תוכן חדש...