Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW יידרשו לבצע ריקול של חצי מליון מכוניות בארה״ב (רימתה במבחני זיהום)


Asaf-R
שימו לב! השרשור הזה בן 1957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוהד ורדרוז תקראו לאט לאט

 

מכאן http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=category&iotype=w&id=18&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

קריאה חוזרת בטיחותית RECALL

 

בעולם מיוצרים מיליוני כלי רכב ע"י יצרנים שונים, חלק מכלי הרכב החדשים משווקים בישראל. לעיתים מאתר יצרן הרכב ליקוי בטיחותי ברכב ששווק על ידו ,המחייב לקרוא לרכב לבצע תיקון בטיחותי במוסכי הרשת של היבואן. באחריות היבואן לזמן את בעלי הרכב הנכללים בקריאה לצורך התיקון.

תיקון הליקוי אינו כרוך בתשלום כל שהוא.

חובה על בעל הרכב להביא את רכבו לתיקון תוך שישה חודשים מיום קבלת הודעה, במידה ולא יופיע לתיקון הנדרש, לא יחודש רישיון רכבו ולא תתאפשר העברת בעלות.

 

 

כיוון שכאן לא מדובר בליקוי בטיחותי , הסנקציה המודגשת בשחור ( באתר עצמו ) לא תחול.

 

אם וכתבתי זאת כאן בעבר , הרכב יעבור מדרגת זיהום 3 לנגיד 14, על הרמאי ( היצרן /היבואן ) יהיה לשלם למדינה את הפער בין שני דרגות הזיהום.

 

הבעיה יכולה להיות אם הרכב בעצם לא יעמוד בדרישת התקינה ויזהם מעבר למותר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 391
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מספיק שאיזה פקיד יחליט שזיהום אויר זה בטיחותי, בגלל כל הרעש שיש סביב הפרשה, וכל המלל הזה לא שווה את הבלאי למקלדת..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפוא ? הפקיד בגרמניה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהד ורדרוז תקראו לאט לאט

 

מכאן http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=category&iotype=w&id=18&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

קריאה חוזרת בטיחותית RECALL

 

בעולם מיוצרים מיליוני כלי רכב ע"י יצרנים שונים, חלק מכלי הרכב החדשים משווקים בישראל. לעיתים מאתר יצרן הרכב ליקוי בטיחותי ברכב ששווק על ידו ,המחייב לקרוא לרכב לבצע תיקון בטיחותי במוסכי הרשת של היבואן. באחריות היבואן לזמן את בעלי הרכב הנכללים בקריאה לצורך התיקון.

תיקון הליקוי אינו כרוך בתשלום כל שהוא.

חובה על בעל הרכב להביא את רכבו לתיקון תוך שישה חודשים מיום קבלת הודעה, במידה ולא יופיע לתיקון הנדרש, לא יחודש רישיון רכבו ולא תתאפשר העברת בעלות.

 

 

כיוון שכאן לא מדובר בליקוי בטיחותי , הסנקציה המודגשת בשחור ( באתר עצמו ) לא תחול.

 

אם וכתבתי זאת כאן בעבר , הרכב יעבור מדרגת זיהום 3 לנגיד 14, על הרמאי ( היצרן /היבואן ) יהיה לשלם למדינה את הפער בין שני דרגות הזיהום.

 

הבעיה יכולה להיות אם הרכב בעצם לא יעמוד בדרישת התקינה ויזהם מעבר למותר.

 

הם מסבירים שלעיתים זה ליקוי בטיחותי ולכן מחייב את היצרן לבצע ריקול.

הם לא אומרים שריקול שאיננו מוגדר ליקוי בטיחותי יהיה פטור מהסנקציות.

 

והנה כמה דוגמאות לתקלות שאינן מסכנות חיים באופן מיידי כפי שאתה מציג זאת:

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=10514:11583&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=10341:11574&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=10282:11568&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=10088:11524&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=7873:11265&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

עריכה אחרונה על ידי ohadohad2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, במשרד התחבורע

 

משרד התחבורה לא יוזם recall אלא היצרן

 

הם מסבירים שלעיתים זה ליקוי בטיחותי ולכן מחייב את היצרן לבצע ריקול.

הם לא אומרים שריקול שאיננו מוגדר ליקוי בטיחותי יהיה פטור מהסנקציות.

 

והנה כמה דוגמאות לתקלות שאינן מסכנות חיים באופן מיידי כפי שאתה מציג זאת:

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=10514:11583&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=10341:11574&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=10282:11568&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=10088:11524&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=7873:11265&catid=18:recalls&Itemid=72&lang_ovrrde=ENG

 

לפולקסווגן אין עניין לעשות recall אם הרכב עומד מתחת לדרגת הזיהום המותרת.

