Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

לפני יומיים החלפתי מיכל עיבוי במאזדה

על מנת לנקז כיסי אוויר לא רצויים

פתחתי את מיכל העיבוי שהמנוע עובד ופשוט כל המים הירוקים יצאו ובמקום זה הכנסתי מי ברז(טעות) !

 

השאלה שלי, איך אני מבצע ניקוז של כל המי ברז הלא רצויים הללו? ואיך בעצם אני בודק שאין אוויר במערכת קירור ?

פורסם

אמור ליהיות צינור לפני הכניסה לרדיאטור,זה צינור רך שסגור עם אזיקון מתכת לדעתי,תנסה

יש לי מים ירוקים שלקחתי מהחברה עצמה מהפח של ה18 ליטר,אם תירצה תדבר איתי,זה המים המקוריים של חברת מאזדה

 

0504444831

m7kj.jpg
פורסם

ליפניי הפעולה הכירוגית של הוצאת הצינור. אמור להיות פקק למטה ברדיאטור (צד שמאל עם אני לא טועה) תפתח את הפקק..

רק תזהר שהוא לא ישטף עם הזרם של המים, ותאבד אותו

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

פורסם
ליפניי הפעולה הכירוגית של הוצאת הצינור. אמור להיות פקק למטה ברדיאטור (צד שמאל עם אני לא טועה) תפתח את הפקק..

רק תזהר שהוא לא ישטף עם הזרם של המים, ותאבד אותו

 

 

חיפשתי את הפקק לצערי לא מוצא אותו...

 

למישהו יש מושג מה קורה עם מאזדה בנוגע לבועות אוויר במערכת קירור ?

איך מוציאים אותם ??

×
×
  • תוכן חדש...