Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון במבחן הדיינו.


שימו לב! השרשור הזה בן 3213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב חברים.

 

חשבנו לשתף אתכם במיזם קצר שמטרתו תהיה לתעד ולמדוד ע"ג הדיינו ,מהו ההספק המקסימלי שנצליח להפיק מסיאט לאון 2012 בתקציב של 10K ומסגרת זמן של יום אחד בלבד ...

רכב הפרוייקט יהיה סיאט לאון 2012 1.8-TSI בעלת גיר DSG-7 כפול מצמדים.

המנוע ברכב הנ"ל מפיק במקור 160 כ"ס ו25.5 קג"מ כאשר לשם מדידה השוואתית מתחייבת ,ביצענו בדיקה מקדימה לרכב כשהוא במצב מקורי וההספק המקסימלי שקיבלנו עמד על 147 כ"ס בגלגל .

אנו ננסה לדחוס בתקציב הנ"ל ,כמה שיותר אלמנטים ולאחר דין ודברים קצר ,הכנו רשימת קניות...

 

1. מגדש טורבו מקורי משומש של מנוע 2.0 ליטר (מתאים ללא כל שינויי חומרה)

2.צנרת פליטה נירוסטה -נטולת ממירים .

3.תוכנת ניהול מנוע תומכת (תוכנת מדף )

4.קיט יניקה ספורטיבי

 

הפרוייקט מתחיל מחר בבוקר ואמור להסתיים בשעה 18-00 בערב ,במדידה ע"ג הדיינו.

יהיה קצר,חם ומעניין...

 

נ.ב -הרכב שבתמונה לא קשור ,עדיין ....

 

11781775_951326511555524_3595040430091151087_n.jpg?oh=2db2fc092342fea0c3f5e8d9b5f0d6df&oe=56485DD5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחד הדברים היותר מעצבנים שאתם עושים כאן הוא להצהיר בריש גלי, שאתם הופכים את הרכב ללא חוקי, ומזהם בצורה שתגרום לכולנו לנשום עוד דברים מסרטנים, יש גבול למה שאפשר לעשות, אני פשוט לא מאמין.

 

לא מסוגלים לעמוד בתקני זיהום אוויר והספק? מעניין כמה זמן ייקח עד שהבחור הזה יחזור עם קראנק דופק או אחרי שעפה לו בוכנה או טלטל. העיקר להגדיל הספק מבחינה מספרית, בלי שום יכולת משופרת להוריד אותו לכביש. להגיד יש לי 900 כ"ס, אבל בפועל הרכב חופר את כל ההילוכים, ולא מתקדם מטר נורמלי.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ויש, ואני זוכר טוב מאוד, הסרת ממירים גורמת נזקים גם לסביבה ולנו, וגם לחיישני הרכב, וקריאת נתונים שגויה, ואז מתחילות הקומבינות של כיבוי נורות, של מעקף חשמלי, של סיפורים מפה ועד ירושלים.

 

יש תקציב מוגבל, תשתמש בו תוך כדי פתרון מלא, בעל הרכב יצטרך לעבור טסט בקומבינה, ולהמשיך לעודד תעשיה של כסף שחור וזמין.

 

חברות שיפורי רכב, מציעות מגוון פתרונות החל מממירים ספורטיביים ועד משתיקים, שמטרתם לשפר את ההשפעה על הסביבה, תוך כדי שמירה על שיפורי הרכב וביצועיו.

התענוג שמוביל אותך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך בעניין הממירים שהורדתם פוגעת בסביבה, אך מעבר לכך הכל עניינו של הלקוח בלבד.

אם פלוני נכנס לסדנה ומבקש מקסימום הספק בתקציב מוגבל, לבחירתו בלבד אם ללכת על זה או לא.

ואל תהיה תמים, תעשיית הכסף השחור לא תצמח או תיפול מהמאתיים ש"ח בקשיש שידחפו לטסטר בין הרשיונות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרוייקט הסתיים ובקרוב מאוד יפורסמו התוצאות.

נוכל לספר שהתוצאה הפתיעה אפילו אותנו ואנחנו מאוד מרוצים ממנה.

לשמחתי הרבה ,לחברת GIAC תוכנה תומכת בטורבו הגדול ובהעדר הממיר לכן לא נזקקנו להתאמות או שינויים מיוחדים.

ראשונה לרדת היתה צנרת הפליטה המקורית שתוחלף בצנרת נירוסטה 3" נדיבת קוטר וקלת משקל.

 

unnamed.jpg

 

בשעה 10 בבוקר ,גם מגדש הטורבו יורד ומפנה את מקומו למחליפו העתידי שהמתין על שולחן הניתוחים.

ומתחילים להרכיב : הטורבו בו נשתמש ירד ממנוע 2.0 ליטר והפיק במקור 200 כ"ס ,אני מאמין שבזכותו נוכל לקבל עוד 20-30 כ"ס .

 

ההתקנה עוברת ללא תקלות ובשעה 13-00 הטורבו מורכב במקומו ,גם צנרת הפליטה מורכבת ונותרו שלוש שעות בלבד לסיום.