 

כי אם התיקון יגרע מיכולת הרכב הוא מסתבך עם הקונים קשות, וכעת הוא רק מסתבך עם האוצר בגין תשלום נוסף עקב דרגת זיהום גבוהה יותר.

 

ייצא לו הזול ביותר לשלם ולהמשיך בחייו, לפחות כאן בארץ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משרד התחבורה לא יוזם recall אלא היצרן

 

 

 

לפולקסווגן אין עניין לעשות recall אם הרכב עומד מתחת לדרגת הזיהום המותרת.

 

כי אם התיקון יגרע מיכולת הרכב הוא מסתבך עם הקונים קשות, וכעת הוא רק מסתבך עם האוצר בגין תשלום נוסף עקב דרגת זיהום גבוהה יותר.

 

ייצא לו הזול ביותר לשלם ולהמשיך בחייו, לפחות כאן בארץ.

 

לצערי אני לא מצליח למצוא את ההודעה הראשונה שלך בנושא , למיטב זכרוני הייתה משהו בסגנון "למה לי ללכת לריקול אם יקראו לי".

אז עכשיו אחרי שלא הצלחת להראות שריקול שאיננו סכנת חיים מיידית גם מחייב , אתה טוען שבכלל לא יהיה ריקול מלכתחילה?

 

מעבר לכך , אתה מניח שהם חיים בוואקום , יש משהו קטן שנקרא רגולטור , משרד התחבורה , משרד איכות הסביבה ,משרד המשפטים , מס הכנסה וכו'. כל אחד מהם ועוד כמה ששכחתי מהם ירצו את ה"עמלה" שלהם בסיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה של הדיוט

 

למה אני צריך ריקול לתקן את התוכנה הזו.

 

מה איכפת לי אם הרכב מעשית מזהם יותר ממה שהוצהר

 

שפולקסווגן /צ'מפיון ישלמו למדינה את המיסים המתבקשים מדרגת הזיהום החדשה ,ובא שלום על ארץ.

 

למה להכריז על ריקול?

 

אם פליטת הגזים בלי התיחמון , עומדת בתקנות הזיהום ,רק במקום דרגה 3 זה דרגה 14 למשל.

 

קודם כל זה לא בטוח שהוא עומד בזה ללא העדכון , אם הרכב הפרטי שלך מזהם כמו משאית זה לא עומד בשום תקנה ולכן צריך לתקן זאת.

וגם אם כן , אז כמו שאמרו יש עניין של מיסוי , שלא נדבר על הסדר הטוב , אי אפשר לתת ליצרנים לעשות מה שבא להם ואז לאחר מעשה (יותר נכון לאחר שתפסו אותם נגד רצונם) הם פשוט יגדירו את המוצר מחדש.

 

אם ימכרו לך טלויזיה HD ואחר כך תגלה שהיא לא , אז זה בסדר שפשוט יגידו לך שהמוצר לא קשור למה שמכרו לך?

 

אוהד הבנת הנקרא פשוטה

 

כתבתי שאם בלי התיחמון זה עומד בתקן הזיהום אז מה איכפת לי אם דרגת הזיהום היא 3 או 14, אלא אם אתה אביר איכות הסביבה ורוכש מכונית לפי דרגת הזיהום שלהם.

 

 

 

את הבעיה שיש להם אם הרשויות שייפתרו עם הרשויות , שוב לא מעניין אותי.

 

לא מצדיק את המעשה , רק השאלה שלי למה צריך ריקול לזה.

 

הדוגמה של הHD לא לעיניין כי הרכב עושה בדיוק מה שאמרו שהוא עושה רק הטעו בדרגת הזיהום שלו.

 

אחרי הריקול הוא יהיה נחות בביצועיו כך טוענים המומחים , לכן למה אני צריך זאת?

 

התשובה הכי פשוטה היא, אף אחד לא שואל אותך אם אתה צריך את זה או לא , אומרים לך מה אתה צריך.

אם יש בעיית מס והחברה לא תשלם את המס החסר ותציע לממשל לעשות ריקול שיתקן את זה אז אתה תקוע.

הרכב שלך צריך לציית לתקנות והמגבלות ואם הוא לא אז יפעילו עלייך סנקציות , כמו שציינו פה כבר.

 

^^^^

 

הרמתי ידיים מול ההגיון הצרוף הזה

אולי עכשיו תבין

 

בהנחה שהרכב עומד בדרגת הזיהום גם ללא התיקון , למשרד איכות הסביבה לא איכפת, למשרד התחבורה לא איכפת.

