Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על פיג'ו 208 החדשה(1.2 - 100 כ"ס)?

 

מבחינת:

1. תמחור

2. אחריות 5 שנים

3. אמינות...(הבנתי שמדובר בגיר יפני)

4. ביצועים

5. צריכת דלק

6. אבזור

7. עלות תועלת

 

ואיך היא ביחס למתחרות לדעתכם?

פורסם

1.מחיר כמו כולן +/-

2.שקט נפשי שיש אחריות לרכב עם מנוע חדש וגיר חדש

3.אי אפשר לדעת עכשיו

4.לך תעשה נסיעת מבחן, או לפחות חכה לאיזה ביקורת של אנשים שעשו.

מבחינת נתונים יבשים היא בטופ.

5. הנתוני יצרן מראים על צריכה מעולה אבל .....

6.מאובזרת מאוד - תלוי גם בטעמך ומה חשוב לך

 

בהחלט נותנת פייט רציני לכולם

פורסם

טיפלו בנקודת התורפה שלה המנוע והגיר,לדעתי היא מפוספסת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן, הגיר עבר ל-6 הילוכים.

5 שנות אחריות מעיד על רצינות. ממה שהבנתי מדובר על 3 שנים ראשונות אחריות על הכל. שנה ד' ו-ה', במידה

ולא עבר 100K ק"מ, אחריות רק על המנוע והגיר.

הדבר היחיד שמפריע זה שאין לה "שוק" ושיש לה מוניטין של "צרפתית"...

חוץ מזה באמת רכב מעולה על הנייר.

גם תא המטען מרווח מאוד.

פורסם

אם אני לא טועה, הם מתחייבים לרכוש את הרכב לאחר שלוש שנים במחיר מחירון כך שאין לך מה לדאוג לגבי השוק שלה.

לגבי המוניטין, אתה בעצמך חוטא בזה בכך שאתה כותב במשפט אחד שהיא אמינה, היבואן נותן אחריות ל-5 שנים,

אבל "יש לה מוניטין של צרפתית"...

בדיוק בגלל אימרות כאלה יש לה מוניטין של צרפתית על לא עוול בכפה.

פורסם
אם אני לא טועה, הם מתחייבים לרכוש את הרכב לאחר שלוש שנים במחיר מחירון כך שאין לך מה לדאוג לגבי השוק שלה.

לגבי המוניטין, אתה בעצמך חוטא בזה בכך שאתה כותב במשפט אחד שהיא אמינה, היבואן נותן אחריות ל-5 שנים,

אבל "יש לה מוניטין של צרפתית"...

בדיוק בגלל אימרות כאלה יש לה מוניטין של צרפתית על לא עוול בכפה.

 

צודק בהחלט.

ולא ידעתי שהם מוכנים לעשות טרייד אין במחיר מחירון אחרי 3 שנים.

פורסם

בזמנו ניגשתי לסוכנות לובניסקי בראשון לציון לקבל הצעת מחיר על ה-308 החדשה.

נציג המכירות ציין בפירוש שהם מתחייבים לרכוש את הרכב במחיר מחירון לאחר 3 שנים,

ולא רק זה, אלא הנתון הזה יצויין גם בחוזה הרכישה.

אם העניין רלוונטי עבורך שווה לבדוק מול סוכן המכירות אם ההצעה הזו עדיין בתוקף.

בלי שום קשר, אישית אני חושב שמדובר בסופר מיני מהיפות כיום בארץ.

אם להוסיף לזה את מחיר ההשקה, האבזור העשיר, נתוני צריכת הדלק והביצועים,

מדובר פה ברכישה כדאית לגמרי.

פורסם
בזמנו ניגשתי לסוכנות לובניסקי בראשון לציון לקבל הצעת מחיר על ה-308 החדשה.

נציג המכירות ציין בפירוש שהם מתחייבים לרכוש את הרכב במחיר מחירון לאחר 3 שנים,

ולא רק זה, אלא הנתון הזה יצויין גם בחוזה הרכישה.

אם העניין רלוונטי עבורך שווה לבדוק מול סוכן המכירות אם ההצעה הזו עדיין בתוקף.

בלי שום קשר, אישית אני חושב שמדובר בסופר מיני מהיפות כיום בארץ.

אם להוסיף לזה את מחיר ההשקה, האבזור העשיר, נתוני צריכת הדלק והביצועים,

מדובר פה ברכישה כדאית לגמרי.

 

תיאורטית אני מסכים איתך. תודה!

בדיוק עכשיו שמתי לב לאשכול שנפתח בנושא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?573827-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-208-%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-(1-2-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%92%D7%99%D7%A8-6-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D)&p=4808083#post4808083

פורסם
טיפלו בנקודת התורפה שלה המנוע והגיר,לדעתי היא מפוספסת.

מפוספסת על ידי מי? איך אתה יודע שהיא מפוספסת - האוטו נמכר בקושי במשך שבוע

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

הדור הקודם.

אם כי לדעתי המנוע החדש לא יגרום לך להיות המובילה,בכול זאת קוראים לה פיגו ולא טיוטה,ולדעתי חבל אם יהיה כה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עד עכשיו תמיד המלצתי על הפיג'ו הידנית למי שרצה ידנית ועל הקליאו 1.2T למי שרצה אוטומט.

על פניו נראה שהפיג'ו החדשה מציעה חבילה טובה יותר גם בגרסה האוטומטית עכשיו. אחכה לנסיעת מבחן בשביל לאשר זאת סופית, אך באמת שזה דגם שצריך להיות ברשימה של כל שמחפש סופר מיני אוטומטית. בהחלט שווה נסיעה לסוכנות ובדיקה מקרוב

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
עד עכשיו תמיד המלצתי על הפיג'ו הידנית למי שרצה ידנית ועל הקליאו 1.2T למי שרצה אוטומט.

על פניו נראה שהפיג'ו החדשה מציעה חבילה טובה יותר גם בגרסה האוטומטית עכשיו. אחכה לנסיעת מבחן בשביל לאשר זאת סופית, אך באמת שזה דגם שצריך להיות ברשימה של כל שמחפש סופר מיני אוטומטית. בהחלט שווה נסיעה לסוכנות ובדיקה מקרוב

 

תודה רבה.

אשמח אם תוכל לדווח פה על הרשמים שלך לאחר הנסיעה.

פורסם

אני לא מבין למה להשקיע עוד 25-30K ש"ח כדי לקנות את הגרסא האוטומטית, כן אז המנוע והגיר "שודרגו" אבל לא בפער מחירים כזה, לקבל אותו רכב אבל עם גיר אוטומט בשביל זה עוד 30K? עדיף לחכות לכמה הפראירים שיקנו וימכרו ולחסוך את הכמה אלפים האלו בקנייה מהם, שלא תבינו לא נכון זה רכב מעולה לדעתי אני מאוד אוהב את פיזו והיא אחת המובילות בקטגוריית הסופר מיני, אבל המחירים בארץ על אוטומט זה שחיטה לאור יום.

פורסם

שים לב שאלו לא אותם מכלולים. בידני יש 82 כוח סוס ובאוטומט 110. גם פערים עצומים בנתוני המומנט מן הסתם.

אז זה לא "אותו רכב אבל עם גיר אוטומט" כי שכתבת. יש פערים משמעותיים מאוד.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

כמו יש כאלה שצריכים גיר אוטומטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...