Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון במבחן הדיינו.


שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחה"צ מעולה.

מיקי כתב :

אתה שואל מה הלחץ של לסיים את הרכב ביום עבודה.. אני חושב שהכיוון הוא להיות סדנה שתציע חבילות שיפורים זולות יחסית (10K זה לא זול אבל גם לא יקר ממש) שהן מוכנות, זמינות ובעלות תוצאות מדודות, שיאפשרו לי/לכם לתאם מועד הגעה, לשים את הרכב בבוקר ולקבל אותו מוכן בערב - גג יום למחרת, באמינות ובמקצועיות.



 

וצדקת בכל מילה .

הכוונה היתה למסור ללקוח חבילה מוכנה (במקרה הנ"ל מגדשי טורבו של ה 2.0 תמיד במלאי) בתקציב סביר ובחלון זמן קצר.

בגרף המצורף תוכלו לראות מה ההספק והמומנט המקורי לפני השיפור ואחריו .

 

leon 1.8-tsi-dyno.jpg

 

ניתן לראות שההספק המקורי של הרכב בתחילת היום ,עמד על 147 כ"ס ו 21 קג"מ.

בסוף היום עמד ההספק על 218 כ"ס ו 32 קג"מ !!!



נהנינו מכל רגע ועכשיו הגיע תורו של בעל הרכב להנות מהיצירה החדשה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע טוב.

 

אז 10K על רכב של 70K קונים לך משהו כמו 240 כ"ס בקראנק ונתונים כמו 0-100 ב 6.5 שניות למאה. יפה !

 

ועכשיו לשאלה סתם לצורך ההשוואה, מניסיונכם, כמה ניתן היה להוציא על הדיינו עם הטורבו המקורי ? ומה עלות ההחלפה שלו ? (אם ה Trade off מתבטא ב 10 כ"ס+-, אני הייתי מעדיף ב 10K חבילה עם שיפורי התנהגות כמו בולמים/קפיצים)

 

אני כבר רואה את הפרסום - הבא לנו את ה 1.8, וקבל 250 כ"ס (קראנק), שיפור עצום בהתנהגות (בולמים/קפיצים) ובמרחק עצירה (EBC YELLOW, צינורות שזורים), רק ב 10,990 ש"ח !. ב 24 תשלומים.

 

מי יכול להגיד לא לחבילה כזו, מי ? ביום אחד ועוד בתשלומים !!!

 

ועכשיו ל ATS שלי.. יש משהו ?

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי

שאלות (חלקן מחוסר ידע) :

למה לא לקנות ליאון FR (הפרש במחירון הוא בערך 10 אש"ח) הרי אתם הגעתם בערך להספק שלו FR מגיע עם עוד תוספות חשובות

מאחר ואני חושב על רכישת ליאון TSI לאשתי - מה מידת האמינות שאתם צופים לשיפור והאם ה DSG יחזיק

בנוסף שאלה - מה אופי המנוע (הסחיבה) לאחר השינוי. כלומר- האם הוא עדין גמיש ויש לו רצועת כח ליום יום (הסתכלתי בגרף וזה לא נראה כך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מידת האמינות שאתם צופים לשיפור והאם ה DSG יחזיק

 

צופים שהגיר יחייה חיים ארוכים ושלווים ויסיים את חייו בשיבה טובה.

וברצינות, מה אתה מצפה שהם יגידו, שהם שיפרו את המנוע וכעת הם צופים שהוא ימות בטרם עת?

 

הבעייתיות של הגיר ידוע ומוכרת ומי שמשפר את הרכב הזה אמור להבין שהוא לוקח הימור, יכול להיות שזה יעבור בשלום וללא תקלות ואולי השיפור יעודד את התקלות להגיע.

בכל אופן במידה וזה עובר בשלום אני ממליץ לנצל את ההזדמנות ולמלא טופס לוטו כי כנראה שהמזל בצד שלך.

 

תוצאות יפות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד יש רכב יותר חזק ויותר מתאים. בעיקרון אתה צודק אבל לא תמיד החלפת רכב באה בחשבון מכל מיני אילוצים.

