Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

רוקן את נוזל הקירור ממיכל העיבוי ובדוק האם נדלקת התראה בלוח המחוונים.

לחילופין, חפש על המיכל חיישן שהאלקטרודות שלו טבולות בנוזל הקירור.

ככה זה אמור להיראות:

 

golf-mk4-1608.png

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בדקתי בספר הרכב וכתוב שנורת נוזל הקירור תידלק במקרה של מפלס נוזל קירור נמוך (וחום מנוע גבוה) אבל היא לא עבדה. אולי יש תקלה במערכת?

אם יש קונקטור חשמלי ואני מנתק אותו - הנורה אמורה לעבוד?

למה אין מצב טסט שמפעילים ידנית מתוך תא המנוע? כשאני מסובב את המפתח היא דווקא נדלקת ונכבית.

 

נו, לכו תסמכו על נורה שתידלק.

פורסם

טמטום גדול לא לשים שעון.

כשהרכב מתיישן קצת זה כלי עזר כאשר השעון הוא אמיתי שזז ולא מה שאתם מתארים שמחובר למחשב רכב.

(בכל הרכבים שהיו לי עד היום השעון היה מדוייק).

 

יש איזו אלטרנטיבה מומלצת להתקנת שעון חום?

הפאביה במשפחה מתחילה להתיישן ועוד מעט אני יצטרך לצייד אותה בשעון חום.

 

קיים שעון אלחוטי\חוטי שמתחבר לobd2 שיציג לי טמפ מדוייקת?

פורסם

כל מכשיר עם אנדרואיד יכול להתחבר לOBD2 ולהציג לך טמפ' מדוייקת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא כל מכשיר, מכשיר gsmart שברשותי אומנם הצלחתי לזווג אותו עם ה obd אך התוכנות לא אינגי ולא טורק, לא הצליחו להעביר לו נתונים.

קראתי בתגובות על עוד מספר טלפונים סינים שלא צלחו את המשימה.

פורסם

פלאפון לא בא בחשבון, צריך תצוגת מצב תמידית, כמו שעון רגיל.

ולהחליף את המערכת המקורית במערכת עם אנדרואיד גם לא בא בחשבון.

 

אני לא בקיא ולא מעודכן בתחום לכן שאלתי אם קיים שעון. (כי כבלים וחיישנים זה שנות ה90, עכשיו יש מחשב אז עדיף להשתמש בו..

מצחיק שבשנות ה90 הרכבים עשו את העבודה יותר טוב.

פורסם

אנשים שתוקפים את פות״ש פשוט מבלבלים במוח ומנסים להעלים עין מתופעה מסוכנת (לצרכן בעיקר). מד-חום מנוע נותן אינדיקציה לגבי תפקודו של המנוע, שסתם נורה שתשתק (כשמאוחר מדי...) לא נותנת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם (נערך)

צריך המלצה, לחפש באיביי ולשפוך 300 שח על משהו שלא בטוח עובד עם הגרמניות האלה זה לא חוכמה.

אלה אם כן ניסית וזה בוודאות פועל על הגרמניות של השנים האחרונות.

(בגלל זה רשמתי שחסר לי ידע, לא יצא לי לקרוא בנושא הobd ומשיחה עם אנשים התברר לי שלא הכל תואם).

 

מישהו יודע האם הנורה האדומה מלווה בזמזום?

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

אני חושב שכן,בקרייזלר של אבא שלי הייתה גם התרעה קולית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מישהו יודע האם הנורה האדומה מלווה בזמזום?

 

בכל הרכבים שיצא לי להשתמש עם שעון או עם נורה אין התרעה קולית, זו מלכתחילה הייתה הסיבה שהתקנתי אצלי בקר טמפרטורה, עם זמזום מציק שאי אפשר להתעלם ממנו (למצבים שלא אני נוהג ברכב).


×
×
  • תוכן חדש...