Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה של פרוססור


Lavi Benshimol
שימו לב! השרשור הזה בן 3116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום! חדש בפורום מקווה שלא מפר פה חוקים איכשהו.

 

ברשותי מאזדה 3 5 דלתות 2015 ולצערי הגרסא הכי מאובזרת מגיעה עם 6 רמקולים סטוק של החברה (לא כמו בחול שם מקבלים מערכת bose רצינית)

 

אני לא כל כך רוצה להתעסק בלהחליף את כל המערכת וקראתי פה בפורום וגם בעוד כמה מקורות שפרוססור יכול לענות על הצורך בשיפור הסאונד.

 

אז הייעוץ הוא כזה : האם כדאי לי בכלל לקנות פרוססור ? (התעניינתי ב אודיסון ביט 1), אם כן, איפה אפשר למצוא מתקין באיזור באר שבע ?

[h=1]אם לא, כדאי לי לקנות פרוססור, אפשר הסבר קצר? או אפילו קישור למה כן כדאי לעשות ? התקציב שלי הוא כ3K.[/h]

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל ביט 1 יש צורך במגברים ורמקולים איכותיים, יש מגבר של מוסקוני שכולל בתוכו פרוססור, השאלה למה לך פרוססור? תתחיל משדרוג רדיו דיסק תוסיף מגבר וסט קדמי נורמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עושה רושם שזה סיפור פשוט להחליף את יחידת הראש במאזדות החדשות.

גם לאודיסון יש את סדרת הפרימה ביט שהיא למעשה מגבר צנוע יחסית בשילוב פרוססור.

ראה שרשור Audio System בדביקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי על הסדרת הפרימה של אודיסון והחבילה מותאמת אישית שהם מדברים בשרשור נשמע כמו משהו מעניין. אבל הבנתי גם שתענוג שכזה ייעלה מעל ה5K. וגם לא ברור כל כך אם יש הצעת מחיר לסט מותאם למאזדה שלוש (אם בכלל יש).

אם הייתי מכוון לסט הזה, במה כדאי לי להשקיע ? במגבר הצנוע בשילוב פרוססור ואז בשלב יותר מאוחר ברמקולים ? (הרעיון של סט שלם מותאם לרכב באמת קרץ לי) או שאני יכול להחליף רמקולים ולאחר מכן להוסיף את היחידה הזאת ? לא הבנתי אם אני רק ישים את הרמקולים של אודיסון זה לא ידרוש ממני כבר את המגבר, מצידי להחליף רק קדמיים ואחוריים בלי סאב נניח ואת הסאב ואת המגבר המשולב בהמשך.

 

מה דעתכם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חייב לקנות את כל הסאונד pack אתה יכול לרכוש רק מגבר פרימה עם פרוססור פנימי ואולי סט קומפוננט פשוט לקדמת הרכב ואחכ להתקדם או לחבילת רמקולים או להוספת סאב.

 

הדבר הכי מעניין הוא היכולת לחבר למגבר הזה משהו שיש לו יציאה אופטית כמו למשל סמארטפון עם dac ולהנות מסיגנל שעובד בבתצורת full da

 

סיגנל ברמת היי אנד בסכום שנחשב גרושים ביחס לכל פתרון אחר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא שומע יותר מידי על ווליום גבוה אני חושב שJBL MS8 יעשה את העבודה בסביבות 1300 יד שנייה ואתה מסודר, במיוחד שעד כמה שידוע לי המאזדה 3 מגיעה עם רמקול סנטר מקדימה. ב1700 הנוטרים אתה יכול להשקיע במגבר וסאב אולי גם סט קדמי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך זה משנה אם הוולים גבוה לms8?

אהבתי שבאודיסון הוא עושה את העבודה מאחורי הקלעים ואין לו איזה בקר שצריך למצוא לו מקום לצערי אין רמקול מקדימה אך יש הכנה שאולי אני אהיה מעוניין לשים שם בהמשך. דווקא מבחינת רמקולים רציתי לחכות ולשים בהמשך קומפוננט איכותי מקדימה וזוג איכותי מאוחרה(אין מקום לטוויטר ולא מתכוון לעשות), בסביבות האלפיים שקל ורק בסוף לחשוב אם יש צורך בסאב.

אשמח ליותר פירוט כי באמת התקנת אודיסון 4.9 ביט זה לא סיפור זול. בנוגע ליד שניה יש מתקינים שיתקנו לי דבר כזה? כי אני לא מתיימר לדעת לפרק ולהרכיב ומעדיף לשלם כדי שייצא טוב ומבלי לגרום נזק לפלסטיקה או דברים חשובים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל במגבר עם פרוססור כמו שהמליצו לך

זה כבר יתן לך שיפור משמעותי

אחר כך תוסיף סאב

ואז תראה אם בכלל יש סיבה להחליף את הרמקולים הקדמיים.

את הרמקולים האחוריים אין סיבה לשדרג

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חג שמח קודם כל:)

איזה רמקולים מותקנים כרגע? בדקת?

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חג שמח אמיר.

