Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח לעזרתכם בנושא הבא:

ברשותי יונדאי אקסנט, שנת 2005, אוטומטית, ק"מ קצת מעל 200,000 ק"מ.

עשיתי טיפול טיימינג לא מזמן ואת כל הטיפולים הסדירים.

לפני מס' שבועות ביטל המוסכניק את הטרמוסטט, כיוון שהרכב התחמם ומאז אכן הרכב לא מתחמם אבל נוצרה בעיה חדשה-

הרכב מתקשה בסחיבה בעליות ומתקשה מאוד במעבר (גם כשאני נותנת גז חזק) ממהירות של 60 קמ"ש ל-80 קמ"ש בעליות.(כשמכבים את המזגן זה קצת עוזר לסחיבה).

בנסיעה בכביש מהירה הבעיה הזו לא מורגשת, אבל כן יש תחושה שבאפן כללי הרכב ירד בכוח שלו. מגיע עד 100 קמ"ש בכביש מהיר וזהו.

 

בנוסף, יש רעש מקדימה, גם כשמכבים את המזגן.

 

 

אשמח לעזרה (אני לקראת מכירת הרכב, לא רוצה להיכנס להוצאות...)

פורסם

ביטול הטרמוסטט הוא צעד לא תקין בעליל. אם הרכב מיתחמם עם טרמוסטט קיימת בעיה ולעקוף אותה זה לא פיתרון! סיים את הרומן שלך עם אותו מוסך וטפל בבעיה. חוסר הסחיבה מושפע בוודאות מבעיה שקיימת אצלך שבעיקבותה בוטל הטרמוסטט. מקווה בשבילך שלא מדובר בבעיית ראש מנוע!

פורסם

אני מצטרף לחשש שזה קשור לראש.

מניסיון עם אקסנט 01...

ייתכן שתוכל לסחוב כך עוד כמה חודשים... אבל יותר כדאי לטפל בבעיה לפני שהיא תחמיר.

פורסם

ביטול טרמוסטט לרוב גורם למנוע והדלקה קבועה של המאוורר גורמת לירדה בטמפ' העבודה ... המטרה שלה הטרמוסט זה לשמור על טמפ' עבודה מתאים , לא רק לקרר...

פורסם
ביטול טרמוסטט לרוב גורם למנוע והדלקה קבועה של המאוורר גורמת לירדה בטמפ' העבודה ... המטרה שלה הטרמוסט זה לשמור על טמפ' עבודה מתאים , לא רק לקרר...

 

הטרמוסטט לא מקרר בשום מצב. האויר החיצוני והמאוורר רדיאטור תפקידם הוא לקרר.

פורסם
ביטול טרמוסטט לרוב גורם למנוע והדלקה קבועה של המאוורר גורמת לירדה בטמפ' העבודה ... המטרה שלה הטרמוסט זה לשמור על טמפ' עבודה מתאים , לא רק לקרר...

ביטול הטרמוסטט גם עלול לגרום להתחממות מנוע

בכל מקרה יש לבצע אבחון מסודר אחר שמטפלים בטרמוסטט, לחץ דלק, לחץ הפוך של מערכת הפליטה לאיתור ממיר קטליטי סתום חלקית או אולי מצב מנוע לא תקין

פורסם

אז אולי לא הובנתי , למנוע יש טמפ' עבודה אידיאלית , וסביבה הוא אמור לעבוד... התפקיד של חלק מהטרמוסטטים זה לוודא את זה שלא יהיה חם מידיי ושלא יהיה קר מידיי ...כשמדליקים את המאורר באופן קבוע מורידים את טמפ' העבודה של המנוע דבר שגורם לשריפה לא מושלמת של הדלקים...

×
×
  • תוכן חדש...