Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם תסתכלו טוב, תוכלו לראות בירוקה מאחור את השלט "נהגת חדשה".

אתה רציני?

איפה?

חיפשתי ולא מצאתי...

 

אני תמיד רציני. הקדוש ברוך הוא לא ברא אותנו כדי להיות לצים.

 

ותסתכל טוב יא עוואר - השלט הצהוב, בדיוק מעל המדבקה של סמל"ת, ליד הכובע של מתנ"א שמונח בצד השמאלי של החלון האחורי.

פורסם
אם תסתכלו טוב, תוכלו לראות בירוקה מאחור את השלט "נהגת חדשה".

אתה רציני?

איפה?

חיפשתי ולא מצאתי...

 

אני תמיד רציני. הקדוש ברוך הוא לא ברא אותנו כדי להיות לצים.

 

ותסתכל טוב יא עוואר - השלט הצהוב, בדיוק מעל המדבקה של סמל"ת, ליד הכובע של מתנ"א שמונח בצד השמאלי של החלון האחורי.

 

 

נו :roll: במילה אחד , אשפוז.... :wink:

פורסם
אם תסתכלו טוב, תוכלו לראות בירוקה מאחור את השלט "נהגת חדשה".

אתה רציני?

איפה?

חיפשתי ולא מצאתי...

 

אני תמיד רציני. הקדוש ברוך הוא לא ברא אותנו כדי להיות לצים.

 

ותסתכל טוב יא עוואר - השלט הצהוב, בדיוק מעל המדבקה של סמל"ת, ליד הכובע של מתנ"א שמונח בצד השמאלי של החלון האחורי.

 

אהה.. כן כן , אני רואה !!!

 

נראה לי זה לא "נהגת חדשה" , זה "נהג עם ביצים"

פורסם

לאנשים אין לב

להרוס יצירת מופת כזאת פשוט בושה!!!

תארו לכם אם הם היו בפיאט הם היו מתים במקום! וחבל שלא ככה להרוס דבר כזה!!!

פשוט מעלה את הסעיף!!!

בלי שטיות בלי משחקים פשוט לנהוג בה...

ב.מ.וו מכונת הנהיגה האולטימטיבית...

פורסם

חלאס, הלוואי והיה לי את הכבוד להרוס אוטו כזה... אני הרסתי פונטו ספייס....

יש לו כסף זה שקנה אותה, אין לכם מה לדאוג במקומה תבוא חדשה....

ותראו איזה חרה שהאוטו לא מפח בתאונה הוא מתפורר...

haters will hate

פורסם

מה זה חשוב עכשיו..

 

הייתי רוצה לחזור להיות נהג חדש, וגם להשים 5 שלטים של נהג חדש מאחורה, אבל שתיהיה לי מרציליאגו. חלום...

What if being strong didn't mean being heavy?

What if time itself could be challenged?

What if our eyes saw something never seen before?

What if centrifugal force could be challenged?

 

Audi.

פורסם

זה בטח בן של אבא מפוצץ בכסף שלא שם ז*ן מה יקרה לאוטו כי אבאל'ה יקנה חדש

א ל פ א - רק אם אתה מתאים לה

_________________

חולם על 147GTA

×
×
  • תוכן חדש...