 

במקרה הנוכחי, המדידה של הדיינו היא בגלגלים, התוצאה של FR שמוצהרת 200 כ"ס, אמורה להניב 175 כ"ס במדידה +-, כך שהשיפור של ה 1.8 הביא אותה לתוצאות טובות משמעותית משל ה FR.

 

לגבי השאלה השניה שלך, אתה צודק שרצועת הכח היא פחות ליניארית מזו המקורית אבל שים לב שלאורך כל עקומת הסל"ד השיפור מניב יותר כ"ס מבמקור, כך שאין שום איבוד כח, הוא פשוט מתפרץ יותר ככל שעולה הסל"ד.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב

agent amos היקר :

1.ברגע שיורידו את הגרוטאות המזהמות של דן או אגד מהכביש ,אבין שיש לנו על באמת על מה להלחם.

2.קראת מה קורה במפרץ חיפה ובחסות הממשלה ? הם הרבה יותר מסוכנים מכולנו יחד ואני לא רואה אותך מפגין שם...

 

3.ספר לי מה מסוכן יותר- להוריד ממיר או להכנס לכיכר במהירות 50 קמ"ש בכביש רטוב....? :roll:

על כך נאמר: "עדיף לשתוק ולהיחשב לטיפש מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח את זה".

גם אם יש מכון מחקר כלשהו בבריטניה שטוען שהממיר אינו הפתרון האופטימלי לבעיית זיהום האוויר שנגרם ע"י כלי רכב, עדיין עדיף לחיות עם הזיהום המופחת שיוצא מהממיר מאשר עם זיהום מלא שיוצא בלעדיו.

יש ממירים ספורטיביים, השאלה היחידה היא כמה רחוק בעל הרכב רוצה ללכת עם הקומבינה שלו וכמה גדול הפין שהוא זורק על הסביבה שלו.

אני אפילו אקצין ואומר שהמקצועיות של הסדנה נמדדת בעיני גם בהיבטים כאלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד ושאר המגיבים בנושא איכות הסביבה, עשו טובה לכולנו ותחסוכו מאיתנו את הטפות המוסר שלכם.. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה כראות עיניו. ולעניינו:

 

כל הכבוד על הפרוייקט ושיתוף הידע. בהחלט שיפור נאה ביחס למגבלות התקציב.. (:

 

אשמח לראות פרויקטים נוספים ופוטנציאל שיפור לדוג' בשדרוג לטורבו K04 (לרכבים מבוססי DSG6 או ידניות כמובן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, משתמש שנרשם היום לפורום ובהודעתו הראשונה בוחר לקפוץ ישר לתוך המים העמוקים. בקיצור, מה המשתמש האמיתי שלך?

 

נ.ב.: למקרה שלא שמת לב, כאן זה פורום. אני אכתוב מה שאני רוצה כמה שאני רוצה ומתי שאני רוצה, כל זמן שזה לא עובר על הכללים שנקבעו ע"י בעלי האתר. אם לא טוב לך אז אתה לא חייב להיות פה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על כך נאמר: "עדיף לשתוק ולהיחשב לטיפש מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח את זה".

גם אם יש מכון מחקר כלשהו בבריטניה שטוען שהממיר אינו הפתרון האופטימלי לבעיית זיהום האוויר שנגרם ע"י כלי רכב, עדיין עדיף לחיות עם הזיהום המופחת שיוצא מהממיר מאשר עם זיהום מלא שיוצא בלעדיו.

יש ממירים ספורטיביים, השאלה היחידה היא כמה רחוק בעל הרכב רוצה ללכת עם הקומבינה שלו וכמה גדול הפין שהוא זורק על הסביבה שלו.

אני אפילו אקצין ואומר שהמקצועיות של הסדנה נמדדת בעיני גם בהיבטים כאלה.

 

 

אני באופן כללי נגד זיהום ובעיקר רעש מוקצן של שינויים למערכת הפליטה.

