Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מעוניין לקנות סופר-מיני חדשה, אוטומטית, במחיר שבין 80 ל95 אלף ש"ח.

 

כמובן שהאפשרות הזולה ביותר היא סיאט איביזה ב80 אלף ש"ח עם מנוע 1.2TSI.

הבעיה שלי היא שבעוד רגע מגיעה גירסה חדשה שלה, ואני חושש מלקנות רכב "זקן".

 

אפשרות שנייה, היא סקודה פאביה החדשה, עם אותו מנוע, אך הבעיה היא שמחירה הוא 95 אלף, שזה הבדל ענק.

 

אפשרות שלישית, אין לי. אתם יכולים להציע לי מניסיונכם.

 

חשוב לציין: אני רוצה לקנות את הזולה ביותר, לכן האיביזה קורצת, אך יש עוד פרמטרים כגון: רכב אמין, צריכת דלק נמוכה, בעל שווי שוק גבוה למחירה עתידית, וחדיש יחסית ל2015.

 

מה הייתם ממליצים לאור מה שכתבתי?

תודה,

אבי.

פורסם

אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד ולא יכול להבטיח לך שהערך שמחושב עכשיו יהיה מה שתקבל במכירה עוד שלוש שנים . אפשר להגיד היאריס שומרת על ערכה יותר טוב ביחס לשאר הקטגוריה אבל היא יקרה עוד יותר.

עקב הרבה מבצעים יש הרבה איביזות בשוק וזה לשיקולך. המחליפה שלה נדחתה לאזור אמצע 2016 ואוטוטו מגיעה מתיחת פנים קלילה שלה עם המנועים החדשים יותר.

מעבר לכך אין הרבה אופציות רק אם עולים בתקציב ואז אפשר לשקול גם את ה208 המחודשת.

פורסם

ההתלבטות לגבי האיביזה לא רלוונטית משום שהמלאי של דגם ה-AM5 הסתיים וכרגע ממתינים לדגם מתוח הפנים.

לא ידוע איזה מנוע יגיע כי ה-1.2 הוחלף במנוע ליטר אחד עם 3 צילינדרים. אין פרטים גם לגבי גירסאות ותמחור ולא בטוח שהמחיר של ה-AM5 יחזור.

 

כמה שנים אתה מתכוון להחזיק את הרכב?

פורסם

תקן אותי אם אני טועה אבל לא האיביזה ולא הפאביה הן סופר מיני.

סופר מיני זה רכב במימדים של אלטו.

 

מיני זה רכב במימדים של הפאביה, סוויט וכו'.

פורסם

הפוך, מיני הן הקטנות כמו I10, פיקנטו ופיג'ו 108.

 

סופר מיני הן פביה, איביזה, מאזדה 2 ויונדאי I20 למשל.

פורסם

תלוי מה שאתה מעדיף. קטגורית המיני פחות מתאימה לנסיעות בין עירוניות, מה שבסוג נסיעות כזה הן פחות חסכוניות (סל"ד שיוט גבוה, תוצאה של הילוכים קצרים לטובת תאוצות עירוניות). בדגמים האוטומטיים (למשל פיקנטו ויונדאי I10) הן לא הכי חסכוניות.

לדעתי עדיף לך ללכת על קטגורית הסופר מיני, יש מנועי טורבו ובגדול יותר טכנולוגיה וכאלה. לי יש פאביה חדשה, רכב מאוד מומלץ. אם תצליח להוציא מחיר טוב על גרסת האמבישן האמצעית (או לחילופין לשלם 90K ולקחת מימון קטן לתקופה קצרה אם יש כזה דבר). יש הרבה שוק לפאביה, הרכב (מניסיוני) דיי אמין. קנייה מומלצת. אתה יכול לבדוק את ה-208 החדשה גם כן.

פורסם

אולי שווה לך לשקול את הטויוטה וורסו (יאריס) שאמנם קצת מעבר לתקציב שהקצבת אבל היא שומרת מחיר מטורף, תוצרת יפן ממש ויש שיאהבו את הצורה שלה.

כשלא יודעים, הכל פתוח.. :lol:

פורסם
הפוך, מיני הן הקטנות כמו I10, פיקנטו ופיג'ו 108.

 

סופר מיני הן פביה, איביזה, מאזדה 2 ויונדאי I20 למשל.

 

לוגיקה מטעה :-D

חשבתי ש SUPER זה כאילו במובן של להעצים את ההקטנה עוד יותר..

פורסם

אני מבין שסקודה פאביה, פיג'ו 208, וטויטה יאריס הן הרלוונטיות.

הבעיה היא שכולן בערך במחיר 100K, ואני מגיע לחריגה גדולה מהתכנון של סיאט איביזה ב80K.

 

האם לבדוק עסקת מימון בליסינג? או שעדיף להתמודד באופן פרטי עם המחירים הגבוהים?

פורסם

ב85 אלף יש לך פיגו 208 יד1 0 קמ,לדעתי מאוד משתלם ועדיף על האיביזה.

http://www.motori.co.il/mobile/car.php?camp=168

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לוגיקה מטעה :-D

חשבתי ש SUPER זה כאילו במובן של להעצים את ההקטנה עוד יותר..

 

תרגיש בנוח, אתה לגמרי לא לבד בזה :) בכל יום כאן, לומדים דברים חדשים.

בכל מה שקשור למכוניות סופר מיני נראה שהדרום קוריאנים ממציאים את עצמם בכל פעם מחדש. אולי שווה לשקול רכישה של קיה ריו, היא זולה משמעותית מהפאביה (15-20 אלף פער) ולדעתי מהווה אחלה תמורה למחיר.

פורסם
ב85 אלף יש לך פיגו 208 יד1 0 קמ,לדעתי מאוד משתלם ועדיף על האיביזה.

http://www.motori.co.il/mobile/car.php?camp=168

פות״ש שים לב כי זהו הדגם הקודם של בפיג׳ו ללא הטורבו ותיבת ההילוכים החדשה

ודעתי היא אם התקציב 80 אז למה לא לקנות פשוט רכב בן שנה ולא להתפשר על עניין האבזור למשל

פורסם
פות״ש שים לב כי זהו הדגם הקודם של בפיג׳ו ללא הטורבו ותיבת ההילוכים החדשה

ודעתי היא אם התקציב 80 אז למה לא לקנות פשוט רכב בן שנה ולא להתפשר על עניין האבזור למשל

 

מהסיבה הזאת- לקנות רכב בן שנה-שנתיים זה בדרך כלל אומר מנוע ותיבת הילוכים "ישנים" יותר

פורסם (נערך)

מנוע "מיושן" מעט יותר זה לא בהכרח דבר רע. למשל יש מצב שהוא אחרי המחלות ילדות כך שלא צפויה "נפילה".

עריכה אחרונה על ידי talme
×
×
  • תוכן חדש...