Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצחיק לפעמים אנחנו קצת חושבים שאנחנו טובים יותר מכולם. שמיצרים רכב חדש ומודרני יושבים מהנדסים וחושבים ובודקים וחושבים ושוב בודקים ושוב חושבים ושוב בודקים ואז סוף שוב חושבים ובודקים. מגיעים למסקנה לא צריך שעון אלא מספיק בנורה.

שורה תחתונה מתאים לך רכב עם שעון חום חפש כזה במידה אין בעיה שאין אז אין.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

זה לא המהנדסים זה האינטרס.

אני לא יחפש עכשיו מאיזה אינטרס הם פועלים.

אבל כאחד שנוהג על רכב בן 20 השעון חום חשוב מאוד, בעזרתו אני יודע לאבחן אם משהו לא פועל כשורה.

כשהרכבים האלה יתיישנו לא יהיה מנוס אלה להתקין שעון.

 

ועובדה שיש דגמים שכן מקבלים שעון.

 

מה שיותר מרתיח שהכל הכל אלקטרוני, מחשב חכם מאוד יש, מסך יש, למה לא להכניס למחשב דרך שורה עם טמפ׳ מנוע?

עוד כמה דקות עבודה למתכנת, מכאן מתקבל שזה נטו מאינטרס של החברה.

 

מעבר לכך על שעון חום אני יתפשר כי לבסוף אני יתקין לבד משהו שיעשה עבודה יותר טובה מהמקורי (דיגיטאלי מדוייק עם צפצוף).

מה אני יעשה שהפאביה התאימה לי כמו כפפה.

פורסם

מה האינטרס? שמנוע של חברה מסוימת יתחמם ויהרס ובכך התדמית שלה תיפגע?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש בה מחשב דרך?

במחשב הדרך של הסקודה ראפיד יש חום מנוע שניתן להגדיר אותו שיתריע בצליל אם חום המנוע עובר רף מסוים למרות שיש גם שעון חום מנוע ברכב.

האם בסיאט איביזה אין (מחשב דרך או חום מנוע במחשב דרך)?

פורסם

אהבתי איך ניר100 משווה את חשיבות שעון החום ברכב בן 20 לחשיבותו ברכב חדש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

חבר, אחרי 5 שנים כל טרמוסטט יכול לעשות את העבודה באופן לקוי, וונטה יכולה לשבוק ועוד שלל בעיות.

 

ההשוואה לשם כך שהיום 2015, יש תצוגת נתונים מהמחשב בלוח שעונים החל מהרכבים הכי זולים ובחלק מהרכבים גם תצוגה צבעונית.

להחסיר פרט כזה זה ללכת כמה שנים אחורה.

 

בסופו של דבר לחיסכון יש את המשמעות הכי גדולה, פחות כמה פרוטות כפול מאות אלפי רכבים, וזה מתחיל מפה ונגמר בסודות שנחשפים במקרה (כמו זיהום האוויר)

ככה שאני לא חושב שחברה שעבדה על הצרכנים, יהיה אכפת לה מהתדמית שלצרכן הישראלי בשם ניר100 שמחזיק את הרכב מינימום 10 שנים, ילך ראש מנוע.

אבל זה בסדר לפני שרכשתי את הרכב עשיתי סקר שוק מעמיק ושאלתי עשרות של בעלי רכב זהה לגבי כל המחלות שלו.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם
אהבתי איך ניר100 משווה את חשיבות שעון החום ברכב בן 20 לחשיבותו ברכב חדש.

 

הרכב לא נשאר חדש, אתה יודע.

 

כשקניתי את הסקודה לפני 7 שנים כתבו לי כולם: "בשביל מה אתה צריך מד חום? - זה רכב חדש עם אחריות!"

אבל הנה, 7 שנים אחרי, אין אחריות והרכב כבר לא חדש, אולם אני מעוניין להמשיך להחזיק בו. האם להמתין עד שיהיה צורך בשיפוץ ראש בגלל חיסכון כספי של יצרן ו/או יבואני הרכב שמייבאים דגמים בלי אבזור?

פורסם

סטיו, למיטב זכרוני סיימת תואר במשהו שקשור לניהול או כלכלה. אז אני מניח שלמדת סטאטיסטיקה - זו התשובה ללמה אין שעון חום.

שים לב ששעון לחץ השמן נעלם גם הוא מהרכבים, וגם שעון הטעינה, הסיבה היא כי למרות המורכבות הטכנולוגית, האמינות הבסיסית של המנועים עולה (חוץ מלימוני TSI או THP או שלל טכנולוגיות בוסריות שהיצרנים מתעקשים לדחוף לשוק לפני שסיימו את הdebugging) וההבנה של הנהג במכניקה יורדת.

פעם, (אבל ממש פעם) כולם ידעו לבדוק שמן ומים, כי הסבירות לבעיה הייתה גבוה יותר, היום - יש נהגים שלא יודעים איך לפתוח את מכסה המנוע.

זה בסיס הטענה שלי.

רכב משפחתי חדש, לא 'חייב' שעון חום. והימצאותו או חוסרו של שעון חום לא אמורים לפסול רכב שקולע לכל שאר הסעיפים - מקסימום, אפשר להוסיף שעון בקלות רבה ועם השקעה קטנה לעשות לו אינטגרציה אל תוך הדשבורד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פעם, (אבל ממש פעם) כולם ידעו לבדוק שמן ומים, כי הסבירות לבעיה הייתה גבוה יותר, היום - יש נהגים שלא יודעים איך לפתוח את מכסה המנוע.

זה בסיס הטענה שלי.

מזה פעם ? לפני 5 שנים עשר או עשרים שנה אחורה ?

גם רכבים חדשים סובלים מבעיות של לחץ שמן או חוסר בנוזל קירור בדיוק כמו רכבים שיוצרו לפני 30 שנים.

איזה כייף לי :)

פורסם

רכב משפחתי חדש, לא 'חייב' שעון חום.

אני אכתוב שוב: הרכב אינו נשאר חדש. גם אם רכב חדש אינו זקוק לשעון חום, לאחר X שנים הוא יהיה זקוק.

הסקודה שלי היתה פעם חדשה, כעת היא ישנה. אין שעון חום.

אני לא נוסע על הרכב הזה יותר כי אני התחלתי לעבוד במרחק של 600 מטר הליכה מהבית, אבל אמי ואחותי הודרכו מה לעשות במקרה של כשל במערכת הקירור: כלום. אין שעון, אין מה לעשות. אלוהים גדול. אם תידלק נורה תעצרו ותתפללו לטוב.

 

עם זאת, נדיר אבל עדיין ייתכנו כשלים במערכות הקירור, שמן וחשמל של מכוניות חדשות - במיוחד אם מבצעים כל מיני התקנות מקומיות של חיישנים ומיגונים.


×
×
  • תוכן חדש...