אני גם חושב שאם רכבים יוצאים היום מהמפעל עם מעל 1000 סוסים אז בטוח אפשר למצוא את הרכיבים למערכת הפליטה שישאירו את הרכב חוקי (יחסית) לכביש ולהסיר (חלק) מהדאגה של בעל הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד יקירי, זה שאני חדש פה לא אומר שאני לא יכול להביע את עמדתי. גם אם זו - מנוגדת שלך.. הסר דאגה מליבך, אני משתמש אמיתי ויחיד. הזמן יגיד..

 

עד שסוף סוף מתחיל להתרומם פה דיון ענייני בנושא "שיפורים", באים אנשים כמוך ומנסים להסיט את הפוקוס לאיזורים לא רלוונטים. אז ברשותך, בא נפסיק את התגובות המטופשות שלא תורמות בשום צורה לדיון פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא רלוונטי בשבילך מאוד רלוונטי לאחר, אתה לא יכול לבטל תגובות של אחרים כי הנושא לא מעניין אותך.

לעניין השיפורים, אהבתי מאוד!, זה ידוע שלאלי יש ידי זהב בכל הנוגע לVAGיות.

 

נ.ב

אני גם בעד לקנות FR, אני לא מבין למה לשפר את ה1.8 שדי מוגבלת גם מבחינת ברקסים, מתלים, מושבים ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

עד שסוף סוף מתחיל להתרומם פה דיון ענייני בנושא "שיפורים", באים אנשים כמוך ומנסים להסיט את הפוקוס לאיזורים לא רלוונטים. אז ברשותך, בא נפסיק את התגובות המטופשות שלא תורמות בשום צורה לדיון פה.

 

אם כמה משתתפים בדיון פה התייחסו לאותה נקודה אז כנראה שזה הרבה יותר רלוונטי ממה שאתה חושב אז מי אתה שתקבע מה רלווונטי או מטופש ומה לא?

לצורך העניין, אם כבר מסירים ממירים ומשפרים רכב בלי טיפת התחשבות בסביבה אז למה בעצם לא להסיר בכלל את הצנרת והדודים ולהרוויח עוד כמה סוסים?

 

לצורך העניין, איפה עובר הקו האדום שבו מחליטים ש"את זה אני לא עושה כי אני לא גר באוהל במדבר ויש סביבי עוד אנשים שיסבלו בגלל השיפור הזה"?

האם בשם המרדף אחרי עוד כמה סוסים אבודים הכל כשר?

 

לגבי זה שהצטרפת עכשיו לפורום אני נוטה להסכים עם אלעד, או שאתה איזה יוזר כפול או שאתה אולי בחור צעיר שעוד לא יצא לו לחוות את ההנאה המפוקפקת של לנסוע מאחורי רכב נטול ממירים, וזה לא שהנהג יהיה פתור מלהנות מפצצת הסירחון שהוא יצר.

 

יש שיפורים שמוטב לו היו משאירים אותם כאופציה לרכבי מסלול, מי שמגיע למסלול מבין שעשן, רעש קיצוני וריחות לא נעימים הינם חלק מהחוויה ומקבל את זה באהבה.

 

אם מישהו יעשה BURN OUT מתחת לחלון הבית של הורייך הם כנראה לא יהנו מהניחוחות\רעש\עשן, אולי אפילו יזמינו משטרה.

להסיר ממיר לא שונה מכך בהרבה.

 

ואתה יכול להיות רגוע, אני לא איזה מחבק עצים, אני נוהג ברכב שגרינפיס היה שמח לגרוט אבל הוא עדיין מזהם את האויר הרבה פחות מהלאון נטולת הממיר הזאת.

 

כל הכבוד על השיפור והקונספט של יצירת חבילת שיפור שאפשר ליישם על הרכב בתוך יום, באמת לייק גדול, יחד עם זאת דיסלייק ענק על הסרת הממיר, יש מספיק דרכים לשפר בלי החרא הזה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

shapin, לא מבטל אף אחד פשוט נראה לי שהתייחסות לעניין ביטול הממיר ממש מוגזמת ועברה את הגבול מזמן.. תראה את התגובת המשך של הבחור שהגיב אחריך בתור דוג' נוספת. אני עם דיון הזה סיימתי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...