Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעלי עבודה של נגה עינת מתפרקות


ModChiP
שימו לב! השרשור הזה בן 3003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני בזמנו פניתי אליהם לגבי בעיה שהיית לי בנעל שלהם.

הם אפילו לא טרחו לענות לי (פניתי דרך האפשרות באתר שלהם).

אני מניח שאם הכותרת שי הייתה לגבי רכישה מרוכזת של 200 זוגות, הייתי מקבל מענה (חבל. הייתי צריך לנסות את זה).

 

עכשיו, אני ממש לא מבין את החבר'ה האלה בפרט, ואת כל הגישה בארץ בכלל.

מה הם חושבים? שאני עוד לקוח מרוצה ושבעתיד שוב ארכוש נעל שלהם? לא ברור לי. הרי לא צריך להיות מדען טילים בכדי להבין שכעת יש להם (עוד) מישהו שלא יקנה מהם. לעולם.

איך השירות בארץ הגיע לזה?

איך לא מסוגלים לחשוב על זה כאן? כל ילד מבין את זה, זה מאד פשוט.

כמה היה עולה להם לשלוח זוג חדש ללא שאלות וללא חיוב כמובן, למי שהוכיח שיש לו בעיה רצינית עם הנעליים החדשות שרכש? הם יפשטו רגל מזה?

מדהים שאפילו לא ענו לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שירות, זה משהו זר/לא מחייב לחברות בארץ.

 

יש ברשותי כפכפים יקרים של טבע נאות. התפוררו מאחור

פניתי לחנות ללא מענה כי עברו חצי שנה. ממש הרבה -יש לי בבית נעליים איטלקיות יותר מעשור כמו חדשות. בכל אופן פניתי לשירות לקוחות 3 פעמים ללא מענה מלבד מייל אחד מה אתה רוצה? חזרתי והסברתי את הבעיה,הם לא מתייחסים בכלל. בושה שחברה שעל דגלה חקוק איכות (לכאורה) אינה מסוגלת לתת פתרון אפילו לא תשובה דרך טלפון אחד פשוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו, אני ממש לא מבין את החבר'ה האלה בפרט, ואת כל הגישה בארץ בכלל.

מה הם חושבים? שאני עוד לקוח מרוצה ושבעתיד שוב ארכוש נעל שלהם? לא ברור לי. הרי לא צריך להיות מדען טילים בכדי להבין שכעת יש להם (עוד) מישהו שלא יקנה מהם. לעולם.

איך השירות בארץ הגיע לזה?

איך לא מסוגלים לחשוב על זה כאן? כל ילד מבין את זה, זה מאד פשוט.

כמה היה עולה להם לשלוח זוג חדש ללא שאלות וללא חיוב כמובן, למי שהוכיח שיש לו בעיה רצינית עם הנעליים החדשות שרכש? הם יפשטו רגל מזה?

מדהים שאפילו לא ענו לי.

 

בדיוק כמו כל חברה שעובדת עם חברות גדולות. הלקוח הקטן לא מעניין. אני בטוח שכולנו מכירים מספיק דוגמאות כאלו.

נגה עינת עובדים עם חברות ושם ה״בשר״ שלהם. מהנסיון שלי הם אחראים לדוגמה לאספקת נעליים שנתית במרלו״גים ובמתקני ייצור של שטראוס.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק כמו כל חברה שעובדת עם חברות גדולות. הלקוח הקטן לא מעניין. אני בטוח שכולנו מכירים מספיק דוגמאות כאלו.

נגה עינת עובדים עם חברות ושם ה״בשר״ שלהם. מהנסיון שלי הם אחראים לדוגמה לאספקת נעליים שנתית במרלו״גים ובמתקני ייצור של שטראוס.

 

אני מסכים ומבין אותך, אבל גם אוסף הבודדים נחשב למסה. הרי אי אפשר להתעלם מהם, הם עדיין שם ואם המפעל יקושש אחד לאחד הרי עדיין תתקבל כמות נכבדה.

עכשיו, מדוע שיצרן יוותר על לקוחות? גם אם מדובר בכמה עשרות בשנה?

חוץ מזה, אין חשוב יותר משם.

תחשוב שמחר המנהל שלך יאסוף אותך ואת חבריך לעבודה במפעל (סתם דוגמא, כן?) ויציג 4 סוגי נעלי עבודה, וישאל למי יש נסיון עם מה, מה לדעתכם עדיף לרכוש עבורכם וכו'. יתייעץ איתכם.

הרי ברור שאת עינת ישמיצו.

זה מה שהיצרן רוצה? אני מניח שלא.