בתמונה תוכלו לראות כי שני המגדשים נראים זהים מבחוץ ורק הליבה שונה .

המגדש הקרוב בתמונה ,פורק עכשיו מהרכב והמגדש הקרוב לקיר ,ירש את מקומו.

unnamed (1).jpg

 

השלב הבא יהיה להתקין את קיט היניקה .מדובר בקיט מתוצרת CTS קנדה שייעל את זרימת האוויר למנוע ויתרום גם הוא לתוצאה הסופית:

 

S3CAI_zps0c9b3f42.jpg

 

(התמונות שצילמתי לא היו כל כך מוצלחות ,אז מצאתי ברשת אחת להמחשה...)

 

ולסיום ושעה אחת לפני הדד ליין ,נשאר רק לצרוב את התוכנה שתנהל את המנוע .

אנו משתמשים בתוכנה של חברת GIAC-USA ולבקשת בעל הרכב ,אנו צורבים למחשב שתי תוכנות :

1. תוכנה מקורית

2. תוכנה משופרת

בעל הרכב יוכל לנייד כרצונו בין שתי התוכנות : כאשר הוא נוהג -יבחר במשופר וכאשר שאר בני המשפחה ישתמשו ברכב ,הוא יחזור למקורי.

 

שעת האפס כמעט מגיעה והמכונית יוצאת לנסיעת מבחן קצרה ,בסופה חוזר הרכב לליפט לבדיקה חוזרת ולוידוא תקינותו טרם המסירה ללקוח.

הרכב עובר את הבדיקה ונכנס לחדר דיינו למדוד מה קיבלנו.

המשך בקרוב מאוד....

 

נ.ב

agent amos היקר :

1.ברגע שיורידו את הגרוטאות המזהמות של דן או אגד מהכביש ,אבין שיש לנו על באמת על מה להלחם.

2.קראת מה קורה במפרץ חיפה ובחסות הממשלה ? הם הרבה יותר מסוכנים מכולנו יחד ואני לא רואה אותך מפגין שם...

 

3.ספר לי מה מסוכן יותר- להוריד ממיר או להכנס לכיכר במהירות 50 קמ"ש בכביש רטוב....? :roll:

עריכה אחרונה על ידי E&A-AUTOSPORT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב

agent amos היקר :

1.ברגע שיורידו את הגרוטאות המזהמות של דן או אגד מהכביש ,אבין שיש לנו על באמת על מה להלחם.

2.קראת מה קורה במפרץ חיפה ובחסות הממשלה ? הם הרבה יותר מסוכנים מכולנו יחד ואני לא רואה אותך מפגין שם...

 

3.ספר לי מה מסוכן יותר- להוריד ממיר או להכנס לכיכר במהירות 50 קמ"ש בכביש רטוב....? :roll:

 

תשובה בוגרת ולעניין, אחרים משתינים בבריכה אז אין סיבה שאתה גם לא תשתין שם.

 

מצטער, למרות שאני יודע שזה פורום שיפורים ולמרות שאני בעד שיפורים אני לחלוטין מסכים עם הסוכן עמוס.

 

מילא אם היה מדובר ברכב שנוסע רק במסלול, למה כל משתמשי הכביש צריכים “להנות“ מפצצת הסרחון\זיהום שהרכב הזה הולך להיות?

 

הסרת ממירים זה לטעמי אחד השיפורים הכי “שם עליך זין בשביל עוד כמה סוסים“.

 

שפר את הרכב ותהנה, הסביבה לא צריכה לסבול מזה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די נו תפסיקו להיות קטנוניים התגובה שהרכב מזהם את הסביבה לא תמנע את העובדה שזה קורה, אצלו ואצל עוד רבים, זה פורום שיפורים ולא פורום איכות הסביבה אז תתמקדו בנושא השרשור, מה באמת אפשר לעשות עם הרכב בתקציב ובזמן הנתון.

מצפה לתוצאות הדיינו

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב .

עידן : בוודאי תתפלא אבל אחרי הדוגמא עם הבריכה ,אני נוטה להסכים איתך...

כנראה שלא הובנתי נכון ולכן אסביר :

תהליך הייצור של הממיר הקטליטי פולט חומרים מסרטנים והממיר עצמו מכיל מתכות רעילות ומסוכנות.

גם יעילותו של הממיר הקטליטי מוטלת בספק והשימוש בו לא ממש יציל את העולם וישנם מחקרים הטוענים שהממיר משיג בדיוק את התוצאה ההפוכה.

 

מדובר בסטיה מהנושא ,אבל מצורף מאמר ישן מאתר Y-NET שפורסם בנושא :

 

ממירים קטליטיים - מסוכנים לבריאות?