כרגע יש לי ברכב 6 רמקולים בסיסיים מהיצרן (לא גרסת bose) שאת הסאונד שלהם אני לא אוהב ולא כל כך יודע להסביר למה. אולי הhu מוציא סאונד לא טוב אולי הרמקולים נותנים ביצועים שלא לטעמי. בכל אופן החלטתי לשדרג את המערכת.

bmw_525_89 אני עשיתי מחקר ואספתי כבר כיוון מסוים

הכיוון הוא כזה : התקנת הaudison 4.9bit שהוא גם מגבר וגם פרוססור ועליו אחבר זוג קומפוננט 6.5 מקדימה (חושב על focal ps165 בעיקר אבל אשמח לשמוע הצעות נוספות באיזור ה1200 ש"ח)

הבנתי מכמה מקומות שאין טעם להשקיע כסף ברמקולים מאחורה. שהם פוגעים באימג'/במה וכו'. הדילמה היא שאני לא מעוניין כל כך להכנס לעוד מגבר בשביל סאב שזה סיפור לא זול (לא נראה לי מתאים לחבר משהו זול לחלקים היקרים שאני מתכנן מקדימה) ומצד שני קיימת הטענה שרמקולים מאחורה מיותרים.

אבל מכיוון שאני לא רוצה לשים ברכב סאב וופר, מבחינת עלות ומבחינת תועלת (הייתי ברכבים שאין בהם סאב והסאונד היה מספק) מבחינתי נשארה שאלה אחת: איזה רמקולים כן לשים מאחורה (קראתי כמה שהמליצו על kicker mid range אבל לא הבנתי מאיפה אפשר לרכוש והאם יש mid range של עוד חברות), התקציב שנותר לי הוא לא גדול ואם אוכל למצוא איזה זוג שישלימו לי את המערכת באיזור ה500+-אני אשמח!

 

ושוב חג שמח ותודה רבה לכל העוזרים! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין סאב וופר תשקיע ברמקולים אובאליים במידה 6*9 זה יתן לך לפחות באס מינימלי שאפשר להנות ממנו.

 

תחשוב אולי על סאב שמונה אינטש צנוע הספק ונציל במקום, למשל סדרת מיקרוסאב של jl למגבר של פרימה לא צריך להיות קושי להרים אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RoNeR בסופו של דבר החלטתי שאני קונה סט לקדמי ובכללי אין לי מה לעשות עם 8 ערוצים והגדלים שרשמת קצת לא מסתדרים לי

Lanosforce לא הצלחתי למצוא מישהו שמוכר microsub ובכמה, ראיתי רק באמזון שמדובר בכ200 דולר שזה 800 ש"ח במחירים של חו"ל (בארץ זה ייצא קצת יותר מהניסיון שלי) וזה קצת מעל התקציב ששלי שגם ככה קצת מתחתי אותו.

 

לגבי 9*6 לשים אותם בדלת זאת אופציה? כי שם יש כבר רמקולים לא בטוח לגבי התאימות של המידה. אם אני אשתמש ב6.5 זה יהיה משמעותי בהבדל?

בתחום הזה של הcoaxial הבנתי שפיוניר סדרה A נחשבת לסבירה בהחלט. (?)

 

אם תוכל להתייחס לעניין של ה mid range בלבד(כנראה בלי טיווטר או קרוס שמקצץ אותו). האם זה כדאי או שעדיף רמקול רגיל כמו pioneer TSA 1685R למשל

ושוב תודה על המענה המהיר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי ממליץ לך להתקרב לפיונייר ברמקולים, האיכות שלהם גרועה.

רוב הקומפוננטים בשוק הינם מיד-באס ולכן נותנים את תחום המיד והבאס ביחד ולכן הוספת מידריינג לא תשפר את המצב.

 

אני הייתי ממליץ לך להחליף את הרמקולים, לאבא של חברה שלי יש את המאזדה 3 החדשה והרמקולים המקוריים הם חתיכת פלסטיק שלא שווה כלום! אתה לא חייב להחליף את ה HU אלא רק להחליף רמקולים בהתחלה, לאחר מכן הייתי ממליץ ללכת על מגבר במידת הצורך.

סאב דבר הכרחי לתדרים הנמוכים, נכון שהמיד באס יורד לתדרים נמוכים אבל בגלל שהוא נמצא בדלת והיא לא אטומה, הרמקול לא מנגן ולא ינגן כמו סאב.

 

אני הייתי מחלק את התקציב בצורה הבאה:

מנחת - מעבר מרדיו מקורי ל RCA בכדי להתחבר למגבר

מגבר - 4 ערוצים או 5 במקרה ותרצה להוסיף רמקוליים אחורים בהמשך.

סאב - מורל פרימו - זול ואיכותי

רמקולים - Focal למי שאוהב צליל חד(סגנון מטאל/ רוק), או Morel למי שאוהב צליל חם ונעים.

עריכה אחרונה על ידי itzikthejo

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לביט 1 ,

נגיד וחיברתי אותו למערכת המקורית של הרכב , דרך איפה אני שולט על העוצמה של הרמקולים ?

כי ראיתי סירטונים על המגבר שזה מגיע עם מין שלט כזה שכל העוצמה וכל העברת ערוצים מתבצע דרכו

זה נכון .?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...