Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור, לא פורשה ואפילו לא מרצדס C קלאס.... אבל בכל זאת, הביצועים שלה לא רעים ולא מביישים מכוניות ספורטיביות "עממיות"

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רק הערה לגבי האוקטביה - מציירים אותה כאן כטיל בליסטי. היא אמנם מהירה ביחס לרכבים דומים מהסגמנט, אבל היא לא רכב ספורטיבי. זה לא שאם תרכוש אותה פתאום תהיה לך פורשה בידיים. משפחתית, עם קצת פלפל, ורק עם שנתיים אחריות. בליסינג זה פחות משנה.

רק לוודא שאכן יש כאן הבנה שמבחינת שקל לרכב היא לא רואה את הג'ולייטה, גולף GTI וכל רכב עם יומרות ספורטיביות שעולה יותר מ 150 אלף. יש לא מעט רכבים שעולים גם 200 והיא תגרום להם להרגיש לא נעים עם עצמם

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

שקל לרכב? מה זה אומר בכלל?

אני ממש לא מסכים עם מה שכתבת, לפי זה מליבו היא הרכב הכי טוב בעולם. ואני לא יודע על איזה רכבי ספורט אתה מדבר. לגבי הגולייטה - כשתנהג תבין. הרכבים האלה לא משחקים בכלל באותו מגרש. האוקטביה היא משפחתית מרווחת עם יבואן שהשירות שלו מוטל בספק וגיר מוטל לא פחות בספק. האלפא ממש לא שם. מצד שני, החיבור לכביש של הגולייטה עדיף אפילו משל הvrs. לכל רכב יתרונות וחסרונות, תלוי מה אתה מחפש. לא הבנתי למה בכלל הכנסת אותה, מעבר לעובדה שלי יש אחת (והיתה לי גיטיאי). אבל יש לי גם סובארו, אז אולי פלא הבריאה שנקרא אוקטביה 1.8 שם בכיס גם את הsti?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

פות"ש מחפש מכונית בליסינג - במחיר של האוקטביה, אני לא חושב שיש מכונית משפחתית אחרת שנותנת את ה-Value-per-money של האוקטביה הנ"ל.

באופן כללי מדובר במכונית המציעה רמה גבוהה מאד של ליטוש הנדסי, בשילוב ביצועים מאד חזקים למשפחתית סולידית ומאד מרווחת עם תא מטען ענקי. בסגמנט שלה, היא המובילה ללא עוררין (ולא, אני לא חושב שהיא מאיימת על GTI, תלתן ירוק או STI :-))

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
שקל לרכב? מה זה אומר בכלל?

אני ממש לא מסכים עם מה שכתבת, לפי זה מליבו היא הרכב הכי טוב בעולם. ואני לא יודע על איזה רכבי ספורט אתה מדבר. לגבי הגולייטה - כשתנהג תבין. הרכבים האלה לא משחקים בכלל באותו מגרש. האוקטביה היא משפחתית מרווחת עם יבואן שהשירות שלו מוטל בספק וגיר מוטל לא פחות בספק. האלפא ממש לא שם. מצד שני, החיבור לכביש של הגולייטה עדיף אפילו משל הvrs. לכל רכב יתרונות וחסרונות, תלוי מה אתה מחפש. לא הבנתי למה בכלל הכנסת אותה, מעבר לעובדה שלי יש אחת (והיתה לי גיטיאי). אבל יש לי גם סובארו, אז אולי פלא הבריאה שנקרא אוקטביה 1.8 שם בכיס גם את הsti?

 

רכב מהעבודה,

ניסאן קשקאי Acenta 1.2T או אוקטביה 1.8TSI?

דברים חשובים מהחשוב לפחות:

- איכות

- מרווח (תא מטען ולנוסעים)

- נוחות נסיעה

- כח וביצועים

- רמת איבזור

 

אכן כן. אני זוכר שהיתה לך GTI ויודע שהחלפת לג'וליה. לשם ההבהרה היה חשוב לי לציין שלדעתי, ברכב ליסינג,במחיר הנקוב, לפי סדרי העדיפויות שהגדיר פות"ש, היא נותנת לג'וליה ולגGTI להרגיש רע. הדבר היחידי הוא שיש להן היגוי והתנהגות שונות בתכלית, לא משהו שנהג ליסינג ממוצע ינהג על המגבלות שלו בנס הרים.

 

ילעניין הג'יפון. משיקולים זרים, לא מזמן עברתי מאוקטביה לאאוטלנדר. גוד הלפ מי. לא מבין את האנשים שהולכים על הרכבים הללו ללא צורך ספציפי / רפואי/7 מושבים וכו'.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אני לא מעדיף ג'יפון, כתבתי מקודם שאומנם למראה של הרכב (פוזה) יש משקל מסוים אבל הוא נמוך מכל שאר הפרמטרים.

פורסם
לפי סדרי העדיפויות שהגדיר פות"ש, היא נותנת לג'וליה ולגGTI להרגיש רע. הדבר היחידי הוא שיש להן היגוי והתנהגות שונות בתכלית, לא משהו שנהג ליסינג ממוצע ינהג על המגבלות שלו בנס הרים.

כחובב וותיק של אלפא (עם כמה מהדגמים שלהם ברזומה הרחוק יותר) אני חושב שהרבה פה מגזימים קצת בתיאורם את הג׳ולייטה כאיזו מכונת נהיגה מדהימה.

היא נראית מעולה, אבל ההגה שלה רחוק מאוד מלהיות מדהים.

פורסם

הייתי אומר שהסיכום הוא: קשקאי 1.2 או אוקטביה 1.8? = אוקטביה By all means

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר


×
×
  • תוכן חדש...