מכאן לא ברורה לי הגישה הרווחת בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל יצרן ושיקוליו, אבל אני בחיים לא אקנה נגה עינת שוב, לא רק בגלל שזה נעל מתפוררת ויש אופציות יותר טובות במחיר שלה, אלא בגלל השירות המאכזב שלה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שהיצרן רוצה? אני מניח שלא.

מכאן לא ברורה לי הגישה הרווחת בארץ.

אתה צודק, היצרן רוצה לשמור על שם טוב, מצד שני, יש גבול לכמה שהוא יכול לספוג.

 

במקרה של פות"ש, הנעל יוצרה ב-2009, זו לא נעל עם אחריות לכל החיים.

אני חושב ששירות לקוחות טוב היה אמור להציע הנחה לרכישת נעל חדשה,

כדי לפתח נאמנות לחברה.

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם, הנעל אולי מ 2009 אבל היא אצלי באזור השנה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, היצרן רוצה לשמור על שם טוב, מצד שני, יש גבול לכמה שהוא יכול לספוג.

 

במקרה של פות"ש, הנעל יוצרה ב-2009, זו לא נעל עם אחריות לכל החיים.

אני חושב ששירות לקוחות טוב היה אמור להציע הנחה לרכישת נעל חדשה,

כדי לפתח נאמנות לחברה.

 

מסכים איתך,

יש גבול עד כמה השירות יכול ללכת לקראתך, ואכן עברה שנה והאחריות כבר לא בתוקף.

 

מצד אחד, האחריות באמת לא לכל החיים ולא תמיד יש מה לעשות בנוגע לבעיה כזו, מלבד לנסות ולרצות את הלקוח במתן הנחה כלשהי, כדי שהלקוח יחזור לרכוש.

מצד שני, נעל שמתפרקת אחרי שנה, לא בטוח שהלקוח ירצה בכלל לנצל את ההנחה שלהם. אולי הם כבר יודעים את זה ומעדיפים פשוט לא להגיב.

 

בכל אופן, חברה ללא שירות לקוחות -עדיף להתרחק.

חברת פגע וברח.

 

כנראה שלא ממש אכפת להם מהתדמית ומ"כוח" האינטרנט.

אני למשל מחפש נעלי עבודה חדשות, אחרי הדיון הזה אין סיכוי שאתקרב לנגה עינת. ובכל פעם ששיחה דומה תעלה, אמליץ להתחרק מהם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי עם חבר שלי על זה והוא הביא לי נעלי עבודה של נגה עינת שהוא קיבל מהעבודה ולא השתמש בהם.

אז בסופו של יום חזרתי שוב לנגה עינת.

מה שכן זה דגם יותר מפואר.

חיפשתי בקופסא ולא היה עלון שמסביר על תחזוקה של הנעל. מה שכן קיבלתי איתה משחת נעליים בצבע לבן ומברשת.http://soclean.ilbiz.co.il/products/L932205150252587527-616.jpg

 

האם זו הדרך המומלצת לשמור על הנעל?

האם יש משחת נעליים/ווקס שיגן לי יותר על הנעל בהתחשבות שהשימוש לא יהיה יום יומי ופחות אכפת לי מהברק ויותר אכפת לי לשמור על הנעל?

תודה

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משחת נעליים של קיווי מספיקה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עור נעל כמו כל עור מתייבש מה שגורם לפיצוץ העור ושחיקתו. על מנת למנוע את זה? עד כמה שאפשר

חייבים לעשות טיפול שבועי ( אני עושה את זה שנים אם כל נעל עבודה) ניגוב הנעל משאריות/לכלוך

עם מטלית מעט לחה. מריחת משחה (עדיף איכותית) או ווקס ששומר על העור שלא יתפוצץ

ובנוסף נותן לעור "לחות" לגמישות ואטימה ממים - וכמובן מראה חדש.

 

מי שעובד בסביבת מים זה תהליך הכרחי. ראיתי בחיי נעליים נקרעות אחרי חצי שנה

שאני מחזיק את אותו נעל שנתיים ויותר.

 

לשאלתך, קיווי משחה ממוצעת -יש דברים איכותיים יותר.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נחשב יותר איכותי?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חייב להשתמש ביקרות (מילא הייתי מביא אותם מחו"ל) גם קיוו יעשו את העבודה

רק הקפד על משחה ולא נוזל (הגנה טובה יותר) ומרח ווקס כל חודש למשל של R&F

שמבוסס על דונג דוברים. (דוחה מים מעולה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החומר הזה ניתן לקניה בארץ במחיר סביר?

איך ניתן לשמור על הסוליה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...