זה למעלה מעשור שמסבירים לנו כי הממיר הקטליטי נועד להפחית את זיהום האוויר, וכי חשיבותו לאיכות הסביבה רבה. עכשיו מסתבר שיש מי שחושבים בדיוק להיפך

שחר הזלקורןletter.pngkav.jpgפורסם: 20.04.07 , 10:45





 

 



האם ממירים קטליטיים, שנועדו להפחית את זיהום האוויר הנפלט ממנועי מכוניות, גורמים לעלייה בריכוזי גזים רעילים המסכנים את הבריאות? מחקר בריטי, שמסקנותיו התפרסמו בעיתון "טיימס", טוען בדיוק כך. לטענת חוקרים, ממירים קטליטיים מייצרים מימן גופרי ופחמן דו-גופרי - שני חומרים רעילים, שבריכוזים גבוהים עלולים לגרום לבעיות בריאותיות, כמו מחלות בדרכי הנשימה, פגיעה במערכת העצבים ואף סרטן.

ממירים קטליטיים נועדו להפחית פליטה של גזים כמו פחמן חד-חמצני (CO) ותחמוצות חנקן (NOX). החל מ-1993, מחייב האיחוד האירופי את יצרני הרכב להתקין ממירים קטליטיים, במטרה להקטין את זיהום האוויר. מאחר שהתקינה האירופית היא זו הנהוגה בישראל, כל המכוניות החדשות הנמכרות בארץ מצוידות כיום בממירים קטליטיים.

אולם החוקרים הבריטיים שערכו את המחקר, טוענים כי ההשפעה החיובית של הממירים מתבטלת לאור ממצאיהם, המצביעים על עלייה ברמות מימן גופרי ופחמן דו-גופרי בערים שונות ברחבי אנגליה. החוקרים סבורים שהממירים אחראים לחלק מהעלייה הזו.

לדברי החוקרים, תעשיית הרכב בחרה בממירים קטליטיים כפתרון לבעיית זיהום האוויר בעיקר מכיוון שהיו זולים יחסית לפיתוח ולייצור. לדוגמה הם מביאים אמצעים אחרים שיכולים היו להקטין את זיהום הסביבה כתוצאה ממנועי בעירה פנימית, אך לא נעשו בהם שימוש עקב עלותם הגבוהה. למשל מנועים חסכוניים באמת, הנקראים מנועי בעירה "ענייה" ופולטים בכל מקרה פחות מימן גופרי רעיל.

 

 

letter.pngלפנייה לכתב/ת

 

 



 

 

עריכה אחרונה על ידי E&A-AUTOSPORT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי היוזמה מבורכת ובאמת שזו הפעם הראשונה שאני רואה בארץ טיונר שעובד עם הפנים ללקוח, משמע, לא עוד להציע ללקוח את כל המרכולת שלך ולפנות בעיקר לקהל הצעיר והפוחז, אלא, לפנות ולהנגיש את עולם שיפורי הרכב דווקא לקהל אחר - טיפה מבוגר יותר, שאולי הוא קצת אמיד יותר אבל לא יכול להרשות לעצמו להשבית רכב שמשמש את הבית בשוטף (ילדים, חוגים, קניות וכד') לאיזה שבוע/שבועיים כדי לעשות לו טרנספורמציה.

 

אתה שואל מה הלחץ של לסיים את הרכב ביום עבודה.. אני חושב שהכיוון הוא להיות סדנה שתציע חבילות שיפורים זולות יחסית (10K זה לא זול אבל גם לא יקר ממש) שהן מוכנות, זמינות ובעלות תוצאות מדודות, שיאפשרו לי/לכם לתאם מועד הגעה, לשים את הרכב בבוקר ולקבל אותו מוכן בערב - גג יום למחרת, באמינות ובמקצועיות.

 

במקרה שלעיל, במקום לשפר את הלאון הסטנדרטית שלך פעם בחודשיים וכל פעם להתעסק/לפרק משהו אחר כדי להחליפו (כשאתה מבזבז זמן על הצעות מחיר, השבתה של הרכב, בעיות אמינות כשכל אחד מצביע על מישהו אחר) - אם היית יכול לשים את הרכב בבסדנה (One stop shopׂ על הבוקר ולאסוף אותו בסוף היום עם 100 כ"ס יותר, מגרגר כמו חתול, אחרי שטיפה. בלי כאבי ראש, בלי לבקש טובות - רק להנות. לא שווה ? אמריקה!

 

 

אני לא יודע אם זו הייתה הכוונה, אבל לדעתי הכיוון נכון.

 

מחכה להצעתכם לשיפור ה ATS בתקציב הנתון - ניהול מנוע כבר יש. אולי בולמים, טורבו אחר, צנרת, יניקה, קולר, תציעו.. - אני מוכן להקציב לנושא יום אחד.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם ציינו שהמגדש שהשתמשו בו ירד מרכב אחר כך שלא נראה לי שזה חלק מחבילה מוכנה.

בכל מקרה, מסכים איתך לגבי עניין לחץ הזמנים, אם הרכב משמש כדיילי לכל יושבי הבית, אין ספק שיש צורך בעבודה כמה שיותר מהירה.

אני רק חושש שאם יש לחץ לסיים את הפרוייקט כמה שיותר מהר, זה יגרור חיפופים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...