 

למי איכפת ? לאוצר שרימו אותו וקיבלו הנחת מיסוי ירוק של 10000 ש"ח במקום נגיד 1000 ש"ח אז ברור שהוא ירצה עכשיו לגבות 9000 ש"ח עבור כל יחידה , מדובר ב כ 12000 אלף מכוניות, משהו כמו 100 מיליון ש"ח לזה יוסיפו קנסות ריבית והצמדה. חגיגה.

 

כלומר גם לאוצר אין סיבה שיבצעו ריקול. אלא הפוך.

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי עכשיו תבין

 

בהנחה שהרכב עומד בדרגת הזיהום גם ללא התיקון , למשרד איכות הסביבה לא איכפת, למשרד התחבורה לא איכפת.

 

למי איכפת ? לאוצר שרימו אותו וקיבלו הנחת מיסוי ירוק של 10000 ש"ח במקום נגיד 1000 ש"ח אז ברור שהוא ירצה עכשיו לגבות 9000 ש"ח עבור כל יחידה , מדובר ב כ 12000 אלף מכוניות, משהו כמו 100 מיליון ש"ח לזה יוסיפו קנסות ריבית והצמדה. חגיגה.

 

כלומר גם לאוצר אין סיבה שיבצעו ריקול. אלא הפוך.

 

 

אתה ממשיך להתנשא ובסוף לצאת טועה , שילוב מדהים.

 

1.הטענה שלך "מה איכפת לי" לא מעניינתתכפי שאמרתי לך , אם יוכרז ריקול יהיו סנקציות שיכריחו אותך לבצע אותו.

 

2.ניסית לטעון שהריקול לא יהיה בטיחותי ולא תצטרך לעשות אותו , ובנוסף ניסית ללמד אותנו לקרוא , הראת שאתה לא יודע לקרוא ושהטענה שלך שגויה.

 

3.למשרד איכות הסביבה כן אכפת כי יש תוכנית מקרו , אם הצפיות והתכנונים היו על X מספר רכבים בקטגוריה מסויימת אבל עקב תרמית עכשיו יש 10X אז הם לא יהיו מבסוטים , למשרד המשפטים איכפת כי כמו שבארה"ב ובגרמניה היו אנשים שהיו מודעים לכך אז אולי גם בארץ וצריך לבדוק אם הייתה פה תרמית , למשרד התחבורה איכפת כי היצרן הזה שקרן וצריך ללכת ולבדוק אותו לעומק ולחפש עוד תרמיות , למשרד האוצר איכפת כי כפי שציינת בעצמך יש כספים שחייבים לו , והוא אף יוכל להטיל קנסות מכיוון שזאת תרמית ולא טעות. גם ללקוחות איכפת וכפי ששמעת כבר התחילו תביעות.

אז אולי אתה טוען "מה איכפת לי" אבל לאף אחד לא איכפת מהדעה שלך.

 

4.אם יהיה ריקול בחו"ל אז היצרן אולי יכפה ריקול , המדינה אולי תדרוש ריקול , הלקוחות אולי ידרשו ריקול , אולי יהיה יותר משתלם הריקול (למרות הטענות שאתה יודע מה התחשיב שלהם ומה משתלם להם).

 

 

סיימתי פה , תהנה להביא לינקים נוספים , למרקר אותם באדום ולצאת טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חובה על בעל הרכב להביא את רכבו לתיקון תוך שישה חודשים מיום קבלת הודעה, במידה ולא יופיע לתיקון הנדרש, לא יחודש רישיון רכבו ולא תתאפשר העברת בעלות.

היבואן לא טרח לשלוח לי שום דבר בנוגע להחלפת כרית אויר נוסע אצלי ברכב. למרות שיש ריקול.

בנוסף, עברתי טסט כמו תנין.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיזבן ישה לא כתב

 

ישה ציטט מתוך אתר משרד התחבורה.

 

לא יודע על הריקול הרלבנטי שהבאת , תקלות במערכת המיחשוב של משרד התחבורה/ יבואן יכולות לקרות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני צנצנת אם מערכות המחשוב של משרד התחבורה מתואמות עם מערכות המחשוב של היבואנים.

אולי מכיון שלא קיבלתי שם דבר מהיבואן, אז משרד התחבורה לא עודכן. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

פולקסווגן: יש פתרון לחריגות הזיהום. באירופה







קונצרן VW פרסם כי מצא פתרון לבעית החריגה בזיהום האויר של מנועי ה-EA189 של הקונצרן. מנועים ומותגים נוספים בהמשך

לכתבה של יואל פלרמן במגזין אוטו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום פתרון. שיתנו לבודק חיצוני שייפרסם מספרים מדוייקים . אי אפשר להאמין להם. גם בכתבה יש חורים ענקיים ואין מספרים. באירופה ממילא לא התכוונו להעניש מקור פרנסה לאלפי אירופאיים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...