Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אין קשר בין הרכבים אבל אני בודק גם מיצובישי אאוטלנדר Intense ראיתי שהשיקו דגם חדש דנדש, מה אני מחפש? רכב מרווח, מאובזר ושיהיה חזק ולא עצלן, נוחות נסיעה - בידוד רעשים בנסיעה למשל, נוחות כיסאות, התנהגות כביש וכו' (הבנתי שהאוקטביה חזקה יותר, זה ג'יפון וזו משפחתית),

עריכה אחרונה על ידי mavric
פורסם

בוא ואקצר לך.

מעטים הרכבים שתוכל לקחת בליסינג במחיר שפוי שיוכלו להתקרב לביצועים של האוקטביה 1.8T

על כל השאר אפשר לדון(מרווח/נוחות/צ.דלק)

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

לא יצא לי לנסות את האאוטלנדר החדש. התרשמותי מהקודם שהוא רכב מאוד מרווח והאבזור בדגמים מסויימים לא רע, בחדש לא חסר כמעט כלום.

מצד שני הוא עצל למדי, רך ומתנדנד מדי ודיי רועש. מיצובישי טוענים שטיפלו בנושאים האלה אז כדי לבצע נסיעת מבחן לפני שפוסלים סופית.

פורסם

נראה לי שאין ג'יפ\ג'יפון ראוי במחירים האלה (אפילו כאשר האאוטלנדר מציע אבזור רב ביחס לשאר), תמיד יבוא על חשבון התפשרות במשהו (רועש, עצלן, איבזור דל, רמת חומרים וכו' וכו'... ) ,הפוזה של הרכב פחות משחקת תפקיד אצלי - יש משקל מסוים אך פעוט יחסית לשאר הפרמטרים שכתבתי מקודם,

פורסם

לדעתי המאזדה CX5 הוא השילוב הכי טוב בקטגוריה בין נסיעה שמזכירה רכב פרטי, אבזור סביר, תא נוסעים נעים ומרווח וביצועים טובים.

אני אישית הייתי בוחר אוטומטית ברכב הפרטי ובתקציב הזה האוקטביה היא אפשרות מעולה.

מצד שני אני מבין את הרצון בג'יפון אופנתי.

הכל שאלה של סדר עדיפויות.

פורסם (נערך)

CX5 יקרה, לא בחשבון. כמובן שיש ג'יפונים טובים אבל הם לא בעלות אוקטביה 1.8 - לפחות כך נראה לי

עריכה אחרונה על ידי mavric
פורסם

אם אתה מעדיף SUV ואם גודל תא המטען לא קריטי, אז הייטי 1.4 בתקציב של האוקטביה ולדעתי היא הרכב כביש שטח הטוב ביותר על הכביש (אני אמנם בעלים של ייטי אך נהגתי באוטלנדר, XV ו-CX5).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אוקטביה סטיישן או רגילה? לי נראה שזה בעצם לא משנה ואתה בכל מקרה מעדיף גיפון בשל המראה/מעמד/נראות/ראות/יוניימאיט. אז מה השאלה בעצם?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

האאוטלנדר הוא רכב בינוני ביום הכי טוב שלו. הדגם המחודש אולי משופר קמעא, אבל עם אותו מנוע-גיר דפקט שמתאים לנהגים של שבת ויום טוב. האוקטביה פשוט עולם אחר וזאב בעור כבש זה רגעים קטנים של אושר ( לא רק גלידות עופרה).

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אוקטביה בעיניים עצומות. נוחות, מרווח, הנדסת אנוש, מולטימדיה מעולה ושלל איבזור, תנוחת ישיבה נוחה...

וכוח, המון כוח!

פורסם

רק הערה לגבי האוקטביה - מציירים אותה כאן כטיל בליסטי. היא אמנם מהירה ביחס לרכבים דומים מהסגמנט, אבל היא לא רכב ספורטיבי. זה לא שאם תרכוש אותה פתאום תהיה לך פורשה בידיים. משפחתית, עם קצת פלפל, ורק עם שנתיים אחריות. בליסינג זה פחות משנה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...