Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
מטרת השרשור היא לברר אולי ניתן לפתור הבעיה בעוד כיוונים

.

 

 

לדעתי יש 3 כיוונים אפשריים:

1 לתקן את הנעל (לא פרקטי).

2 לזרוק ולקנות זוג חדש.

3 לפרסם שרשור עם כותרת שלילית, כדי שאולי שירות הלקוחות יאות להחליף נעל שיוצרה ב-2009 והלכו איתה "שנה וקצת".

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וגם להזהיר אנשים שהנעליים האלו לא ממש איכותיות.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

בכל נעל שקיבלתי של נגה עינת, מצורף פתקית עם פירוק תקינת הבטיחות של הנעליים, כולל הנחיות תחזוקה.

 

מאז ומתמיד אני זוכר שמצויין שאורך חיי הנעל באחסון מוגבל לשנתיים בלבד. לכן תמיד בדקתי וקיבלתי נעליים בנות עד 3 חודשים מחודש הייצור.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
[ATTACH=CONFIG]435555[/ATTACH]קרוב ל-15 שנים ולא מוכן להיפרד מהן

 

 

בברכה

מוטי

 

היו לי כאלו. לא נגמרות, אם כי לא השתמשתי בהם בעבודה, רק כנעלי חורף/שלג בחו"ל.

הבעיה היא שבארץ לא יכולתי לנעול אותן. חמות מדי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
טוב שאמרת שהקישור לא עובד.

מצ"ב 3 הצבעים של ניו באלאנס דגם 627. הן מסופקות גם במידות רוחב שונות. לנעל יש כיפה קשיחה מקדימה (מי מאיתנו לא רוצה כיפה קשיחה מקדימה...), היא מאד נוחה ויש בה מספיק "עומק" בשביל מדרסי נוחות שאני הוספתי לי ואני מרוצה. בעצם אתה נועל סניקרס לעבודה, אבל כאלה המספקים הגנה על הרגל/אצבעות. הן אגב לא מוכרות ליבואן בארץ ויש לרכוש אותן בחו"ל. כמדומני עלו בסביבות ה- 400 ש"ח אבל היה לי מי שיביא לי אותן מארה"ב. עדיין שוות את הכסף אם תרכוש דרך אתר כזה או אחר או שיפיטו ודומיו.

 

[ATTACH=CONFIG]435349[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]435350[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]435351[/ATTACH]

 

 

נעל מעניינת. אני מעריך שהיא נגד החלקה. חבל שאין אותם בארץ

מניסיוני נעליים חייבים למדוד לפני רכישה -המידות לא תמיד יתאימו לרגל גם אם רוכשים

מספר מתאים.

 

כמה שאני משקיע בנעלי עבודה סכומים גדולים (האחרונות מעל ל 530 ש"ח) עדיין לא מוצא נעל מתאימה

לעמידה של שעות בשילוב הליכה נמרצת. במיוחד עכשיו שאני סובל מכאבים ברגל אחד. (כף הרגל)

חייב נעל +מדרס כי אין ברירה.

פורסם

אחרי שניסיתי רד בק הם נראות לי נחמדות מאוד, אני רק חושש לגבי האורך חיים של הגומי של הנעל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אתה תתפלא .

היה לי זוג של מעל 4 שנים שכללו הליכה יום יומית + עבודה בנגרייה ...

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם (נערך)

ועכשיו הנעל לא צמודה לרגל?

אגב אני לא מדבר על הסוליה, אלא על הגומי שמחליף את השרוך.

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
ממליץ על אלו

 

http://www.worker.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%9C_%D7%93%D7%92%D7%9D_%D7%94%D7%99%D7%93%D7%A8%D7%94_S3/

 

כבר כמה חודשים איתן.

 

אכן נעל בנויה היטב. מיוצרת באיטליה.

לי אישית לא הייתה רחבה מספיק בחזית ולכן לא נוחה.

כאמור עברתי לניו באלאנס עם כיפת מגן.

פורסם (נערך)
תקנה בלנסטון ואחרי זה נראה אם תחזור לנוגה עינת.

+1

אני נועל את דגם ה-550 למעלה מ-20 שנים, ולא מצאתי תחליף ראוי (הרדבק היו נוחות לי פחות מהבלנסטון).

אגב, חשוב לשמן את הנעל כל הזמן, כי אחרת לעור הנעל יש בלאי מהיר מאוד.

שמתי לב לזה במיוחד בשנים האחרונות, מה שלא היה לפני כן.

כנראה היצור במזרח נותן את סימניו.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם

אתמול רכשתי גם את ה550,תוך כמה זמן הם העור מתרכך כי זה מרגיש קצת כמו נעל צבאית?

 

אתב מורח ווקס?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אגב, סתם שאלה כי לא ראיתי שהתייחסת לזה - ניסית לפנות אליהם לראות מה תהיה התגובה?

תמיד כדאי לפני שיוצאים בכותרות שליליות, במיוחד על חברה ישראלית.

פורסם
אתמול רכשתי גם את ה550,תוך כמה זמן הם העור מתרכך כי זה מרגיש קצת כמו נעל צבאית?

 

אתב מורח ווקס?

העור מתרכך יחסית די מהר.

 

אני משתמש בווקס הזה פעם בשבוע, והנעליים נראות כמו חדשות.

 

http://www.sbrs.co.il/product/%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-wax-%D7%9C%D7%9E%D7%92%D7%A3-%D7%90%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%9C%D7%99-blundstone

 

תתחדש. הנעליים הכי טובות שהיו לי.

פורסם

פניתי אליהם, הם לא מוכנים לשמוע ויש אחריות רק של 3 חודשים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

×
×
  • תוכן חדש...