Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה מה מה מממממהה...???? :shock:

 

איך כבר הצליחו בזה???

 

הרי פאנגי מייצרת רק 250 זונדות בשנה אחת....

 

 

כמו שנאמר פעם,ויאמרו שוב

 

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

 

אוף מעצבן :mad::mad:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
מה מה מה מממממהה...???? :shock:

 

איך כבר הצליחו בזה???

 

הרי פאנגי מייצרת רק 250 זונדות בשנה אחת....

 

 

כמו שנאמר פעם,ויאמרו שוב

 

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

 

אוף מעצבן :mad::mad:

 

איך הצליחו? זה לא פשוט להשתלט על כזה כוח בהנעה אחורית...

יותר קל לשאול איך הצליחו לנהוג על אוטו כזה ולא להרוס אותו.

 

דרך אגב, cobra יוצרה ע"י שלבי ו-ac רק עיצבו את הרכב.

שמו של הרכב הוא שלבי קוברה ולא ac cobra כמו שמופיע בשם שלך.

סתם לידע כללי.

 

יובל.

פורסם
כמו שנאמר פעם,ויאמרו שוב

 

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

 

אוף מעצבן :mad::mad:

 

כנראה שאתה היית מצליח להשתלט עליה, לא?

 

תאונות קורות אנשים, תפסיקו להאשים את בעלי המכוניות אם באמת באשמתם או שלא באשמתם.

 

גם מאקינן, גם מקריי וגם גרונהולם מאבדים מדי פעם את הרכב.

 

אז הייתה תאונה, אז מה?!

 

העיקר שהיא הסתיימה כשכולם (ואני מדבר על "כולם" מהסוג שזורם בהם דם ולא אוקטן משובח) בריאים ושלמים.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

יובל... לצורך הסדר הטוב

AC היא חברה של יצור רכבים באנגליה

AC קוברה הוא דגם שהמעצב קרול שלבי עיצב בתחילת שנות השישים עבור החברה ועקב כך אתה מכיר את השם שלבי ... הוא לא יצר בעצמו ולו רכב אחד ( היתה לו סדנה בארה"ב מאוחר יותר , יותר מאחת למעשה )

השם שלבי קוברה נלקח מהמוסטנג עם השם הזה בעלת המנוע 390 וכמובן הGT שבאו עם המנועים 289HP ו427 שהיו אותם מנועים כמו בAC

 

ככה שאוטו שנקרא AC קוברה קיים ועוד אייך

ולא רק זה מיוצרות ממנו מכוניות באותה תצורה ( סביבות 600 קילו ... 289 עם כמעט 300 כ"ס או 427 עם סביבות 400 ) עד היום , היחוד שלו בזמנו היה השלדה הסופר קלה עקב תרכובות אלומיניום יקרות מאד.

הנאה אחורית כמובן

:)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אם כבר להיות רע אז שיהיה עד הסוף :twisted:

 

לא מומלץ לאנשים עם לב חלש

 

השם הזה "זונדה" תמיד מצחיק אותי זה עושה לי קונטציה לזונדה (זה שמשתמשים בבתי חולים :? וזה לא ממש נשמע שם טוב לאוטו)

פורסם

מה זאת הירידה הזאת על נהגים חדשים???

 

כל האמירות בסגנון של:

"לילד יש אבא עשיר שקונה לו למבורגיני והוא מזיין אותה"

 

מי אמר שהנהג לא בן 59 או 32 או 28 או 78 או 12 .... כולה תמונה וכבר מסיקים מסקנות...

 

אני נהג חדש ואני נהג טוב, ובכביש מסביבי יש המון מבוגרים שנוהגים כמו שבחורה נוהגת בשיעור נהיגה ראשון.... די כבר עם הירידות המסריחות האלה, אני בטוח שהנהג בן 30 לפחות ...

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...